Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Bakanlığımız, vatandaşlarımızın kaliteli sağlık hizmetine eşit ve kolayca erişimini sağlamak üzere insan odaklı bir anlayışla yapısal, planlı ve sürdürülebilir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Bakanlığımız, vatandaşlarımızın kaliteli sağlık hizmetine eşit ve kolayca erişimini sağlamak üzere insan odaklı bir anlayışla yapısal, planlı ve sürdürülebilir."— Sunum transkripti:

1

2

3 Bakanlığımız, vatandaşlarımızın kaliteli sağlık hizmetine eşit ve kolayca erişimini sağlamak üzere insan odaklı bir anlayışla yapısal, planlı ve sürdürülebilir bir program olan Sağlıkta Dönüşüm Programını başlatmış ve uygulamaktadır. Sağlık Hizmetine beklemeden daha kolay ulaşma amacıyla başlattığımız Merkezi Hastane Randevu Sistemi(MHRS) Sağlıkta e- dönüşüm kapsamında 81 ile yaygınlaştırılmış çok önemli projesidir.

4 Vatandaşların, Sağlık Bakanlığına bağlı Hastaneler ile ADSM ler için, 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak veya web üzerinden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu almalarını sağlayan bir uygulamadır.

5 SBN İTS e-Reçete

6 SBSGM altında MHRS Koordinatörlüğü  Koordinatörlük merkezimizde 3 birimimiz var  Proje Yönetimi ve Raporlama  Sağlık Kurum ve Kuruluşları MHRS Organizasyonu  Çağrı Merkezleri Yönetimi  Hizmet Binası:ÇAYEM….

7  Hastanelerde muayene öncesi bekleme süresini ortadan kaldırarak, daha sakin ve huzurlu bir ortam sağlanması,  Hastanelerde kaynak kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi suretiyle; sağlık hizmet, verim ve kalitesinin artırılması,  MHRS verileriyle, sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.

8  Şubat 2010’ da Erzurum ve Kayseri illerinde 144 operatörle pilot uygulama başladı.  Şubat 2011’ de ülke geneli için 1. MHRS Çağrı Merkezi kuruldu.  Temmuz 2011’de WEB uygulamasına geçildi.  Ekim 2011’de 2. MHRS Çağrı Merkezi kuruldu.  Mart 2012’ de 81 ilde MHRS uygulanmaya başlandı.  Mayıs 2012’ de MHRS Yönergesi çıktı.  Haziran 2012’ de 3. MHRS Çağrı Merkezi kuruldu.

9  Süresi dolan çağrı merkezlerimizin hizmet devamı sağlanacaktır.  Ulusal lansman ve kamu spotları gerçekleştirilecektir.  MHRS ile Sağlık Bakanlığının diğer projeleri arasında entegrasyon çalışmaları başlayacaktır.  Hekimlerinin de vatandaşlara randevu alabilmeleri planlanmaktadır.

10 MHRS Çağrı Merkezi hizmeti MHRS Çağrı Merkezi hizmeti; Ankara, Adıyaman, Bingöl, Bitlis, Erzurum İstanbul, İzmir ve Rize olmak üzere 8 (Sekiz) ayrı lokasyondan verilmektedir. MHRS ÇM LOKASYONLARI Çağrı merkezlerimizde çalışan Personel sayısı: 3500

11

12  23 Şubat 2010’ dan bugüne kadar cevaplanan toplam çağrı sayısı :

13

14  Toplamda konuştuğumuz süre (dakika) :

15  23 Şubat 2011’den itibaren verilen toplam randevu sayısı :

16

17  Vatandaşa kaliteli hizmet sunmak ve sağlık personeli planlamaya yardımcı olmak,  Hızlı ve yerinde hizmet anlayışı,  Profesyonel Çağrı Merkezi anlayışı,  Eğitimli ve tecrübeli Çağrı Merkezi operatörleri yetiştirilmesi,  Hastane Randevu sisteminin tek çatı altında toplanması,  Rol model oluşturulması.

18 3 yıl gibi kısa bir sürede 81 ilde 813 hastanede yaklaşık 27 bin hekim, 3500 çağrı merkezi çalışanı ile %99,99 erişilebilirlik oranında vatandaşlarımıza hizmet verilerek daha huzurlu bir ortamda muayene olmaları sağlanmaktadır.

19 TEŞEKKÜRLER


"Bakanlığımız, vatandaşlarımızın kaliteli sağlık hizmetine eşit ve kolayca erişimini sağlamak üzere insan odaklı bir anlayışla yapısal, planlı ve sürdürülebilir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları