Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanUnay Dikmen Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı
2
Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı? Yakın bir arkadaşınıza mı? Açıkhava ilanlarına mı? YOKSA
3
Satın alma kararınızda hangisi daha etkili? Gazetelerden taşan insertler mi? Görür görmez zapladığınız reklamlar mı? Posta kutunuzdaki sayısız e-mail mi? Tanıdığınız/Güvendiğiniz bir kişinin tavsiyesi mi? YOKSA
4
Hangisini tavsiye edersiniz? Reklamını gördüğünüz bir ürünü mü? Eczanede, AVM’de ya da markette onlarca benzeri arasından seçtiğiniz bir ürünü mü? Sizin için hazırlanmış özel bir tasarımla evinize/iş yerinize gelen, ücretsiz olarak denediğiniz bir ürünü mü? YOKSA
5
Hangisinin sadık müşterisi olursunuz? Milyonlarca kişiye aynı mesajı veren markanın mı? Sadece fiyat/erişilebilirliği nedeniyle kullandığınız markanın mı? Sizinle direkt iletişime geçen, size karşılıksız bir şeyler vermeyi seven ve fikirlerinizi önemseyen markanın mı? YOKSA
6
Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? -X dizisini seyreden -25-45 yaşlarında -Büyük şehirlerde yaşayan -Kadın 1
7
YOKSA…
8
Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? - İstanbul Şişli’de oturan - Maslak’ta bankada çalışan - 34 yaşında - Evli - 6 yaşında bir kızı olan (Cansu) - X üniversite mezunu - X marka arabası olan - X dergisini okuyan - X hayat sigortasına sahip - Yılda 1-3 kez yurtdışına seyahat eden - Yemek yapmayı seven - Kedisi olan Gözde Y. 2
9
Hedef kitle tanımlamasıyla birlikte üyelerin güncel eğilim ve tüketim alışkanlıkları tespit edilmektedir. Case: Açılış Anketi
10
Eğer bu sorulara cevabınız hepsinde son şık olduysa FikriMühim markanız için bu etkiyi yaratabilir! FikriMühim markanız için ne yapabilir?
11
Sesinizi duyurmak istiyorsunuz çünkü bir sürü mesajınız var. Sevilmek istiyorsunuz çünkü hedef kitlenizle sağlam bağlar kurmak istiyorsunuz. Hakkınızda konuşsunlar istiyorsunuz çünkü sürekli müşterinin gündeminde kalmak istiyorsunuz. Sadakat istiyorsunuz çünkü sürdürülebilirliğe ihtiyacınız var. Ve aslında bunların hepsini tek bir şey için istiyorsunuz; sürdürülebilir büyüme ve karlılık! İstekler-İhtiyaçlar
12
Doğru kitleyi bulmak Onları ‘heyecanlandırmak’ Etraflarını etkileyebilecekleri şekilde donatmak Her birinin yarattığı etkiyi ölçmek İlişkiyi anlamlı, sürekli ve düzenli kılmak Çözüm Bütün bunları gerçekleştirmek istiyorsanız; FikriMühim dünyasına hoş geldiniz!
13
50.000+ Türkiye’nin 81 ilinde ABC1 %70 Kadın Yaş 15 + Aktif sosyal medya kullanıcıları FikriMühimler
14
Aktif kullanıcılar
15
Biz ne yapıyoruz? Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et
16
Gönüllüler İlk olmak, ÖZEL olmak hoşlarına gidiyor Deniyor, deneyimliyorlar Sorumluluk hissediyorlar Paylaşmayı seviyorlar Çevrelerindeki herkesi haberdar ediyor, anlatıyor, bilgilendiriyorlar Geri bildirimde bulunuyorlar (%50-70) FikriMühimler ne yapıyorlar ve neden?
17
Profilleme Sistem nasıl işliyor? Deneyim Tavsiye/Yayılım
18
Sistem nasıl işliyor? ONLINE OFFLINE Yayılım
19
Online yayılım FikriMühimler sayesinde online mecralarda yüz binlerce kişiye ulaşabiliriz. -Facebook -Twitter -Bloglar -Forumlar vb. ‘’Online Buzz’’ kampanya boyunca FikriMühim tarafından taranarak yaratılan etki ölçümlenmekte ve raporlanmaktadır.
20
Offline yayılım 3.000 kişilik bir kampanyada FikriMühimler gerçek sohbet ve ilişkileriyle en az 120.000 kişiyi (doğrudan-dolaylı) marka ve ürünlerle ilgili etkileyebilmektedir.
21
Araştırma - Tavsiye Endeksi
24
Araştırma – Buzz Yaratan Markalar
25
Araştırma – Ünlü/Marka Uyumu
26
Hizmet verdiğimiz firma ve markalar
27
«Gerçek deneyimler» ve «gerçek kişiler» üzerinden sohbetler yaratır. Rakibinizi kullanan tüketicileri kazanma sağlar. İlk deneme bariyerini kolaylıkla aştırır. Uzun vadeli araştırma yapma imkanı sağlar. Doğru ROI hesaplaması yapılmasına olanak tanır. Bir fokus grubun sağlayacağından kat be kat derin bir iç görü analizi sağlar. Konuşturur, gündem yaratır, değer katar. FikriMühim farkı
28
WOMM Kampanyası (sosyal medya + offline) Mini WOMM Kampanyası MühimVitrin Reklam İzlettirme (pre-test veya yayılım için) Online Araştırma Ödül Sayfasında Tanıtım İmkanı Ev Partileri & Günler Fabrika Ziyaretleri Blogger Etkinlikleri FikriMühim ürünleri
29
Tel: +90 (212) 282 2272 e-mail: iletisim@fikrimuhim.com Akmerkez E Blok Kat 6 Etiler 34337 / İstanbul www.fikrimuhim.com
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.