Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1. ADIM : Dişli elemanları oluşturma; Her zaman olduğu gibi, bir yerden başlamak gerekir. Biz After Effects kullanarak Illustrator bazı "dişli" unsurları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1. ADIM : Dişli elemanları oluşturma; Her zaman olduğu gibi, bir yerden başlamak gerekir. Biz After Effects kullanarak Illustrator bazı "dişli" unsurları."— Sunum transkripti:

1

2 1. ADIM : Dişli elemanları oluşturma; Her zaman olduğu gibi, bir yerden başlamak gerekir. Biz After Effects kullanarak Illustrator bazı "dişli" unsurları oluşturmaya başlayalım.Dişli şekilleri hızlı ve kolayca oluşturulabilir.

3 2. ADIM: İthalat elemanları; değiştirme ve arka plan rengi; After Effects, Proje paneli içine çift tıklayın. İthalat Dosyası iletişim getirmek ve Gears.a.i dosyasını bulun. Kırpılmış Layers - iletişim alt bölümünde pop- up menü olarak seçin. Kompozisyon seçin. Proje panelinde görünür açın ve yeni bir Gears comp tıklayın. Shift- Command B (PC: Shift- Ctrl -B)

4 3. ADIM Zorunlu boyutu ayarlayın; Animasyon İlk Dişli; Basın Command-K (PC: Ctrl-K), Rasterization anahtarları tıklatın. Daha sonra, Dişli 1 katmanı seçin ve Rotasyon özelliği ortaya R çarptı. 1 1 saniyede 1 tam dönme sağlamak için 1 x 0,0 ° değerini değiştirin.Kronometre Timeline üzerinde 0 saniyeye ayarlayın.

5 4. ADIM İkinci Dişliyi ayarlayın; Şimdi, Gear 2 katmanı seçin S vurmak ve tasarım gereksinimlerine uygun Ölçek değeri ayarlayın. R onun Rotasyon özelliğine erişmek için basın.

6 5. ADIM Rotasyon ifade ekleme özelliği; Kronometre tıklayın ve bir ifade alanı çizgisi görünür. Yapımı aşağı Option (Alt PC) tutun, İfadeler Araçlar panelinde Pick Whip aracını seçin ve Dişli 1's Rotasyon noktaya sürükleyin.

7 6. ADIM Nest 3D Kompozisyon; Renkli Dolgu ayarlayın; Gears kompozisyonu kapatın ve orijinal 720 × 540 comp yapın. Sürükle Dişliler, orijinal comp onu yuvasına Timeline için Proje panelinden comp ve bu tabaka için 3D Layer anahtarı tıklatın., siyah arka plan üzerine vites görmek Effect_ Oluştur_ doldurun gidin ve çıkan Etkisi Denetimler panelinde, renk örneğini tıklayın.

8 7. ADIM Alan Derinliği etkinleştirin;-Stop F ayarlayın; Çift, Kamera Ayarları iletişim erişmek için kamera katmanı tıklatın ve Alan etkinleştirin Derinliği açın.. Çift, yeniden kamera tıklayın ve 1.0 F- Stop ayarlayın. Bu kadar sıkı bir F- Stop ayarı kullanmak gerçekten alan derinliği sunuyor. Tamam'ı ve hemen hemen herşeyi odak mükemmel çıkacak fark edeceksiniz! Bunun nedeni kameranın odak uzaklığı 1000 piksel uzakta onun konumundan olduğunu, henüz, bu yüzden çok çok önde arıyorsanız sadece 400 uzaklıkta bizim dişliler ve logo sunumu

9 8. ADIM Mesafe Focus ayarlayın; Seçilen kameraya basın AA Zaman Çizelgesi'nde Kamerası Seçenekleri ortaya çıkarmak için. 375 piksel Odak uzaklığı ayarlayın ve logosunun ön alanda çoğu artık odaklanmış bir düzlemde oturur. Şimdi odak ön planda iyi, arka planda bulanık ama bazı yerine bu odaklanarak onu statik tutma rasgele eklemek serin olurdum.

10 9. ADIM Yukarıda ifade iki saniyede, 300 minimum 700, maksimum bir diziye kombine ile Odak uzaklığı değiştirmek için After Effects kullanın. Artırmanız veya foksal değişiklikler hızını azaltmak, isterseniz sadece 2 numaralı ayarlayın. Eğer animasyon ve hızlı ve serin kimlik tasarımı size yardımcı gelecekte bu teknikleri kullanmak tamamlamak istiyorum ne olursa olsun son rötuşları ekleyin.

11

12  YOUR VIDEO SAĞ SHOOT Kameralar genellikle otomatik özellikler çok daha zor anahtarlama yapabilir açık var. Otomatik pozlama, otomatik beyaz ayarı ve otomatik odaklama kapatın. Bunlardan herhangi birine sol varsa, bu size sürekli model hamle olarak değişecek anahtar çalışıyoruz yeşil anlamına gelmektedir. Eğer kurulum menüsünde yaparken, Bileme kapatmak için emin olun. Olduğunca uzağa mümkün olduğunca ekrandan model ve kamera tutun. Fotoğraf makineniz ilerici sürgünler, bu yararlanın. Alanlar kesinlikle iyi bir anahtar şekilde olsun. Mümkünse DV ve HDV kaçının.

13  PRE PRO İLE ÇEKİM VIDEO Eğer sipariş onunla çalışmak için Creative Suite içine video almak gerekir. Adobe Creative Suite 3 Production Premium sayesinde, Adobe Premiere sayısallaştırma veya video ithalatı için Pro var. Bant tabanlı kaynakları ile çalışıyorsanız, Dosya> Yakalama seçin ve görüntüleri yüklemek için güverte veya fotoğraf makinesi bantsız kaynakları ile çalışıyorsanız sadece Dosya> İçe seçin ve sabit diskinizde klipleri gidin. Bu medya bir düzenleme dereceli sabit diskinize ilk transfer için iyi bir fikirdir.

14  YOUR ESAS OLUN EDITS Birincisi, Premiere içinde klipleri düzenlemek isteyeceksiniz. Basitçe söylemek gerekirse, anahtarlama kurmak ve render zaman zaman alır. Size ihtiyacım yok görüntüleri anahtarlama rahatsız etmek istemiyorum. Yeni bir dizi oluşturun ve kaba bir biçimde düzenlenmiş olsun. (Bu sözde "laving kulp ") iyi bir fikir anahtar istediğiniz çekim her iki ucunda yastığı bir saniye ayrılmak üzere. Bu takımı sen geçişler (mendil ve çözünür) için kullanacağız bu örtüşme verir. Eğer birleştirilmiş görüntü oluşturduktan sonra bu ekleyeceğiz.

15  DİNAMİK LINK İLE ETKİLERİ SONRA GİDİN Adobe Dynamic Link Adobe Creative Suite Production Premium uygulamaların çok üzerinde çalışıyor. Aktararak veya rendering için bir ihtiyaç olmadan, uygulamalar arasında dinamik bağlantılar oluşturma olanağı sağladığı için önemli ölçüde iş akışınızı hızlandırabilir. Proje penceresinde, paylaşmak ve Düzen> Kopyala'yı seçin istediğiniz bir dizi seçin. Geçiş After Effects ve Düzen> Yapıştır'ı seçin. Senin Premiere dizisi ayarları maçlar yeni bir kompozisyon oluşturulur ilişkili medya After Effects aktarılır. Çift açmak için yeni dizisi tıklayın.

16  STEP AWAY AND MAKE A BACKDROP In order to key, you’ll need a backdrop. This can be a stock background, a 3D rendering, or a photograph. One of our favorite techniques is to use a panoramic photo. This gives you a lot of options as you can easily resize and reposition the backdrop for different framings. To create a pano, use a digital still camera. Orient the camera for portrait, then shoot three to five photographs. Be sure each shot overlaps the previous shot by 10–20% so the photos can be easily stitched together. Load the photos onto your computer.

17  ADOBE KÖPRÜ İLE GÖRÜNTÜLERİ LOCATE En kolay yolu, fotoğraflarınızı Adobe Bridge ile bir göz atın. Bu dosya navigasyon aracı görsel olarak arka plan resimleri ararken yararlı oluyor medya, taramak sağlar. Gerekirse, hatta Köprüsü görüntüleri döndürebilirsiniz. Bir kez buldum ve panoramik görüntüler, Araçlar> Photoshop> Birleştir seçin seçildi. Zaten çalışan değilse, Photoshop başlayacak ve etkin uygulama haline gelmiştir. Fotoğraf Birleştir iletişim kendini tanıtıyor ve veri bekliyor.

18 Photomerge KOMUTANLIĞI RUN Resimler listesi: Eğer Köprüsü seçilen dosyaları otomatik olarak kullanın yüklenir. Çeşitli düzen seçenekleri vardır, fakat biz Otomatik çok iyi çoğu zaman işe yaradığını gördük. kutu Birlikte Görüntüler Blend yanındaki kontrol ettiğinizden emin olun. Tamam'a tıklayın ve hasta her görüntüyü açmak zorunda olmak. Photoshop otomatik olarak görüntüler uyum sağlamak ve birlikte sorunsuz onları bütünleştirebilir katman maskeleri kullanarak çalışır.

19  A prepped IMAGE SAVE Görüntü oluşturulduktan sonra, bunu bir video akışı için optimize edilmelidir. Eğer olacağım muhtemelen artık gerek katmanları Photomerge memnunsanız. Layer> Flatten Image düzleştirilmiş bir dosyaya görüntü azaltmak için seçin. Bu render süreleri ve Etkileri Kompozisyon sonra için RAM yükü azaltacaktır. Kırpma aracı (C) kullanarak temiz bir dikdörtgen şeklinde Crop görüntü. Projenizin klasörüne bir TIFF resim olarak kaydedin.

20  İTHALAT VE STACK Ne yazık ki, hiçbir Dynamic Link (ama iş akışı hala kolaydır) Photoshop ve After Effects arasında var. Geri geçin Etkiler ve Proje panelinde boş bir alanı (ya da Dosya> Al> Dosya seçin) çift tıklatın sonra. Gezinmek sadece Birleştir ile oluşturulan dosyaya, seçin ve Aç'ı tıklatın. (Video görüntüleri altına yerleştirerek) açık kompozisyon alttaki katmana bu ithal dosyayı sürükleyin. Şimdi dönüp Keylight, anahtarlama güçlü bir renk kullanarak görüntüleri anahtarlama ile ilgili talimatlar için 90 Üzerine Etkileri sütun sonra Döküm-in prizden. Sonra Kama video kompozit arka plan için buraya dönün.

21  Tweak Odak Şansı sizin zemin biraz fazla açık olduğunu vardır. En fotoğrafçılar bir nokta odak fotoğraf çekmek için yapmak. Ama bu sahne gerçekten bir video kamera ile filme alınmış olsaydı, fon alan derinliği nedeniyle odak dışında olacaktır. Eğer arka plan yumuşatmak için bir Gaussian veya Lens Blur efekti (hem Effect> Blur & Sharpen altında) kullanarak bu çimdik ve alan derinliği simule eder. Eğer aceleniz varsa Gaussian Blur ama, Lens Blur daha hızlı

22  Tweak Color Balance Ön plan ve arka plan öğeleri olası bir görüş renk dengesi açısından maç olmayacak, ama renkleri oynamak kolaydır. Tek etkili yolu, ısınma ya da soğutma çekimleri için yararlı hazır sunan Fotoğraf Filtresi (Efekt> Renk Düzeltme> Fotoğraf Filtresi) ile bir Adjustment Layer (Katman> Yeni> Ayarlama Katmanı) uygulamaktır. Ayrıca Keylight ön ve arka plan unsurları maç için renk düzeltme kontrolleri sunmaktadır. Renk yakın dikkat edilmesi bileşik daha inandırıcı olmasına yardımcı olacaktır. Ayrıca, çekim rafine After Effects diğer Renk Düzeltme efektleri kullanabilirsiniz. Profesyonel iş akışı vurdu, sonra çimdik renk ve pozlama kilit etmektir.

23 AYŞE TURAN


"1. ADIM : Dişli elemanları oluşturma; Her zaman olduğu gibi, bir yerden başlamak gerekir. Biz After Effects kullanarak Illustrator bazı "dişli" unsurları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları