Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Referanslar. Entegrasyon Noktaları ERP SugarCRM Kurlar, Yeni Müşteri, Ödemeler, Ürünler, Ürün Fiyatları, Stok Miktarları Exchange Server E-Posta ile ulaşan.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Referanslar. Entegrasyon Noktaları ERP SugarCRM Kurlar, Yeni Müşteri, Ödemeler, Ürünler, Ürün Fiyatları, Stok Miktarları Exchange Server E-Posta ile ulaşan."— Sunum transkripti:

1 Referanslar

2 Entegrasyon Noktaları ERP SugarCRM Kurlar, Yeni Müşteri, Ödemeler, Ürünler, Ürün Fiyatları, Stok Miktarları Exchange Server E-Posta ile ulaşan Müşteri Talepleri Otomatik Case Açılması, Fırsat yaratılması, Satıcı performansının izlenmesi, Kampanyalar, Kampanya İzleme ve Tıklama Raporları, Tekliflerin hazırlanarak PDF olarak müşteri formatında iletilmesi, Raporlar, Müşteri Davranışa göre Segmentasyonu, Müşteri Bayi Durumuna göre segmantasyon Talepler Hakkında Otomatik Bilgilendirme Teklifler Kampanya E-Postaları Firma Web-Server Kampanya Tıklamaları (Güvenli Erişim)

3 Sayılarla Müşteri Sayısı: 16bin üzeri, Contact Sayısı: 10bin üzeri, Ürün Sayısı: Teklif Sayısı: 2153 Sistemde açılan talep sayısı: 14bin Sistem üzerinden geçen e-posta sayısı: 21bin Sistemde kayıtlı e-posta sayısı: 13bin

4 ERP Sistem Analizi Müşterinin CRM projesi karşısındaki önemli sorularından biri mevcut ERP sistemi ile entegasyonuydu, Mevcut ERP, son derece yetenekli olmasına rağmen, kısıtlı dökümantasyon sunmaktaydı, SQL Server üzerinde çalışan ERP yazılımı, Erwin aracı kullanılarak ve ürettiği SQL cümleleri izlenerek analiz edildi (reverse-engineering), Buna göre “Migration” ve “Sürekli Batch Entegrasyon” kuralları oluşturuldu,

5 Migration ERP alanları ile SugarCRM alanları eşleştirildi, Migration Sırasında “Unique Key” olmayan alanlar için key üretildi, List Of Value değerleri arasında eşleştirme yapıldı, Migration’ın sorunsuz olması için “toplam kayıt sayısı” ve rasgele kayıtlar karşılaştırılarak testler yapıldı,

6 Batch Entegrasyon Migration sırasında kullanılan rutinlerin bir kısmı ERP-SugarCRM arasında batch entegrasyon amaçlı kullanılmaktadır, UPDATE/DELETE/INSERT değişiklikleri kaynak sistemde yaptığı etki göz önünde tutularak DELTA kayıtların SugarCRM’e ulaşması sağlandı,

7 Adaptasyon Esnek Fiyatlama modülü Her ürün için tekliflerde kullanılacak farklı fiyat tipleri oluşturuldu ve ERP sisteminden gelmesi sağlandı, Teklif sırasında müşteri/adet bilgisine göre farklı fiyat kullanılabilmektedir,

8 Adaptasyon: Talepler Talepler gelen e-postalar ile otomatik açılmakta ve ilgili satıcıya atanmaktadır. Atanma sırasında kullanılan algoritma şu şekildedir: Talep almaya uygun satıcılar arasında dağıtım yapılır, Müşteriden sorumlu direkt satıcı varsa, ona atama yapılır, Müşterinin son 15 gün içinde en son iletişimde olduğu satıcıya atama yapılır, Satıcıların üzerindeki açık talep sayısına bakılarak yoğunluğu en az olan satıcıya atama yapılır.

9 Adaptasyon: Hesaplanan Segmentler Müşterinin cirosuna, verilen tekliflere karşılık kazanılan tekliflerin oranına göre 1 ay, 3 ay, 6 ay ve 1 yıllık olmak üzere hesaplanır,

10 Adaptasyon: Hesaplanan Segmentler Müşterinin cirosuna, verilen tekliflere karşılık kazanılan tekliflerin oranına göre 1 ay, 3 ay, 6 ay ve 1 yıllık olmak üzere hesaplanır,

11 Adaptasyon: Atanan Segment Müşteriler, bayiliklerine göre segment’lere atanabilmektedir, Kampanyalar belirli segment grubundaki müşterilere yapılabilmektedir,

12 Adaptasyon: İlgili Yaratılması Müşteri çalışanları, e-posta gönderdiğinde, açılan talepler Müşteriler ile ilişkilendirilir, Hazırlanan tool’lar ile, e-postalara karşılık yaratılmış Contact yok ise, ilgil müşterinin altında oluşturulacak şekilde CSV dosyası oluşturulur, Sistem yöneticisi, bu dosya üzerinde kontrollerini yapar ve SugarCRM sistemine import eder, Bu e-postalar, kampanyalarda hedef listesi olarak kullanılabilmektedir.

13 Kampanyalar Üçüncü bir partiye ihtiyaç duymadan, firma kendi kampanyalarını düzenleyip, sonuçlarını takip edebilmektedir

14 ISG Web Server TTNet Kullanıcısı GSM Network GSM Network MSISDN aranır Kullanıcı telefonu açar Radius LDAP Nexus Application Server Tagattitude Platform Web and Application Server IP otorizasyonu yok.Redirection linki gönderildi IP otorizasyonu yapıldı mı? 4 Landing Page URL 5 VSA URL içeren HTML Sayfa 6 HTTPS ile VSA Link’ine tıklanır 7 VSA HTML ve AJAX gönderilir 8 TTNet Kuralları AJAX scripti ile durum güncellenir 13 OTP Ses 13 OTP Ses OTP ses taşınır 16 Kullanıcı adı/Şifre SOAP ile oluşturulur 17 Kullanıcı adı/şifre gönderilir 18 kullanıcı adı/şifre ile HTML iki defa çağrılır 19 Kullanıcı adı/şifre kaydedilir Bağlantı tamamlanır. Yeni sayfa açılması önerilir. 21 Internet 22 Erişim İzni MSISDN ve Captcha kullanıcı tarafından doldurulur Otantike edilecek MSISDN 10 MSISDN Aranır OTP karşılaştırılır OTP Ses 13 SIP Server ? ? Şu anda var olan adımlar Tagattitude ile eklenen adımlar

15 ISGTAG ASLAPTOP NEXUSRADIUS/LDAPPORTALTAG MEDIA SERV.SIP ServerHANDSET IP otorizasyonu yapıldı mı? IP otorizasyonu yok.Redirection linki gönderildi Landing Page URL VSA URL içeren HTML Sayfa 5 HTTPS ile VSA Link’ine tıklanır 6 VSA HTML ve AJAX gönderilir 7 MSISDN ve Captcha kullanıcı tarafından doldurulur 8 9 Captcha kontrol edilir. Son 3 saatte login olup olmadığı veritabanından sorgulanır MSISDN ile otorizasyon talebi gönderilir 10 MSISDN aranır ve AJAX scriptine bilgi gönderilir 11 Kullanıcı Telefonu açar. AJAX scriptine bilgi gönderilir 12 OTP ses üretilir ve AJAX Scriptine gönderilir. AJAX scripti tarafından çalınır 13 Hava ve GSM Operatörü üzerinden ses TAG MEDIA Server’a taşınır 14 INTERNET 14 Signal Processing ile OTP karşılaştırılır ve konfirmasyon gönderilir 15 Kullanıcı adı/şifre üretilir ve NEXUS sistemine SOAP protokolü ile gönderilir 16 Kullanıcı adı ve şifre AJAX scriptine gönderilir 17 Login ve Connect için iki defa HTML sayfası çağrılır 18 Kullanıcı/şifre Nexus üzerinden otantike olur 19 Otantikasyon konfirme edilir ve yeni sayfa açması istenir IP otorizasyonu yapıldı mı? 22 Kullanıcının internete bağlanmasına izin verilir 23 ? ? Şu anda var olan adımlar Tagattitude ile eklenen adımlar

16 LAPTOP ile Ücretsiz Wi-Fi Noktasında Bağlantı Mobil Cihaz ile Ücretsiz Wi-Fi Noktasında Bağlantı Kredi Kartı Ödemesi ile Wi-Fi Noktasında Bağlantı

17 ISG Web Server TTNet Kullanıcısı GSM Network GSM Network MSISDN aranır 14 Radius LDAP Nexus Application Server Tagattitude Platform Web and Application Server IP otorizasyonu yok.Redirection linki gönderildi IP otorizasyonu yapıldı mı? 4 Landing Page URL 5 VSA URL içeren HTML Sayfa 6 HTTPS ile VSA Link’ine tıklanır 7 HTML/XHTML ana sayfa gösterilir 8 TTNet Kuralları 9 11 Kullanıcı OTP’yi görür ve “Beni Ara” tuşuna basar 10 Görsel OTP içeren HTML/XHTML sayfası gönderilir Kullanıcı telefonu açıp DTMF ile OTP’yi girer 16 Kullanıcı adı/Şifre SOAP ile oluşturulur 17 Kullanıcı adı/şifre içeren HTML/XHTML gönderilir 18 İlk URL çağrılır 19 Kullanıcı adı/şifre kaydedilir Bağlantı tamamlanır. İkinci sayfa için Tagattitude sistemine redirection yapılır. 23 Internet 24 Erişim İzni MSISDN kullanıcı tarafından doldurulur Otantike edilecek MSISDN 12 MSISDN Aranır DTMF karşılaştırılır SIP Server ? ? Şu anda var olan adımlar Tagattitude ile eklenen adımlar 21 İkinci Sayfa’ya ait HTML/XHTML gönderilir 22 İkinci URL çağrılır

18 ISGTAG ASLAPTOP NEXUSRADIUS/LDAPPORTALTAG MEDIA SERV.SIP ServerHANDSET IP otorizasyonu yapıldı mı? IP otorizasyonu yok.Redirection linki gönderildi Landing Page URL VSA URL içeren HTML Sayfa 5 HTTPS ile VSA Link’ine tıklanır 6 HTML/XHTML ana sayfa gösterilir 7 MSISDN kullanıcı tarafından doldurulur 8 Son 3 saatte login olup olmadığı veritabanından sorgulanır Görsel OTP içeren HTML/XHTML gönderilir 10 MSISDN ve OTP Kullanıcı Telefonu açar. DTMF ile şifreyi girer 12 INTERNET 14 DTMF OTP konifrmasyonu 15 Kullanıcı adı/şifre üretilir ve NEXUS sistemine SOAP protokolü ile gönderilir 16 Kullanıcı adı ve şifre ilk HTML/XHTML ile gönderilir 17 Kullanıcı/şifre Nexus üzerinden otantike olur 19 İkinci sayfa için redirection sayfası geri döner IP otorizasyonu yapıldı mı? 24 Kullanıcının internete bağlanmasına izin verilir 25 ? ? Şu anda var olan adımlar Tagattitude ile eklenen adımlar 9 Kullanıcı OTP’yi ezberleyip “Beni Ara” tuşuna basar 11 MSISDN aranır 13 İlk URL kullanıcı adı/şifre ile çağrılır 18 İkinci HTML/XHTML sayfası hazırlanarak gönderilir 21 İkinci kez URL çağrılır 22

19 Mobil Otantikasyon İle İlgili Notlar Bazı cep telefonu browser’ları multi-tasking modda çalışmamaktadır. Bu durumda: adımlardan sonra, kullanıcının browser’ında web tekrar bir URL girmesi gerekebilir, Tagattitude Application Server, IP ve cookie ile kullanıcıyı hatırlayıp, otantikasyona kaldığı yerden devam edecektir, Yeni çıkan telefonların bir çoğunda XHTML-MP desteği bulunmaktadır. Bu destek kapsamında, ihtiyacımız olacak “iki URL’in bir sayfadan çağrılması” işlemi script ile sağlanabilir.

20 LAPTOP ile Ücretsiz Wi-Fi Noktasında Bağlantı Mobil Cihaz ile Ücretsiz Wi-Fi Noktasında Bağlantı Kredi Kartı Ödemesi ile Wi-Fi Noktasında Bağlantı

21 TTNet Kullanıcısı GSM Network GSM Network MSISDN aranır Kullanıcı telefonu açar ISG Portal Nexus Radius/LDAP Tagattitude Platform Web and Application Server Redirection Linki Kredi Kartı Ödemesini İçeren Sayfa 5 Kredi Kartı ile ödeme ekranına tıklanır. 6 Kredi kartı sayfası. VSA AJAX scripti içermektedir AJAX scripti ile durum güncellenir 12 OTP Ses OTP ses taşınır 18 Kullanıcı adı/Şifre SOAP ile oluşturulur 10 Kullanıcı adı/şifre gönderilir Kullanıcı adı/şifre kaydedilir Internet Erişim İzni MSISDN 9 MSISDN Aranır OTP karşılaştırılır OTP Ses 12 SIP Server VPOS/Banka Kredi Kartı Ödeme Sistemi 3 Landing Page URL 4 7 KK bilgileri ve MSISDN yollanır KK ve MSISDN Kontrolü 8 AJAX scriptinde çağrı durumu güncellenir 12 OTP Ses Konfirmasyon Konfirmasyon İki defa URL çağır 21 Network bağlantı konfirmasyonu

22 ISG+NEXUS+RADIUS/LDAP+PORTALTAG ASLAPTOP TAG MEDIA SERV.SIP ServerHANDSET IP otorizasyonu yok.Redirection linki gönderildi Landing Page URL Kredi Kartı Ödemesi Linkini içeren Langing Page 4 Kredi Kartı Ödemesi Linki 5 Kredi Kartı Sayfası. VSA AJAX içerir. 6 KK bilgileri ve MSISDN yollanır 7 KK ve MSISDN kontrol edilir MSISDN INTERNET KREDI KARTI UYG. 8 9 MSISDN aranır ve AJAX scriptine bilgi gönderilir 10 Kullanıcı Telefonu açar. AJAX scriptine bilgi gönderilir 11 OTP ses üretilir ve AJAX Scriptine gönderilir. AJAX scripti tarafından çalınır 12 Hava ve GSM Operatörü üzerinden ses TAG MEDIA Server’a taşınır 13 Signal Processing ile OTP karşılaştırılır ve konfirmasyon gönderilir 14 Kullanıcı adı/şifre üretilir ve NEXUS sistemine SOAP protokolü ile gönderilir Kullanıcı adı ve şifre AJAX scriptine gönderilir Konfirmasyon 15 VPOS Otorizasyon Talebi 16 Konfirmasyon 17 İki defa URL çağrılır 20 Konfirmasyon 21

23 Kredi Kartı Ödemeleri İle İlgili Notlar VPOS bağlantısının ve Kredi Kartı bilgileri ekranının TTNet tarafından son kullanıcıya sunulduğu kabul edilmiştir, Farklı senaryolara göre VSA entegrasyonu mümkündür.


"Referanslar. Entegrasyon Noktaları ERP SugarCRM Kurlar, Yeni Müşteri, Ödemeler, Ürünler, Ürün Fiyatları, Stok Miktarları Exchange Server E-Posta ile ulaşan." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları