Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?"— Sunum transkripti:

1 Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı

2 Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı? Yakın bir arkadaşınıza mı? Açıkhava ilanlarına mı? YOKSA

3 Satın alma kararınızda hangisi daha etkili? Gazetelerden taşan insertler mi? Görür görmez zapladığınız reklamlar mı? Posta kutunuzdaki sayısız mi? Tanıdığınız/Güvendiğiniz bir kişinin tavsiyesi mi? YOKSA

4 Hangisini tavsiye edersiniz? Reklamını gördüğünüz bir ürünü mü? Eczanede, AVM’de ya da markette onlarca benzeri arasından seçtiğiniz bir ürünü mü? Sizin için hazırlanmış özel bir tasarımla evinize/iş yerinize gelen, ücretsiz olarak denediğiniz bir ürünü mü? YOKSA

5 Hangisinin sadık müşterisi olursunuz? Milyonlarca kişiye aynı mesajı veren markanın mı? Sadece fiyat/erişilebilirliği nedeniyle kullandığınız markanın mı? Sizinle direkt iletişime geçen, size karşılıksız bir şeyler vermeyi seven ve fikirlerinizi önemseyen markanın mı? YOKSA

6 Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? -X dizisini seyreden yaşlarında -Büyük şehirlerde yaşayan -Kadın 1

7 YOKSA…

8 Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? - İstanbul Şişli’de oturan - Maslak’ta bankada çalışan - 34 yaşında - Evli - 6 yaşında bir kızı olan (Cansu) - X üniversite mezunu - X marka arabası olan - X dergisini okuyan - X hayat sigortasına sahip - Yılda 1-3 kez yurtdışına seyahat eden - Yemek yapmayı seven - Kedisi olan Gözde Y. 2

9 Hedef kitle tanımlamasıyla birlikte üyelerin güncel eğilim ve tüketim alışkanlıkları tespit edilmektedir. Case: Açılış Anketi

10 Eğer bu sorulara cevabınız hepsinde son şık olduysa FikriMühim markanız için bu etkiyi yaratabilir! FikriMühim markanız için ne yapabilir?

11 «Gerçek deneyimler» ve «gerçek kişiler» üzerinden sohbetler yaratır. Rakibinizi kullanan tüketicileri kazanma sağlar. İlk deneme bariyerini kolaylıkla aştırır. Uzun vadeli araştırma yapma imkanı sağlar. Doğru ROI hesaplaması yapılmasına olanak tanır. Bir fokus grubun sağlayacağından kat be kat derin bir iç görü analizi sağlar. Konuşturur, gündem yaratır, değer katar. FikriMühim farkı

12 Sesinizi duyurmak istiyorsunuz çünkü bir sürü mesajınız var. Sevilmek istiyorsunuz çünkü hedef kitlenizle sağlam bağlar kurmak istiyorsunuz. Hakkınızda konuşsunlar istiyorsunuz çünkü sürekli müşterinin gündeminde kalmak istiyorsunuz. Sadakat istiyorsunuz çünkü sürdürülebilirliğe ihtiyacınız var. Ve aslında bunların hepsini tek bir şey için istiyorsunuz; sürdürülebilir büyüme ve karlılık! İstekler-İhtiyaçlar

13 Doğru kitleyi bulmak Onları ‘heyecanlandırmak’ Etraflarını etkileyebilecekleri şekilde donatmak Her birinin yarattığı etkiyi ölçmek İlişkiyi anlamlı, sürekli ve düzenli kılmak Çözüm Bütün bunları gerçekleştirmek istiyorsanız; FikriMühim dünyasına hoş geldiniz!

14 Türkiye’nin 81 ilinde ABC1 %70 Kadın Yaş 15 + Aktif sosyal medya kullanıcıları FikriMühimler

15 Aktif kullanıcılar

16 Biz ne yapıyoruz? Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et

17 Gönüllüler İlk olmak, ÖZEL olmak hoşlarına gidiyor Deniyor, deneyimliyorlar Sorumluluk hissediyorlar Paylaşmayı seviyorlar Çevrelerindeki herkesi haberdar ediyor, anlatıyor, bilgilendiriyorlar Geri bildirimde bulunuyorlar (%50-70) FikriMühimler ne yapıyorlar ve neden?

18 Profilleme Sistem nasıl işliyor? Deneyim Tavsiye/Yayılım

19 ONLINE OFFLINE Yayılım

20 Online yayılım FikriMühimler sayesinde online mecralarda yüz binlerce kişiye ulaşabiliriz. -Facebook -Twitter -Bloglar -Forumlar vb. ‘’Online Buzz’’ kampanya boyunca FikriMühim tarafından taranarak yaratılan etki ölçümlenmekte ve raporlanmaktadır.

21 Offline yayılım kişilik bir kampanyada FikriMühimler gerçek sohbet ve ilişkileriyle en az kişiyi (doğrudan-dolaylı) marka ve ürünlerle ilgili etkileyebilmektedir.

22 Offline&Online Erişim Trigger Purchase Rate*  Ailesi / Yakın Arkadaşları x50  İş Arkadaşları / Facebook Arkadaş x20  Tanıdıkx 5  Yabancı = Reklam Mesajlarıx 1 *Kaynak: McKinsey Quarterly – ‘‘A new way to measure word-of-mouth marketing’’

23 Net Tavsiye Skoru Net Promoter Score Answers %of Promoters - % of Detractors = NPS (tavsiye etme olasılığı) – (değer azaltma olasılığı) NPS= (10+9) – ( ) Tüketicinin ürünü ve markayı başkalarına ne ölçüde tavsiye ettiğini/edeceğini ölçmek için kullanılan bilimsel bir metottur.

24 Araştırma - Tavsiye Endeksi

25

26 WOMM Kampanyası (sosyal medya + offline) Mini WOMM Kampanyası MühimVitrin Reklam İzlettirme (pre-test veya yayılım için) Online Araştırma Ödül Sayfasında Tanıtım İmkanı Ev Partileri & Günler Fabrika Ziyaretleri Blogger Etkinlikleri FikriMühim ürünleri

27 Hizmet verdiğimiz firma ve markalar

28 Tel: +90 (212) Akmerkez E Blok Kat 6 Etiler / İstanbul


"Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları