Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi"— Sunum transkripti:

1 Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi
Mustafa Oğuz YAÇAN Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi Hastanın kurumu tekrar tercihi… HASTANE ÇAĞRI MERKEZLERİNİN HASTA AİDİYETİNİ ARTTIRMADAKİ ETKİSİ ÜZERİNE ÖRNEK BİR UYGULAMA

2 Hasta kurumu tekrar tercihi…
Amaç, Tanımlar, CRM Kavramı, Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması Çağrı Merkezi Ayağı, Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar Kullanılan Veri Setinin Özellikleri, Ölçümleme ve Sonuç.

3 Mevcut hastaları tekrar kuruma getirmek…
1) Amaç… Mevcut hastaları tekrar kuruma getirmek…

4 2)Tanımlar a CRM Kavramı b. Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması
c. Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar

5 2.a. CRM Kavramı… CRM, bir işletmenin müşterileri ile ilişkilerini yapısal yöntemlerle yönetebilmesini sağlayan tüm yöntem, yazılım ve genellikle de internet tabanlı çözümleri kapsayan bir bilgi teknolojisidir.

6 - Arz ve talep eşitsizliği - Hasta sadakati
2.b. Sağlık Pazarlamasında CRM… - Arz ve talep eşitsizliği - Hasta sadakati

7 Randevu hatırlatmaları, Memnuniyet ölçüm aramaları,
2.c. Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar… Randevu hatırlatmaları, Memnuniyet ölçüm aramaları, Özel gün tebrikleri, - Bebek 40 çıkarma araması, Taburcu memnuniyet aramaları, Kronik hastalıklar hatırlatmaları

8 3) Kullanılan Veri Setinin Özellikleri…
2011 yılı itibariyle hastaneye gelen hastaların %10-%15’lik bir dilime rastgele geri arama yapılmaya başlanmıştır. Altışar aylık dilimlere ayrılan hasta sayıları, aynı altı ay içinde tekrar gelişleri ölçülerek değerlendirilmiştir

9 4) Sonuç…

10 Teşekkürler


"Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları