Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

17.09.2014, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "17.09.2014, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK."— Sunum transkripti:

1 17.09.2014, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK

2 1.MODEL BAHANE 2.ÖDÜLE BAŞVURANLAR ŞAHANE GÜNDEM

3 Mükemmelim Mükemmelsin Mükemmeliz PEKİ İŞİMİZİ; PERFORMANSIMIZI GELECEĞİMİZİ MÜKEMMEL YAPAN ASIL ŞEY NEDİR ?

4

5 KENDİ UYGULAMALARINIZ 5

6 Mükemmel Kuruluşlar İçin En Taze Uygulamalara Yönelik Malzemeler Şefafflık, Açıklık İnovasyon Yetkinlik, deneyim Gelecek & Teknoloji Vizyon, misyon & değer Paydaşlar & Beklentileri Kurum Kültürü Çevresel Fırsatlar

7 Para Bu Hayattaki Tek Kaynak Değil Diyenler Buraya… Çalışanlar Müşteriler Sosyal Çevre İnovatif Fikirler

8 Ve EFQM Mükemmellik Modeli Devreye Girer… Çalışan Şirketler Bal Peteğini İşler… 8 Müşterilere Değer Katma Sürdürülebilir Bir Gelecek Oluşturma Çalışanların Kabiliyetleri ile Başarıya Ulaşma Kurumsal Yetenekleri Geliştirme Vizyon, ilham ve bütünlük içinde liderlik etme Çeviklik ile Yönetme İnovasyonu ve Yaratıcılığı Besleme Çarpkıcı Sonuçları Sürdürülebilir Kılma Müşteri Arı Hissedar Arı İşbirlikçi Arı Çalışan Arı Toplum Arı 1000 PUAN Ciroya Katkısı %25-31

9 Hayata Olduğu Gibi Modele Gerçekçi Yaklaşmak… 9 Mükemmellik Modelinden 1000 Puan Almak Sıfırcı Öğretmen Bahti Bahtıkara’dan 100 Puan Almaya Benzer… PEKİ ASIL ULAŞILABİLİR HEDEFLER NERELERDE ?... ÖDÜLE KOŞAN KURULUŞLAR OLARAK NELER YAPMALIYIZ ?... İŞİMİZ ÇOK MU ZOR ?... 750-800 PUAN BANDI ÇOK AMA FAYDALI ŞEYLER ASLINDA ÇOK MU ÇOK KOLAY

10 Önemli Noktalar… İş Sonuçları Müşteri İle İlgili Sonuçlar Çevik ve Stratejik Yönetim Anlayışı Müşteriye Değer Üretme 10 Aferin! Puanın Çoğunu Kaptınız… Ama Büyük Ödüle Daha Yolunuz Var …

11 Yol Uzun, Durmak Yok, Yola Devam… Mükemmel ÇalışanlarSürdürülebilir ToplumMax. Hedef Min Kaynak Gerçek bir İK stratejiniz var mı? Çalışanlarınızın özel yeteneklerinin ne kadar farkındasınız? Performansı stratejik bakış açısıyla ölçebiliyor musunuz? İş- Özel yaşam dengesini ne kadar kurabiliyorsunuz? Farklı çalışma yöntemleri sizin için ne kadar önemli? Çevresel, ekonomik ve sosyal olarak yerelde, ulusalda ve global alanda katkılarınız ne kadar önem veriyorsunuz? Kurumsal Vatandaş olmak sizin için ne kadar önemli? Toplumsal Güvenliği sağlamak adına ortaya koyduğunuz iş sürekliliği yaklaşımlarınız var mı ? İnsan, Dünya ve Kar Üçgenindeki çıkar çatışmalarını nasıl yönetiyorsunuz? Teknolojik kaynaklardan yeterince yararlanıyor musunuz? Kaynak tanımlamanızda bilgi ve deneyimin önemi nedir? İnovasyon ürün ve hizmetlerinizin bir parçası mıdır? İşbirliklerinin ürün ve hizmet halkanızdaki yeri nedir? Ortak Hizmet, ürün ve değer stratejileriniz oluşturulmuş mu ? 11

12 Hangi Alanlarda Kendi Modellerimizi Kurmalıyız? Müşterinin Kalbine Giden Her Yol Mubahtır Müşteri Deneyim Yönetimi Müşteri İletişim Platformu Fonksiyonel Markalaşma ve Pazarlama Portföy Yönetimi Değer Maksimizasyonu Çalışan Ekmeğini Taştan Çıkartır Stratejik Çalışan Modellemesi Performans Modellemesi Yeni Çalışma Metodolojileri : Mobilite Sosyal Çalışan Yaklaşımları Yetenek ve Gelişim Planlaması (Koçluk) Yeni Fikirler Bu Kumbaraya İnovasyon Yönetim Modeli Gelecek Beklenti Yönetimi Çoklu Kaynak Yönetimi Toplumun Sesini Dinliyoruz Sürdürülebilirlik Modellemesi Karbon Yönetimi İnsan Haklarının Gözetimi Yerelleşme Stratejileri Ekonomik Katma Değer Üretim i 12

13 Değişime Ayak Uydurmak İçin… Girdilerde Değişim →Senaryo Planlama & Esneklik →Kurumsal Yönetim – Risk+Yönetişim+Liderlik →Değişim Yönetimi & Proje Yönetimi →İş Paydaşları →Global Rol Model Uygulamalar →Güvenilirlilik 13

14 Değişime Ayak Uydurmak İçin… Çıktılarda Değişim →İş Sonuçları →Gelecek Performansı →Yaptığını Gösterebilme Kabiliyeti 14 588625 KAMU 642655 ÖZEL

15 Senaryo Planlama & Esneklik →Kısa ve orta vadenin ötesinde Uzun Vade Planlamalar →Gelecek senaryolarının oluşturulması →Çevresel analizlerin gelecek bazında oluşturulması →Faktör Tahmin ve Beklentileri (Ekonomik,yasal vs) →Baz, İyi, Kötü Senaryo Planlamaları ve Etkileri →Değişim Senaryoları 15

16 Risk & Yönetişim & Liderlik →Tüm Doğal Risklerin Belirlenmesi →Risklerde Boyutlandırma & Strateji ve Süreç ile Eşleştirme →Risklerin Önceliklendirilmesi ve Kontroller →Şeffaf Yönetim Anlayışı : Tüm Paydaşlar İçin →Lider Modeli (Kuruluşa Özgün & Eşleştirme) →Kendi Tarzını Oluşturan Liderler (En İyi Uygulamalar) 16

17 Değişim Yönetimi & Proje Yönetimi →Proje Metodolojisi Oluşturma →Projelerin Fayda Maliyet Etkileri →Projelerin Sürdürülebilirliği ve Paydaşlara Katkısı →İnovasyon Ajandası →Stratejik Planın Çıktısı olarak Değişim 17 Stratejik Planlama İş Planı Risk Planı De ğ i ş im Planı

18 İş Paydaşları →Yasa Yapıcılar, Yerel Dinamikler, Ana Tedarikçiler →Hissedarlar, Toplum →Beklenti Yönetimi →Stratejilere Katkı Sağlama →Yerel & Global Stratejileri Destekleme 18

19 Global Rol Model Uygulamalar →Kendi Uygulamalarımız →Kıyas Kuruluş Olma →En İyi Uygulamaların Pazarlanması →En İyi Uygulama Olması İçin Modelin İlişkilendirilmesi →Uygulamaları Sonuçlarla Desteklemek 19

20 Güvenilirlilik →Verilerin Güvenilirliği →Sunulan Yaklaşım Bilgilerin Güvenilirliği →Denetimler & Matematiksel Kanıtlamalar (Algılama Sonuçları) →Otomatize Raporlama Sistemleri 20

21 İş Sonuçları & Gelecek Performansı →Kuruluşun Karlılığını ve Gelecek Varlığını Etkileyen Faktörler →İşin Varlığını, Vizyonu, Misyonu Sürdürülebilir Kılan Faktörler (Satış Rakamları, Karlılık Analiz Sonuçları, Özel İndeksler) →Geleceği Hedeflendirme ( Gelecek hedeflerini Belirleme ) →Sürdürülebilirlik Uygulamaları (Gelecek Projeler) 21

22 Yaptığını Gösterebilme Yeteneği En İyi Uygulamaların Pazarlanması Sürdürülebilirlik Stratejileri Kurumsallığın Pazarlanması Yaklaşımların Pazarlanması 22 ŞİRKETTEN STAR YARATMA VAROLANI PAZARLAMA

23 Yarına Bakabilmek ve Hazır Olmak İçin… 23 Mükemmellik

24 24 TEŞEKKÜRLER…


"17.09.2014, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları