Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Final Sunum Şablonu 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Final Sunum Şablonu 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi."— Sunum transkripti:

1 Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

2 Sunumun Genel Yapısı  10/20/30 Kuralı  10 slayt  20 dakika  30 Font büyüklüğü Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

3 Slayt 1-Genel Açıklama  Sizin çözümünüz hangi problemi çözüyor?  Bu çözümden nasıl para kazanacaksınız?  Problem ne kadar derin ve zorlayıcı? Ne kadar acil?  Şu soruya cevap verin: EE ne olmuş?  Bu EN ÖNEMLİ SLAYT! Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

4 Slayt 2-Yönetim Ekibi  Kimsiniz?  Hangi alanda uzmansınız?  Daha önce buna benzer bir şey uyguladınız mı?  Bununla ilgili daha önceden aldığınız eğitim var mı?  Bu fikir için güvenilir kişilerden onay aldınız mı danıştınız mı? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

5 Slayt 3 – Pazar ve Hedeflenen Müşteri  Bulunduğunuz Pazar ne kadar geniş?  Büyüyor mu?  Hedef müşteri kimdir?  Pazarın problemi veya ihtiyacı ne? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

6 Slayt 4 – Örnek Pazar Senaryosu  Sizin çözümünüz olmadan müşteriler sorunu nasıl çözüyor? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

7 Slayt 5 – Detaylı Çözüm  İşiniz ya da iş modeliniz problemi nasıl çözüyor ve gelir nasıl elde ediliyor?  Eğer varsa burada bir ürün demosu yapın  Yanınızda size yardımcı olacak bir teknolojik ortak var mı? Kendiniz mi yapacaksınız?  Satış ve Pazarlama stratejiniz ne olacak? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

8 Slayt 6 – İş Modeliniz  Çözümünüzün satışını ve pazarlamasını yapabilmek için STRATEJİNİZ ne olacak? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

9 Slayt 7 – Stratejik Ortaklıklar ve Önemli Müşteriler  Sizinle aynı vizyonu paylaşan ve rekabetçi üstünlük yaratanlar var mı? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

10 Slayt 8 - Rekabet  Zayıf ve Güçlü yönleriniz neler?  Rekabet gücünüzü sürekli kılacak olan nedir? Kendinizi diğerlerinden nasıl ayırıyorsunuz?  Başka kim bu problemi çözmeye çalışıyor?  Onlar pazarda nasıl konumlanmışlar? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

11 Slayt 9 – İşinizin Dönüm Noktaları  Şu ana kadar neleri başardınız?  Ne kadar zaman ve para harcadınız?  Bir prototip yaptınız mı? Ya da konseptinizi bir yerde tescillettiniz mi?  Ürün geliştirme planınız var mı? Nedir? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi

12 Slayt 10 – Finansal Beklentiler  Temel karlılık ve gelir beklentileriniz nedir?  Karlılığı arttıracak yolunuz ne olacaktır?  Ne zaman nakit akışlarınız pozitife dönecek?  Gelirleriniz neden her yıl artıyor?  Yaptığınız işi büyük yapmak için ne kadarlık bir pazara ihtiyacınız var? Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi


"Final Sunum Şablonu 2013-01. Dönem Final Sunumları 1 Nisan 2014 SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları