Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU 10.07.2013 www.seramikbul.com Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU 10.07.2013 www.seramikbul.com Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti."— Sunum transkripti:

1 SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti.

2 Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti. Şirket amacı: Seramikbul.com’un temel amacı seramik ve banyoya dair ürün arayan internet kullanıcılarını, bu ürünleri üreten firmaları, kullanıcıya ürünü sağlayacak bayileri ve kullanıcının ihtiyaç duyacağı profesyonel ustaları tek bir platformda buluşturmaktır. Ayrıca sektöre hizmet veren firmalar da bu sistemde yer almaktadır. Seramikbul.com bu alanda ilk ve tekdir. Ürün: Websitemiz üzerinden sunduğumuz hizmetlerdir. Müşteri kitlesi: Seramik ve banyo ürünleri arayan tüm kullanıcılardır. Katma değer: Sektör tecrübemiz ve bu alanda ilk olmamız, problem ve ihtiyaçları belirleyerek tüm çözümleri tek bir platformda sunmamızdır.

3 MÜŞTERİ ANALİZİ Müşteri problemleri ve kantitatif sonuçlar: 1) Tüm alternatiflerin bir arada sunulduğu başka bir mecra olmaması (Markaları tanımama), 2) Doğru ürün için harcanan zaman (Ortalama bir kaç gün), 3) Benzer ürünlerin farklı kavramlarla sunulması (Ortak dil noksanlığı), 4) Satış noktası konusunda bilgi eksikliği (Doğru bayi için harcanan zaman ve ulaşım giderleri), 5) Kalifiye usta bulma sıkıntısı Çözümler: 1) 10 farklı kategori – en az 10’ar alternatif marka sunumu, 2) Alternatifler ve detaylı arama motoru: Arama süresinin 30dk-1saate indirilmesi, 3) Sade ve anlaşılır kategoriler: Benzer ürünler için kavram birliği, ortak dil kullanımı, 4) Ana bayi sayfaları: Mağazayı online gezebilme ve ürün sorgulayabilme, 5) Usta havuzu: Sadece sertifikalı ve kalifiye ustaların referanslarıyla sunumu.

4 MÜŞTERİ ANALİZİ & REFERANSLAR Sunulan Faydalar 1) Alternatif marka ve ürünlerden haberdar olma 2) Zaman tasarrufu, 3) Kolay ve bilinçli bir alışverişe hazırlık, 4) Satış noktası alternatifleri, 5) Usta sorununun çözümü ile olası ekstra masraf riskinin yok edilmesi. Referanslar 25. Unicera Uluslararası Seramik, Banyo, Mutfak fuarında lansman yapılmış olup Seramikbul.com tüm kullanıcı, bayi ve firmalardan tam not almıştır. İsim SoyisimŞirket AdıPozisyonİsim SoyisimŞirket AdıPozisyon Edip KEFLİSöğütsen SeramikPazarlama MüdürüEnis GÜRELGüral PorselenPazarlama Müdürü Hasan SAZCIKale FritYönetim Kurulu BaşkanıHasan KOCAMANOĞLUAlbinnoEski Genel Müdür Salih AYDINPenta GroupYönetim Kurulu BaşkanıHüseyin TANIŞUşak SeramikYönetim Kurulu Başk. Yavuz EĞİTİMCİToprak SeramikGenel MüdürEbru BİRCANGrohePazarlama Müdürü Nurhan TANYELİTim-DerGenel KoordinatörAbdurrahman MALKOÇBadellaGenel Müdür Sümer DURMAZKütahya SeramikEski Pazarlama Müdürü

5 Ürün / Hizmet Analizi  Ürün satışı yapılmamakla beraber kullanıcılara alternatif markalar, bayiler ve ustalar bir arada sunulmaktadır.  Ziyaretçiler için hizmetler ücretsizdir,  Üye firmalar sınırsız ürün sergiler, ücretsiz haber yayınlar, ürün aramalarıyla ilgili istatiksel verilere ulaşır.  Üye bayiler de kampanya duyurabilir, vitrine çıkar, müteahhitlerin toplu alımları için e-ihaleye katılabilirler..

6 Ürün / Hizmet Analizi 2  Detaylı arama motoru sayesinde kullanıcı bir çok alternatif içerisinde aradığı ürünü kolayca bulabilmektedir. Ebat, renk, malzeme vb. özelliklerde ürün aranabilmektedir.  Şu an sistemde civarı ürün sunulmaktadır. Firmaların websitelerinde bu kadar detaylı ürün aramak mümkün değildir.

7 BAYİLER Şuan sistemde 700 civarı ana bayi mevcuttur. Kullanıcılar bayi sayfasındaki foto galeri bölümü sayesinde mağazayı online olarak gezebilmektedirler, bayinin sattığı diğer markaları, harita üzerindeki yerini ve iletişim bilgilerini görebilmektedirler. Bayilere bu alanlarda online fiyat teklifi alıp verebilme ve online satış yapabilme imkanı tanımayacağız. Ürün / Hizmet Analizi 3

8 HEDEFLER İlk yıl hedefleri: Seramik ve banyo ürünleri için kullanıcıların ilk adresi olmak, Sektördeki tüm firmaların ürün lansman merkezi haline gelmek, Tüm bayilerin sistem üzerinden online satış yapabildikleri bir internet portalı olmak, İkinci yıl hedefleri: Müteahhit ve yapı firmalarının e-ihaleler düzenledikleri tek merkez olup sektörün ticaret merkezi olmak, A+ müşteri segmenti için anahtar teslim projeler sunmak,

9 Pazar Analizi Firmalarının yıllık pazarlama giderleri: TL TL Müşteri türü: Bireysel Müşteriler ve Proje sahipleri (Müteahhitler ve Yapı Firmaları) Bayilerin yıllık ciro: TL - 10 milyon TL arasında değişmektedir. Bir bayinin aldığı günlük ziyaret sayısı: 20 kişi (ortalama) Seramikbul.com’un 2014 yılı için günlük ziyaretçi sayısı hedefi: kişi

10 REKABET ANALİZİ  Pazarda kısmen sadece lavabo veya banyo dolabları sunan E-ticaret siteleri bulunduğu gibi, sadece 2-3 markanın tüm ürün gruplarını sunan bir iki E-ticaret sitesi de bulunmaktadır. Seramikbul.com market place olarak 10 kategoride 20 civarı marka, 700 civarı satış noktası (bayi) ve profesyonel usta sunumu ile yeni ve farklı bir platform oluşturmuştur.  Tüm markalar ve bayiler sisteme dahil edilip diğer e-ticaret sitelerinden uzaklaşılmış, böylece yeni ve kendi alanında rekabetsiz bir pazar, bir mavi okyanus yaratılmıştır.  E-ticaret siteleri ve firmaların online satışları bayilerle iç rekabete neden olup yeni problemler yaratırken, Seramikbul.com bayilere online satış imkanı tanıyıp yine kendi mavi okyanusunda kalacaktır.

11 STRATEJİ Pazara Giriş Stratejisi Konumlandırma: Sektör için ‘Sektörün buluşma noktası’ Son kullanıcılar için ise ‘Seramik ve Banyoya dair çok şey’ algısını oluşturmak. Hedef Kitle: Seramik ve Banyo ürünleri arayan herkes, Pazar bölümlendirme: Bireysel kullanıcılar ve Proje sahipleri (Müteahhit ve Yapı Firmaları) İzlenecek yollar 1) Son kullanıcılar için ürün, bayi ve usta anlamında site içeriğinin zenginleştirilmesi, 2) Medya ve sosyal medya kullanılarak bireysel kullanıcıyı çekmek, 3) Gold üyelik ve reklam alanlarının satışlarını gerçekleştirip nakit akışı sağlamak, 4) Müteahhit ve Yapı Firmalarına etkin tanıtım yapıp e-ihalelerin bayi ve firmalara sunulması.

12 Anahtar Yöneticiler Şirket 3 vizyon sahibi girişimci tarafından eşit hisseyle kurulmuştur, ortak kararla yönetilmektedir. Tolga SANDIKCI İç mimar olup sektörel bilgi ve tecrübeye, sektörde güçlü ilişkilere ve çok iyi bir imaja sahiptir. Bir çok başarılı marka ve bayi çalışmasına imza atmıştır. Hüseyin BOZKURT sektörde Pazarlama Yöneticiliği yapmış olup ciddi bir vizyona, sektörel bilgi ve tecrübeye ve sektörde güçlü ilişkilere sahiptir. Alper ESER İngiltere’de Pazarlama Yönetimi Master’ı yapmıştır. Ürün ve hizmet pazarlaması ve marka yönetimi konularında tecrübeye sahiptir. Şirketin Genel Koordinatörü ve Pazarlama Direktörüdür. -Bu grup 4 ay gibi kısa bir sürede 20 civarında markayı, hatta bu rakamın yarısını seramikbul.com daha yayına bile girmeden sisteme katmayı başarmıştır. -Uluslararası Unicera Seramik, Banyo, Mutfak fuarına katılıp başarılı bir lansman gerçekleştirmişlerdir. Ortak yönleri pozitif, hırslı ve sonuç odaklı olmalarıdır.

13 Mali Projeksiyonlar – 2013 (Son 5 ay) Hedef: TL ciro – maliyet – yaklaşık kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 4 (Tahmini 6 aylık maliyet = ) Reklam tanıtım bütçesi: Ofis, araç ve genel giderler: Yeni Ofis Maliyeti: Yıllık - TL Hedef firma adetiToplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli Gold üye diğer firmalar katılım bedeli Gold üye bayi katılım bedeli Reklam Alanları (5 Adet) Genel Toplam

14 Mali Projeksiyonlar – 2014 Hedef: TL ciro – maliyet – kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 7 (Tahmini yıllık maliyet = ) Reklam tanıtım bütçesi: Ofis, araç ve genel giderler: Yıllık - TL Hedef firma adetiToplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli Gold üye diğer firmalar katılım bedeli Gold üye bayi katılım bedeli Reklam Alanları (5 Adet) Sektörel hizmet firmaları katılım bedeli Genel Toplam

15 Mali Projeksiyonlar – 2015 Hedef: 4.2 milyon TL ciro – maliyet – kar İhtiyaç duyulacak personel sayısı: 12 (Tahmini yıllık maliyet = ) Reklam tanıtım bütçesi: Ofis, araç ve genel giderler: Yıllık - TL Hedef Firma AdetiToplam gelir Gold üye seramik üreticileri katılım bedeli Gold üye diğer firmalar katılım bedeli Gold üye bayi katılım bedeli Reklam Alanları (5 Adet) Sektörel hizmet firmaları Müteahhit alımları için E-İhale & Online satış (Pazarın % 1’i) Genel Toplam

16 Anapara Yapısı ve Teklif Yatırım Geçmişi: Mevcut değil Pazarın büyüklüğü, kendi alanında ilk ve rakipsiz olmak ve sektördeki fikir önderlerinin öngörüleri ile şirketin şu anki tahmini değeri biçilmiştir. TEKLİF: TL’lik yatırım karşılığında %20 hisse yatırımcıya sunulmaktadır.

17 YATIRIM KULLANIMI


"SERAMİKBUL.COM ŞİRKET SUNUMU 10.07.2013 www.seramikbul.com Seramikbul Sanal Mağazacılık Ltd. Şti." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları