Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1EĞİTİM BİRİMİ 2013. 2 DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1EĞİTİM BİRİMİ 2013. 2 DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün."— Sunum transkripti:

1 1EĞİTİM BİRİMİ 2013

2 2

3 DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün gibi bir sürede,kamu hastanelerine ilişkin bazı yeniliklerin hayata geçirilmesi hedeflenmektedir. 3EĞİTİM BİRİMİ 2013

4 HEDEFİMİZ  Daha Etkin Bir Yönetişim.  Hasta Memnuniyeti.  Çalışanların Memnuniyeti.  Bu çalışmanın sonunda,yeni 90 günler başlayacak ve yeni çalışmalar hızla hayata geçecektir. 4EĞİTİM BİRİMİ 2013

5 5

6 1)90 Gün Çalışmasının Duyurulması (23 ağustos 2013) 1)90 Gün Çalışmasının Duyurulması (23 ağustos 2013) 6EĞİTİM BİRİMİ 2013

7 2)Yaka Kartlarının Takılması (27 ağustos 2013)  Yaka kartları 10 m. Mesafeden okunmalıdır.  Kişilerin ad-soyad ve görevinin basit ve anlaşılır şekilde yazıldığı yaka kartları kullanılmalı.  Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya konu ile ilgili bilgi alınmak istenildiğinde çalışanların tamamında yaka kartının olması gerekir. 7EĞİTİM BİRİMİ 2013

8 3)90 Gün Çalışmasının Web Sitelerinde Duyurulması 4)Görev Tanımlarının Yapılması (03 eylül 2013) 8EĞİTİM BİRİMİ 2013

9 5)Personel Ve Hasta WC’lerinin Ayrımının Kaldırılması (4 eylül 2013) Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya gizli müşteri uygulamalarında,bu standart uygulamanın herkes tarafından gözlemlenebilir olması gerekir. 9EĞİTİM BİRİMİ 2013

10 6)Hastane Resimlerinin Derlenmesi  Bir hastane için en fazla 20 resim olacak.  Acil servis,acil servis bekleme salonu,hastanenin dışarıdan görünümü,poliklinikler,poliklinik bekleme salonu vb. 10EĞİTİM BİRİMİ 2013

11 7)Hasta Ve Yakınlarına Taahütlerin Deklerasyonu  ‘’Hasta Ve Yakınlarına Taahütlerimiz’’ adlı belgeyi belirtilen formatta poliklinik ve acil girişlerine,kliniklere ve hastanenin görülebilecek diğer yerlerine asılarak duyurulur. 11EĞİTİM BİRİMİ 2013

12 8)Bebek Bakım Odalarının Kullanılabilir Durumda Tutulması (9 eylül 2013)  Hastanelerin tamamında,bebek emzirme odası ve bebek bakım odasısının varlığı ve kullanılabilir durumda olması,hastane yönetimince tahsis edilir.  Beyanın doğruluğu için,hastaneler rastgele ziyaret edildiğinde veya gizli müşteri uygulamalarında,bu standart uygulamanın herkes tarafından gözlemlenebilir olması gerekir. 12EĞİTİM BİRİMİ 2013

13 9)Çalışanların E-posta Adreslerinin Bildirilmesi (10 eylül 2013)  Çalışanların aktif kullandıkları bir leri olması gerekir. 13EĞİTİM BİRİMİ 2013

14 10) 90 Gün Talimatları İçin Karne Düzenlemesinin Yapılması (16 eylül 2013) 14EĞİTİM BİRİMİ 2013

15 11)Hasta Ve Çalışanların Memnuniyet(sizlik)Sebeplerinin Araştırılması (19 eylül 2013)  Poliklinik Hastalarına, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Çalışanlara, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Yatan hastalara, en memnuniyet(sizlik) 3 konu  Ayaktan hastalarda,poliklinik müracaat sayısının en az %3’üne sorulur,  Yatan hastalarda,yatan hasta sayısınınen az %5’ine sorulur.  Çalışanlarda,çalışanların en az %10’una sorularak yapılır. 15EĞİTİM BİRİMİ 2013

16 12)Çalışanlara Yönelik Oryantasyon Programı Hazırlanması (26 eylül 2013)  Hastanede ne hizmetler verildiğini  Hizmet birimlerinin hastanede nerelerde olduğu  Hasta ve yakınlarına taahütlerinin neler olduğu,bunları nasıl yerine getirildiğine dair bilgilendirilmelerin yapılması. 16EĞİTİM BİRİMİ 2013

17 13)Hasta Ve Yakınlarının E-posta Adreslerinin Toplanması 17EĞİTİM BİRİMİ 2013

18 14)Hastanelerde Bilgilendirme Videoları (25 ekim 2013) 18EĞİTİM BİRİMİ 2013

19 15)il Genel Sekreterliği Gizli Müşteri Uygulamasının Başlatılması  İl genel sekreterliği,hastane bazında ayrı ayrı ayda bir kez gizli müşteri uygulaması ile hastaneleri gözlemler.Hastane çalışanları ve idarece tanınmayan kişiler hasta olarak hastaneye gider.Karşılaştıkları durumları rapor edip,genel sekreterliğe bildirir. 19EĞİTİM BİRİMİ 2013

20 16)Hasta Kabulde, ‘’Selamlama Ve Geçmiş Olsun’’ Cümlesinin Standart Hale Getirilmesi Tüm kamu hastanelerinde müracaat eden ve kayıt yaptıran hastalar standart olarak; ‘’Hoşgeldiniz,Geçmiş Olsun’’ cümlesi ile karşılanır. 20EĞİTİM BİRİMİ 2013

21 17)Taburcu Olan Hastaların Evde Ziyaret Edilmesi (9 kasım 2013)  Hastane yönetimi 90 gün süresince her hafta en az bir kez kendi hastanesinden taburcu olmuş bir hastayı evinde ziyaret eder.gözlemlerini raporlar.  Her ay en az 4 hasta ziyareti yapılmalıdır. 21EĞİTİM BİRİMİ 2013

22 22EĞİTİM BİRİMİ 2013


"1EĞİTİM BİRİMİ 2013. 2 DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları