Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanSaziye Bolat Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
2
Program. Neden çevrimiçi reklamcılık?
Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir? Müşteri Satın Alma Döngüsü Neden Google Görüntülü Reklam Ağı? Doğru hedefleme seçeneklerini belirleme Maliyetleri denetleme Sonuç Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
3
Çevrimiçi reklamcılık neden avantajlıdır?
Google Görüntülü Reklam Ağı, reklamları YouTube ve Gmail'in yanı sıra milyonlarca yayıncı siteye yerleştirerek müşterilere ulaşır Müşteriler çevrimiçi düşünür, değerlendirir ve destekler Çevrimiçi zamanın %95'i içerik sitelerinde geçirilir Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
4
Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir?
Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN), reklamlarınızı yerleştirebileceğiniz reklam alanı olan bir web sitesi ağıdır Google Görüntülü Reklam Ağı, ilgi düzeyi yüksek kitlelere ulaşmak için kesin hedefleme kullanır. Bu, reklamverenler için daha iyi sonuçlar verir Milyonlarca yüksek kalitede haber sayfasında, belirli konulardaki web sitelerinde, video sitelerinde ve bloglarda reklam vermenin basit ve ekonomik bir yoludur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
5
Hem kitlesel medyada hem de niş sitelerde.
Erişim Kitlesel Medya Niş Medya
6
Görüntülü reklamcılık işinizde nasıl avantaj sağlar?
Görüntülü reklamcılık; farkındalık oluşturmaya, kampanya erişimini artırmaya, dönüşümler gerçekleştirmeye yardımcı olabilir ve sonuç olarak söz konusu satın alma döngüsünü hızlandırabilir Farkındalık İlgi Alanı Değerlendirme Satın Alma Müşteri Satın Alma Döngüsü Bağlılık Müşteri satın alma döngüsünde dört aşama vardır: Farkındalık İlgi Alanı Değerlendirme Satın Alma Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
7
İşiniz için neden Google Görüntülü Reklam Ağı'nı seçmelisiniz?
Milyonlarca siteye, videoya ve cihaza erişebilirsiniz Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı, satın alma döngüsünün her adımında müşterilerinize erişmenizi sağlayan mükemmel bir ikilidir Kampanyalarınızda Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı'nın birleştirilmesi, yalnızca Arama Ağı kampanyalarına kıyasla daha fazla dönüşüm sağlar Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
8
Doğru müşteriler nasıl hedeflenir?
Google, aşağıdakiler yoluyla ilgili müşterilere erişmenize olanak tanır: İçeriğe Dayalı Hedefleme Kitlenizi, yaptıkları anahtar kelime aramasına, konu aramasına veya yerleşim aramasına (ziyaret ettikleri sitelere) göre hedefleyin Kitle Hedefleme Kitlenizi ilgi alanlarına ve demografik özelliklerine göre veya yeniden pazarlama yoluyla hedefleyin. Ayrıca Google'ın benzerler teknolojisini kullanarak yeniden pazarlama listenizdekilere benzer göz atma alışkanlıklarına sahip tüketicileri bulabilirsiniz Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
9
+ Doğru müşteriler nasıl hedeflenir? İçeriğe Dayalı Hedefleme
En iyi yaklaşım şudur: + İçeriğe Dayalı Hedefleme Kitle Hedefleme Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
10
İçeriğe Dayalı Hedefleme.
İnsanlara aşağıdaki yöntemlerle ulaşın… Konu hedefleme – Google tarafından sizin için düzenlenmiş 1700 site kategorisi arasından seçim yapın İçeriğe dayalı anahtar kelime hedefleme – anahtar kelimeleri siz seçin, Google görüntülü reklamlarınız için en iyi siteleri bulsun Yerleşim hedefleme – kampanyanız için doğru yerleşimleri manuel olarak seçin Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
11
Kitle Hedefleme. İnternet kullanan doğru insanlar
İlgi alanı kategorisine dayalı pazarlama – insanlara sevdikleri şeylere göre reklamları gösterir Demografi – kitlenizi cinsiyete ve yaşa göre belirleyin Yeniden pazarlama – sitenizi ziyaret eden, ancak dönüşüm gerçekleştirmeyen insanlara ulaşın Benzer kullanıcılar - Google'ın benzerler teknolojisi, yeniden pazarlama listenizdekilere benzer göz atma alışkanlıklarına sahip kullanıcıları bulur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
12
Orta Boy Dikdörtgen 300x250px
Reklamverenlere hangi reklam boyutları sunulur? Büyük Dikdörtgen 336x280px Gök delen 120x 600px Kare 250x250px 200x200px Leaderboard 728x90px Orta Boy Dikdörtgen 300x250px Geniş delen 160x Banner 468x60px
13
Reklamverenlere hangi reklam türleri sunulur?
Standart resim (JPG veya GIF) Standart flash Zengin medya flash Video içi reklam Tıkla oynat video reklamları Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
14
Maliyetlerimi nasıl denetleyebilirim?
Açık artırma sistemi, en rekabetçi fiyatı ödeyerek her reklam alanı için teklif vermeniz anlamına gelir Sayfadaki konumunuzu koruyabilmek için gerekli olan minimum miktardan sadece en çok 1 kuruş daha fazla ödersiniz Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz **XXX
15
GDN doğru müşteriye ulaşmanıza yardımcı olur.
Doğru müşteriler Belirli demografiler, yaşam biçimi, psikografikler ve davranış geçmişine dayanan bir özel segment hedefleyin İlgi alanlarına ve satın alma amacına göre nitelikli olanlara erişin Önceki site ziyaretçilerinin ilgisini yeniden pazarlamayla çekin
16
Hangi fiyatlandırma modelleri kullanılabilir?
BGBM: Bin gösterim başına maliyet Yalnızca reklamınız görüntülendiğinde ödeyin Neden? Görünürlüğü artırmayı hedefleyen kampanyalar için kullanın. Gösterim, erişim, sıklık ve arama artışı gibi metrikleri izleyin TBM: Tıklama başına maliyet Yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ve web sitenizi ziyaret ettiğinde ödeme yapın Tıklamaların sizin için önemli olduğu kampanyalar için kullanın. Satışlar, olası satışlar ve kayıt işlemlerinin sayısı gibi metrikleri izleyin Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz **XXX
17
GDN müşterilere doğru zamanda ulaşmanıza yardım eder.
İçeriğe dayalı hedeflemeyi, kitle hedeflemeyle birleştirerek satın almayı düşünen kullanıcılara ulaşmak için kullanın Konu Hedefleme Anahtar kelime ve içeriğe dayalı hedefleme Yerleşim hedefleme
18
GDN müşterilere doğru mesajla ulaşmanıza yardım eder.
Kullanıcı davranışı, ilgi alanları veya demografik özelliklerine göre reklamı özelleştirin Zengin medya, kullanıcı katılımını ve hatırlanabilirliği artırır
19
Sonuç. Google Görüntülü Reklam Ağı, son derece yüksek hedefli bir reklamcılık biçimidir ve Doğru müşterilere Doğru zamanda Doğru mesajla ulaşılmasına yardımcı olur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç
20
Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Google Görüntülü Reklam Ağı'nın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin: / Pbx
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.