Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR… 1.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR… 1."— Sunum transkripti:

1 GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR… 1

2 BAKIŞ AÇIMIZ KADERİMİZDİR 2

3 Vergi Odaklı Mesleki Yaklaşım Bilgi Odaklı Mesleki Yaklaşım Değer Ortağı Olmak 3

4 GELECE Ğİ M İ Z İ B İ RL İ KTE YARATACA Ğ IZ Haksız Rekabet Yazılımı Hizmet Kalitesi Meslek Kararı (Kurumsallaşma) Zamana Dayalı Ücret TarifesiÜcretlerin Banka Yoluyla Tahsili

5 5 13 Aralık 2013 Tarihli Resmi Gazete Sayı: MUHASEBE, DENETİM VE DANIŞMANLIK İŞLETMELERİ İÇİN İŞYERİ, HİZMET VE KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI HAKKINDA MESLEK KARARI

6 İ çerik İşyeri Yönetimi İle Hizmet İlke ve Esasları İşyeri İlke ve Esasları Kapsam Amaç Hizmet ve Kalite Güvence İlke ve Es Çeşitli Hükümler

7 1.AMAÇ 7 Muhasebe, Denetim Ve Danışmanlık İşletmeleri Tarafından Verilecek Olan Hizmetlerin, Kurumsal Bir Anlayışla Sunulmasını Temin Etmek

8 Ortakları Meslek Mensupları Olan Ve Odalara Kayıtlı Bulunan Şirketler, Adi Ortaklıklar Ve Gerçek Kişi İşletmeler 2.KAPSAM 8

9 Mekan Güvenlik Yazılım Donanım 3.İŞYERİ İLKE VE ESASLARI a) 9 b) c)

10 Verimlilik Etkili İletişim ve Koordinasyon Hizmet üretim, yönetim, eğitim, ortak kullanım ve destek hizmetleri MEKAN a a 10

11 Müşteri Bilgileri Hizmet ve Çalışan Güvenliği Varlıkların Korunması b b 11 GÜVENLİK

12 Mobilya, Mefruşat Teknik Ekipman Yazılım c c 12 YAZILIM DONANIM

13 Kurumsal Yönetim İşyeri Yönetimi İnsan Kaynakları Yönetimi 13 a) b) c) 4.1.İŞYERİ YÖNETİMİ İLKE VE ESASLARI

14 14 KURUMSAL YÖNETİM a)

15 15 İŞYERİ YÖNETİMİ b) o Müşteri hizmet politikaları, o İnsan kaynakları, o Mali ve idari işler, o Bilgi teknolojileri politikaları

16 İ ŞE ALIM E Ğİ T İ M PERFORMANS ÖZLÜK 16 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ c)

17 4.2.HİZMET YÖNETİMİ VE UYGULAMA İLKE VE ESASLARI Hizmet Uygulama Müşteri İlişkileri Hizmet Tanıtım ve Pazarlama Haksız Rekabet ve Reklam Yasağı

18 Kalite Güvence Programı Gözetim Meslek Örgütünün Yetkileri 5.HİZMET KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI a) 18 b) c)

19 GEÇİŞ VE YÜRÜRLÜK 19

20 Kuruluş Çalıştay ve Uygulama Rehberliği Dokümantasyon Hizmet Birimi Duyurular Farkındalık Sunumları Bilgilendirme Mevzuat Entegrasyonu-Uygulama İçin İlave Düzenlemeler Etkileşim Hizmet Birimlerinin Oryantasyonu Meslek Mensuplarının Eğitimi Koordinasyon Eğitim Eğitim Sertifikasyonu İşyeri ve Hizmet Sertifikasyonu Belgelendirme Uygulamaya Yönelik Yazılımlar Yazılım İlgili Projeler (İşyeri Yönetim Yazılımı, Meslek Kararı yönetim Yazılımı-Gözetim, Yönetim, Denetim, Disiplin vb.) Kaynak Desteği MESLEK KARARı UYUMLANDıRMA YOL HARITASı TEMEL PARAMETRELERI 20

21 21

22 22 HERŞEY SİZİN ELİNİZDE

23 23

24 SORULARINIZ? 24


"GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR… 1." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları