Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yeni Nesil Bankacılık. Gündem  Biz Kimiz  Stratejilerimiz  Alt Yapılarımız  Rakamlarımız  İlklerimiz/Başarılarımız  Özetle Biz  Geleceğimiz  Faaliyet.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yeni Nesil Bankacılık. Gündem  Biz Kimiz  Stratejilerimiz  Alt Yapılarımız  Rakamlarımız  İlklerimiz/Başarılarımız  Özetle Biz  Geleceğimiz  Faaliyet."— Sunum transkripti:

1 Yeni Nesil Bankacılık

2 Gündem  Biz Kimiz  Stratejilerimiz  Alt Yapılarımız  Rakamlarımız  İlklerimiz/Başarılarımız  Özetle Biz  Geleceğimiz  Faaliyet Alanlarımız  Perakende Bankacılık  Kurumsal Bankacılık  İnsan Kaynakları Uygulamalarımız 2

3 Yönetim Kurulu BaşkanıAhmet ÇALIK CEODr. Önder HALİSDEMİR Kuruluş1999 SahiplikÖzel - Çalık Holding Yeniden Yapılanma Başlangıç TarihiMart 2007 İsim DeğişikliğiAğustos 2008 Faaliyet AlanıPerakende, Kurumsal ve Yatırım Bankacılığı Aktif Büyüklük * (mio TL) 993,8 Özkaynaklar * (mio TL) 172,7 Personel Sayısı * 299 Şube Sayısı * 6 Satış Noktaları Sayısı * 4150 Muhabir Banka Ağı * 82 ülkede 302 banka Derecelendirme * A- National, BB International Vizyon“Yerli, Global” Misyonİlişkide bulunduğu çevreyi mutlu eden, öncü, akılcı ve sıra dışı bir hizmet organizasyonu olmaktır. İştirakleriBKT, E-Kent, ÇYS, ÇFH,Etik, Epost, Web Sitesiwww.aktifbank.com.tr ÜNYE K *2010 Eylül sonu verileridir. 3

4 Vizyonumuz “Yerli, Global” Yalnızca Türkiye'nin değil, yakın coğrafyanın da etkin finans grubu olma hedefiyle geliştirdiği ürün ve hizmetleri, yönetim yapısını ve tüm iş akışlarını global bir vizyonda ele almak, farklı coğrafyalardaki fırsat ve riskleri kucaklayacak derecede de yerelleşmiş bir iş ortamı oluşturmaktır. 4

5 Misyonumuz İlişkide bulunduğu çevreyi mutlu eden, öncü, akılcı ve sıra dışı bir hizmet organizasyonu olmaktır. 5

6 Stratejilerimizin Arka Planı İletişim Teknolojilerindeki Gelişmeler, Kentleşme, Ücretli Tip Çalışmanın Yaygınlaşması Sonucunda Tüketici Davranışlarındaki Değişimler ve Bölgesel İlişkilerin Önem Kazanması, Bankamızın Temel Stratejilerini 3 Sac Ayağı Üzerine Kurgulamasında Temel Etken Oldu. 6

7 B DOĞRUDAN BÖLGESEL ŞEHİR ANKACILIK Perakende Yatırım Hazine Kurumsal YENİ NESİL BANKACILIK MODELİ 7

8 Doğrudan Bankacılık stratejimiz şube ağına yatırım yapmaksızın kazanılan maliyet avantajı ile, uygun ve cazip olarak fiyatlandırılmış, teknolojik tabanlı ürünleri müşteriye zaman ve lokasyon sınırı olmaksızın sunmaya dayanmaktadır. TÜRKİYE’NİN İLK DOĞRUDAN BANKASI  Şubesiz Bankacılık  PTT ile Online Entegrasyon  “Dükkan içinde Dükkan” Hizmet Yaklaşımı ile Diğer Fiziksel Kanallarla Entegrasyon D OĞRUDAN BANKACILIK 8

9 EHİR BANKACILIĞI Ş ŞEHRE ÖZEL HİZMETLER Şehir Bankacılığı stratejimiz, şehirlerin farklılaşan dinamiklerinden doğan ihtiyaçlarına yönelik özelleştirilmiş finansal ve finans dışı ürün ve hizmetleri sunmaya dayanmaktadır.  Şehirlerde konsantrasyon merkezleri  Şehrin operasyonel ve finansal altyapısına uygun kanallar  Belediye ve yerel işletmeler için kurumsal ürünler ve yatırım ürünleri 9

10  EÜTS (Elektronik Ücret Toplama Sistemi) ile 8 Şehirde (Bursa, Kayseri, Gaziantep, Düzce, Kütahya, Sakarya, Kırklareli ve Tokat)  310 çalışan  9 mio nüfusa hizmet  4 mio adet ön ödemeli ulaşım kartı,  3 bin otobüs, 500 gişe, 950 yükleme noktası ve bilet gişesi,  Aylık 1 milyar’dan fazla işlem,  800 mio TL 2009 ulaşım cirosu -E-Kent’i Ulaşımda Türkiye’nin En Büyük Elektronik Ücret Toplama Şirketi Haline Getirdik- Tüm Özel Halk Otobüsleri Birliği Derneği’nin Onursal Üyesi 90 farklı ülkeden 3100 üyesi bulunan Uluslararası Toplu Taşımacılar Birliği UITP’nin üyesi 10

11 Bölge Bankacılığı stratejimiz, Balkanlar, CIS ve Ortadoğu coğrafyasında yeni lisans, iştirak veya ortaklıklar aracılığı ile finans hizmetleri verilmesine dayanmaktadır. B ÖLGESEL BANKACILIK KOMŞU ÜLKELERDE GELİŞME  Yurtdışı iştiraklerimizle sinerji  Yakın coğrafyalarda yeni iştiraklerle büyüme  Aktif Bank’ın diğer ülkelerde rol model olması  Dış ticaret platformu  “Kuşak Teorisi” ile derinleşme 11

12 Başta Alternatif Dağıtım Kanalları olmak üzere, verdiğimiz altyapı ve know-how desteği ile BKT’de ilkleri gerçekleştiriyoruz. Kullanımı kolay ve müşterilerin ihtiyaç duyduğu tüm hizmetleri içeren BKT internet şubesini Arnavutluk’taki diğer bankaların ötesinde yeni uygulamalarla hayata geçirdik. Arnavutluk’ta sadece birkaç bankada uygulanan mobil bankacılık hizmetini BKT’de sunmaya başladık. İletişim Merkezi kurulum sürecinde Sesli Yanıt Sistemi ve İletişim Merkezi altyapısı ile ilgili danışmanlık hizmeti veriyoruz. B ANKA KOMBATARE TREGTARE 12

13 K ADROMUZ Dinamik, azimli, pozitif, netice odaklı, özverili, geleceği kucaklayan ve geçmiş tecrübelerinde sektörde önemli başarılara imza atmış bir kadroya sahibiz.. 13 Yönetici kadromuz Türkiye’nin önde gelen bankalarından oluşmaktadır. 1 yöneticimiz bankacılık alanında doktora derecesine, 5 yöneticimiz Yüksek Lisans derecesine, Ortalama 15 yıl bankacılık tecrübesine sahiptir. Çalışanlarımızın; Tecrübe süresi : 6 yıl (ort.) Eğitim düzeyi: %14’ü yüksek lisans ve doktora eğitimi; %66’sı lisans Yaş ortalamamız: 31

14 O RGANİZASYON YAPIMIZ 14

15 Vizyonumuzun kodlanmış hali olan, en son teknolojilerle ve kendi iç kaynaklarımızla planlayıp, geliştirdiğimiz kendi bankacılık sistemimize sahibiz.  Ölçeklenebilir  Farklı ülkelerin muhasebe standartlarına uyarlanabilir  Farklı dil destekli  Kullanıcı dostu ve parametrik  Güvenli  Donanım / işletim sistemi bağımsız  Yüksek performanslı B ANKACILIK SİSTEMİMİZ “AKUSTİK” 15

16 Ölçeklenebilir merkezi operasyonumuzun yetileri:  100’den fazla operasyonel işlem türü  3800 PTT noktasından gelecek UPT ve PTT işlem adetlerini karşılayabilecek cari operasyon kapasitesi  Türkiye’nin her köşesinden gelebilecek müşteri çağrılarını karşılayabilecek İletişim Merkezi altyapısı  Merkezi Bireysel/Kurumsal krediler ve tahsilat operasyonları ile bayi, PTT ve benzeri her türlü kredi ve tahsilat süreçlerinin operasyonlarını karşılayacak altyapı  Entegre Alternatif Dağıtım kanalları altyapısı ve operasyon yönetimi PERASYONEL ALTYAPIMIZ O Az kaynakla çok iş üreten, büyük bankaların operasyonu ile eş değer çeşit ve kalite düzeyinde servis sunan merkezi operasyonel altyapıya sahibiz... 16

17 Rakamlarımız 17

18 2007 yılında yeniden yapılandırma sürecine giren Bankamız 2008 yılında bankalar sıralamasında 5 sıra birden yükselerek “en hızlı büyüyen” banka olmuştur... 18

19 2009 ve 2010 yılında da bu trendi devam ettiren Aktif Bank varlıklarını son 3 yılda 25 kat büyütmüştür.. 19

20 JCR Eurasia Rating tarafından Türk bankacılık sektöründe “Yatırım Yapılabilir” notuyla derecelendirilen 3. bankayız… 20

21 PTT İle Online-Gerçek Zamanlı Entegrasyon Kuran İlk ve Tek Banka Türkiye’nin İlk “Commercial Paper” Özelliğine Sahip Banka Bonosunu İhraç Eden Banka √ √ √ √ √ √ √ √ Alternatif Dağıtım Kanallarını Ana Kanal Olarak Konumlandıran Türkiye’nin İlk Doğrudan Bankası Otomatik Karar Sürecine Sahip Birkaç Bankadan Biri Türkiye’de Yaygın Olarak Kullanılan Para Transferi Programı (UPT) Kurucusu İlk Yerli Kart Çipi Üreticisi Türkiye Temassız Kart Sektörü Lideri Türkiye’nin İlk Mikro Kredi Banka Adayı 21 -İLKLERİMİZ BAŞARILARIMIZ-

22 Türkiye’ye “Liaison Office” kavramını getiren ilk banka (Act Office) Yapılandırılmış Trade Finance imkanı sunabilen bankalardan biri √ √ √ √ √ √ √ √ Üst üste iki yıl boyunca kredilerde en hızlı büyüme oranına sahip banka Bayi Kredi Sistemi olan birkaç bankadan biri ITFC ve ICIEC tarafından lokal partner olarak seçilmiş Türkiye’deki tek banka En düşük NPL oranına sahip bankalardan biri THY’nin DBS ürünü için çalışmak üzere seçtiği Türkiye’deki birkaç bankadan biri Türkiye’de Orta Vadeli EXIM Kredi Sigortasını finanse eden ilk banka 22 -İLKLERİMİZ BAŞARILARIMIZ-

23 Özetle Biz... 23

24 Yaygın ve düşük maliyetli kanal etkinliği sağlamış, Bankacılık ve Bankacılık dışı ürün setleri sunan, Türkiye’nin Bankacılık lisansı da olan ilk ‘ Perakende Hizmet Organizasyonuyuz’ 24

25 Aktif Bank’ın Geleceği 25

26 -Karlılığı En Yüksek Banka Olmaya Adayız- Bankaların değerini belirleyen en önemli etmenler marka değeri ve banka değer çarpanını oluşturan Pazar Payı, Müşteri Adedi ve Becerileridir Mart ayından bu yana yapılan çalışmalar neticesinde Bankamız yeni bir marka ile yeniden doğmuş, stratejilerini yenilemiş ve bu stratejiler doğrultusunda tüm altyapısal çalışmalarını büyük ölçüde tamamlamıştır. Yeni Nesil Bankacılık Stratejilerimiz paralelinde yürütmekte olduğumuz tüm bu çalışmalar ile 2014 yıl sonunda Özkaynak Karlılığı, Aktif Karlılığı ve Etkinlik Rasyolarında sektörde ilk 3’ te yer alacağız. Hedeflenen ölçeğe ulaşmak için en önemli güvencemiz ise yorulmak nedir bilmeyen çalışanlarımızın özverili katkıları olacaktır. 26

27 Oluşturduğumuz güçlü IT altyapısı üzerinde sörf yapan operasyonlarımız ve iş bilen ekiplerimizle faaliyet alanlarımız

28 Perakende Bankacılık Sektörde benzeri bulunmayan platformlar ımız ile müşterilerimize pratik ve rekabetçi ürün ve hizmetleri yaygın kanallarımız ile sunuyoruz... 28

29 ÜRÜNLERİMİZ PLATFORMLARIMIZ KANALLARIMIZ ERAKENDE BANKACILIK P 29

30 Anlık Kredi Karar Sistemi’ni, otomatik yönetim imkanı sağlayan ve diğer kurumlara da hizmet verecek şekilde kurgulayan tek bankayız. Bankacılık sektöründe 49 banka içerisinde otomatik karar sürecine sahip birkaç bankadan biriyiz. P1P1 P1P1 30

31 pLATFORMLARIMIZ PTT işyerlerinden Parantez Kredi isimli ürünümüzle hizmet vermekteyiz... -PTT’yi Kredi İle Tanıştırdık “Parantez Kredi”- P1P1 P1P1 31

32 Türkiye’de sadece birkaç bankada bulunan bayiden online kredi sisteminine sahibiz... pLATFORMLARIMIZ -Bayiden Kredilendirme- P1P1 P1P1 32

33 Aktif Online ilk olarak PTT’lerde başlatılmış, Aktif Bank’ın “dükkan içinde dükkan” anlayışına paralel olarak ürün ve hizmetlerinin sunulduğu bir pazarlama platformudur. Her türlü tahsilat, ödeme ve tüm ürün başvuru işlemlerinin online gerçekleştirildiği Aktif Online platformu sayesinde 3800 PTT noktası ile Türkiye’nin en yaygın fiziki kanalına sahip Bankayız... P2P2 P2P2 33

34 Tüm bankalardan PTT’lere PTT’lerden tüm bankalara para transferine olanak sağlayan UPT sistemini geliştirerek 2010 yılında kullanıma aldık... pLATFORMLARIMIZ -“UPT” Aktif Online Platformu Üzerinde Faaliyet Gösteren İlk Hizmetimiz- P2P2 P2P2 34

35 Ocak 2011 tarihinden itibaren Yabancı Para UPT ile PTT’lerden yurtdışındaki bankalara ve yurtdışındaki bankalardan PTT’lere para transferini devreye alıyoruz. pLATFORMLARIMIZ -Döviz UPT- P2P2 P2P2 35

36 Aktif Kart Sistemi (AKS), kartlı ve mobil ödemeye imkan veren Türkiye’deki en gelişmiş ve tek ödeme sistemidir. Aktif Kart Sistemi (AKS), çoklu dil desteği ile birden fazla kart ve sadakat programlarını yönetebilecek bir yapıya sahiptir. GLOBAL standartlarla uyumlu, ulaşım özellikli “a-purse” (aktif cüzdan) çip kart uygulamasını geliştirdik. P3P3 P3P3 36

37 Prepaid Ulaşım Alışveriş Sadakat Uygulaması Aktif 00 Yaygın, çip tabanlı, temassız, yüksek güvenlikli Aktif 00 kart ürünleri ile farklı müşteri ihtiyaçlarına farklı kart çözümleri sunuyoruz. -Şehir Kart Ürün Ailesi- Kart 00  Aktif 00  En Aktif 00 Kampüs Kurumsal Fan Geçiş / Skipass Gıda Hediye Taksit En Aktif 00 Prepaid Ulaşım Alışveriş Sadakat Uygulaması P3P3 P3P3 37

38 -Türkiye ve Avrupa’nın İlk Şehir Kartı Aktif38’i Ağustos 2010 sahaya indirdik- P3P3 P3P3 38

39 Tahsilat Fatura Kredi Kartı Ödemeleri Vergi Sosyal Güvenlik Kurumları Finans Dışı Ürünler Kataloglu Satışlar Dijital Ürünler Finansal Ürünler KrediSigortaKart Kurumların tahsilat ve ödemelerine sistemsel olarak Bankamız ve Bankamız dışı kanallardan da servis verebilecek şekilde yapılandırılmış ödeme ve tahsilat platformudur. P4P4 P4P4 39

40 Alternatif Dağıtım Kanalları, Ana Kanallarımız... Müşteri neredeyse orada olma prensibi ile ürün ve hizmetlerimizi alışverişin yapıldığı yerlerde konumlandırıyoruz... 40

41 E LEKTRONİK KANALLAR  Aktif Bank Web Sitesi ve Şehir Portalleri Türkiye  İnternet Bankacılığı Türkiye ve Arnavutluk  Bayi Portalleri Türkiye  İletişim Merkezi Türkiye ve Arnavutluk  Mobil Bankacılık ve Mobil Şehir Uygulamaları Türkiye ve Arnavutluk D AĞITIM KANALLARI 41

42 F İZİKİ KANALLAR  Üye İşyeri Ağı 107  PTT nokta  Aktif Nokta 8 şehirde 1095 nokta  Aktif Kiosk 5 şehirde 33 lokasyonda  Şubeler 6 şehirde 6 şube D AĞITIM KANALLARI 42

43 Kurumsal Bankacılık Müşterilerimize kurumsal iş ortakları olarak uzmanlaşma gerektiren alanlarda özelleştirilmiş ürün ve hizmet leri yaratıcı platformlar üzerinden geniş kanallarımız aracılığı ile sunuyoruz... 43

44 ÜRÜNLERİMİZ PLATFORMLARIMIZ KANALLARIMIZ URUMSAL BANKACILIK K 44

45 -Geniş ürün yelpazemiz ile müşterilerimizin finansal ihtiyaçlarını karşılıyoruz- K URUMSAL BANKACILIK ÜRÜNLERİMİZ  Krediler  Nakit Yönetimi Ürünleri  Proje Finansman Hizmetleri  Danışmanlık ve Diğer Hizmetler  Sigorta 45

46 B.A.Y. yaklaşımı ile müşterilerimizin tahsilat iş akışlarını A’dan Z’ye inceleyerek kendi yapılarına en uygun yöntemi yapılandırıyoruz. Manuel iş süreçleri ortadan kalkıyor, Alacaklar eşgüdümlü yönetilip takip ediliyor, Müşterilerden düzenli tahsilat talebinde bulunuluyor, İhtiyaca özel “Tahsilat Yönetimi” sağlanıyor, Mevcut ve yeni müşterilerin istihbaratı yapılıyor ve data seti paylaşılıyor, Operasyonel süreçlerin yönetimi üstleniliyor ve ödeme performansları raporlanıyor. İle Birlikte Müşterilerimizin; P6P6 P6P6 46

47 Kredileri firma riskinin belirlemesine temel teşkil eden “Kredi Risk Derecelendirme Sistemi” ile değerlendiriyoruz... P7P7 P7P7 47

48 Uluslararası platformlarda faaliyet gösteren müşterilerimize, işbirliği platformları ve fonksiyonel servisler ile hizmetlerimizi bir bütün olarak sunuyoruz.  Müşteri Online Veritabanı Entegrasyonu Altyapısı  Online Dış Ticaret "Belge İşleme Servis Merkezi"  Uluslararası Kurumlar İle “Dış Ticaret Finansman Paket Programı"  Uluslararası Kurumlar İle “İhracat ve Sigorta Paket Programı”  Dış Ticaret Danışmanlık Hizmeti P8P8 P8P8 48

49 -ITFC- ITFC’nin Türkiye ve bölgedeki tek temsilcisi olarak; Türkiye ve yakın coğrafyamızdaki ülkelerin İslam Konferansı üyeler ile olan ticaretinin konvansiyonel ve yapılandırılmış ticaret finansmanı ürünleri ile geliştirilmesine aracılık ediyoruz. 49 P8P8 P8P8

50 ICIEC’in Türkiye ve bölgedeki tek temsilcisi olarak Türkiye ve yakın coğrafyamızdaki ihracatçıların ve yatırımcıların kısa, orta ve uzun vadeli ihracat ve yatırımlarını sigortalıyoruz. -ICIEC- 50 P8P8 P8P8

51 Aktif Bank’ın, Türkiye ve çevresinde kayıtlı bir ofisi bulunmayan ancak bu bölgelerde iş yapmaya ilgi duyan uluslararası finansal kurumlara yönelik olarak geliştirdiği hizmetler bütünüdür. Neden ACT Office ?  Türkiye ve Bölgede güçlü bir destek  Günlük iş süreçleri yerine karar almaya odaklanma  Engin deneyim ile yerli uzmanlığa kolay erişim  Flash Haberler Bilgi Hattı  Yerinde iş ve kurumsal istihbarat  Düşük maliyet tabanı ACT Hizmetleri  Pazarlama  Ürünlerinizin Promosyonu  Müşteri, Pazar ve Sektörlerin Araştırılması  Endüstriler ve Sektörlere Yeni Anlayış Geliştirmek İçin Rafine Bilgi  Kredi & Yasal Danışmanlık  Kredi Değerlendirmesi  Teminatlandırma  Yönetim & Lojistik -ACT Office- 51 P8P8 P8P8

52 -Aktif Bank’tan Yeni Bir Yatırım Aracı “Aktif Bono”- Türkiye’nin ilk “commercial paper” özelliği taşıyan banka bonosu ihracını gerçekleştirerek Türkiye’de Özel Sektör Tahvil Piyasası kurulmasına öncülük ettik. 5 İhracımız Başarıyla Tamamlandı. 35 mio TL, 65 mio TL 100 mio TL 400 mio TL 700 mio TL 700 mio TL tutarlı 5. ihracımızın 334 mio TL tutarı satıldı yılında SPK’da kayda aldırılan toplam sabit getirili menkul kıymetlerin 1/3’ünü ihraç etme başarısını gösterdik. 52

53  Şubeler 6 şehirde 6 yeni şube açtık  Aktif Bank Web Sitesi Türkiye  İnternet Bankacılığı Türkiye ve Arnavutluk  İletişim Merkezi Türkiye ve Arnavutluk K URUMSAL BANKACILIK KANALLARIMIZ 53

54 NSAN KAYNAKLARI UYGULAMALARIMIZ i 54

55 kişi kişi kişi kişi 55 Yaş Grubu#% % %47 40 ve üstü %9 ALIŞAN SAYILARI Ç

56 İnsan Kaynakları Misyonumuz Bankamız ve iştiraklerine rekabet avantajı sağlayarak stratejik hedeflere ulaşılmasına katkıda bulunmak, bu doğrultuda Aktif Bank’lıların enerji ve keşfetme yeteneklerini ortaya çıkaran, üstün performansın ödüllendirildiği bir iş ortamı oluşturmaktır. 56

57  28 yaşını geçmemiş,  Üniversite mezunu,  İyi derecede ingilizce bilen,  Kamuya mecburi hizmet yükümlülüğü altında bulunmayan,  Erkek adaylarda askerlik görevi tamamlanmış / 2 yıl tecilli,  Yazılı sınav ve mülakatlarda başarılı İ ŞE ALIM POLİTİKALARIMIZ 57  Öğrenmeye, değişime ve kendini geliştirmeye açık,  İyi eğitimli,  Yenilikçi-Kaşif Ruhlu,  İletişim becerileri ve kurumu temsil yeteneği yüksek,  Ekip çalışmasına yatkın,  İş etiğinin ve sosyal sorumluluklarının bilincinde, çevresine duyarlı, maneviyatı yüksek

58 Sınav Genel Yetenek/ Kişilik Envanteri/ İngilizce Yeterlilik Vaka Çalışması & İşkolu mülakatları Eğitim & Gelişim İzleme Yeni Mezun Yetenek Havuzu İK Mülakatları Yıllık İK Kadro Planlaması Koçluk Eğitim Programları Bölümler Arası Rotasyon Proje &Sunum Ödevler Değerlendirme İşe Alım ŞE ALIM SÜRECİMİZ İ

59 59 Sınıf İçi Eğitimler İş Başı Eğitim Açık EğitimlerSistem Eğitimleri ĞİTİM VE GELİŞİM E Temel Bankacılık Hukuk Krediler Muhasebe Dış Ticaret Sunum Becerileri İleri Excel Sistem Eğitimleri TBB Eğitimleri Açık Eğitimler İş Başı Eğitimi

60 Kurum, Bölüm, Takım Performans Değerlendirmesi ve Gözden Geçirme Birey Gelişim Programları Ücret Yönetimi Kariyer Yönetimi PERFORMANS YÖNETİMİ Kritik Başarı Alanları (yıllık) Kurum Hedefleri (yıllık) Bölüm, Takım ve Bireyin Temel Amaçları, Kritik Başarı Alanları ve Hedefleri TEMEL AMAÇ ORTAK DEĞERLER STRATEJİK HEDEFLER VİZYON STRATEJİK PLANLAMA ÖZDEĞERLENDİRME SONUÇLARI ÖZDEĞERLENDİRME KURUMUN YILLIK İŞ PLANI BÜTÇE YILLIK İŞ PLANI’NIN UYGULANMASI (Takımlar, Projeler) P ERFORMANS YÖNETİMİ

61  Geleceğin Liderlerini Yetiştirme  Stratejik Planlama  Organizasyonel Yedekleme K ARİYER PLANLAMA 61 Yönetici Havuzu Hi-PoHi-Per Yeni Mezun Yetenek Havuzu  1-Tespit et  2- Geliştir  3- Değerlendir  4- Ödüllendir

62 Yeni Nesil Bankacılık


"Yeni Nesil Bankacılık. Gündem  Biz Kimiz  Stratejilerimiz  Alt Yapılarımız  Rakamlarımız  İlklerimiz/Başarılarımız  Özetle Biz  Geleceğimiz  Faaliyet." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları