Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çağrı Kayıt ve Analiz Programı

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çağrı Kayıt ve Analiz Programı"— Sunum transkripti:

1 Çağrı Kayıt ve Analiz Programı

2 İlk Bakışta… Firmanızın telefon trafiğinin kayıtlarını tutar
Her görüşmeyi, kullandığınız operatöre göre gerçeğe çok yakın ücretlendirir. Tamamen web tabanlıdır. Raporları ve çağrı detaylarını olarak ulaştırır. Şubeli yapıları ve hibrit sistemleri destekler. (Tüm santral marka ve modelleriyle uyumludur) Şirketin yönetim hiyerarşisi programa yetkilendirmede birebir uygulanabilir. (örneğin bölge satış müdürü kendisine bağlı illerdeki sadece satış personelinin görüşmelerini görebilir.)

3 Ayrıca… Dahili telefon rehberine kayıtlar iş ve özel olarak girilebilmesi sayesinde çalışanların özel görüşmeleri ayrıca raporlanabilir. Operatör seçici yazılım aracı sayesinde, yapılan her görüşme alternatif operatör tarifesiyle ücretlendirilir ve ne kadar avantaj sağlayacağı önceden hesaplanabilir. Santralin hangi yönde kapasitesinin ne seviyede kullanıldığını raporlayarak, VoIP yatırımlarında gerekli kapasite öngörüsünü yapabilmeyi sağlar.

4 Kullanıcı Dostu Arayüz…
Callipso Analyzer tek bir sunucu bilgisayara kurulur. Bütün raporlar, bilgisayar ağına bağlı ve internet tarayıcısına sahip herhangi bir PC’den alınabilir. Kullanıcılar için ayrıca istemci yazılımı kurmaya gerek yoktur.

5 Sınırsız Şube Entegrasyonu…
Enterprise paketiyle, genişleyen kurumlarda yeni şubeler kolaylıkla sisteme eklenebilir ve raporlanabilir. Şube verileri RS232 / seri port üzerinden veya IP üzerinden alınabilir.

6 Gerçek Zamanlı Kayıt… Callipso Analyzer Enterprise çok noktalı işletmeler için özel olarak tasarlanmış bir uygulamadır. Şube santrallerinden toplanan tüm CDR bilgisi merkezi veritabanına girilir ve uzak lokasyonlardan raporlanabilir. Callipso Analyzer Enterprise çok seviyeli yetkilendirme özelliği sayesinde tüm kullanıcıların kendi yetkileri çerçevesinde erişimine olanak tanır.

7 Farklı Yetki Seviyeleri ile Farklı Oturumlar Açabilme…
Callipso Analyzer Enterprise ile farklı yetki seviyeleri yaratılıp bu yetki seviyelerinde oturum açan kullanıcının neler görebileceği tamamen program yöneticisi tarafından belirlenebilir.

8 Kullanıcıları Gruplara Ayırabilme…
Callipso Analyzer’ın esnek tasarlanmış veri tabanı yapısında, kullanıcılarınızı şirket, şube, maliyet merkezi ve kullanıcı grupları başlıkları altında sınıflandırarak ayrıntılı raporlar üretebilirsiniz.

9 Arama Yönü Tanımlayabilme…
Standart (şehiriçi , şehirlerarası, GSM) gibi yönlerin haricinde kendi arama yönünüzü kendiniz oluşturabilirsiniz. Örneğin belli müşteri isimleri girip altına telefon numaralarını ekleyerek , görüşme listelerken bu müşteriye doğru yapılan aramaları filtreleyebilirsiniz

10 Dış Hatlarınıza Farklı Tarifeler Seçebilme…
Santralinizin dış hat portlarına Türk Telekom hatları, VoIP cihazı, Farklı operatörlerin GSM terminalleri ve UMTH operatörleri bağlı olabilir. Tüm hatlarınız için ayrı bir tarife yapısı kullanarak gerçek sonuçlara yakın değerlerde ücretlendirme yaptırabilirsiniz.

11 12 Khz Kontör Sinyal Desteği…
Analog hatlarda 12 Khz ücretlendirme sinyali yada ISDN hatlarda AOC bilgisinin aktif olduğu ve telefon santralince desteklendiği durumlarda ücretlendirme kontör bilgisine göre yaptırılabilir.

12 Özgür Tarife Seçeneği…
Callipso Analyzer Enterprise Türk Telekom , Turkcell , Telsim , Avea tarifeleri yüklü halde gelir. Gerektiğinde kendi tarifenizi oluşturabilir, mevcut UMTH tarifelerini sisteme yükleyebilirsiniz.

13 Farklı Operatörleri Karşılaştırma…
Şirketinizin belirlenen ayda yaptığı görüşmeleri, sistemde yüklemiş alternatif operatör tarifeleri ile ücretlendirilse oluşacak rakamsal farkları hesaplar. Bu çalışma için her yön için (şehir içi, şehirler arası, milletler arası, GSM) başka bir alternatif operatör seçilebilir.

14 Geçmişe Dönük Ücretlendirme…
Büyük yapılarda tarifelerin yanlış tanımlanması büyük rakamsal farklılıklara sebep olabilir. Bu aracı kullanarak geçmişe yönelik milyonlarca kayıdı yeniden ücretlendirebilirsiniz.

15 Kapsamlı ve Zengin Raporlar…
Callipso Analyzer Enterprise 2002 yılından günümüze dek sürekli geliştirilen bir yazılım ürünüdür. Türkiye’nin en büyük bankaları, mağazaları ve holdinglerinin de kapsayan referanslarının talepleriyle şekillenmiş çok çeşitli rapor seçenekleri sunmaktadır.

16 Otomatik E-mail Gönderme…
Callipso Analyzer oluşturduğunuz raporları otomatik olarak vereceğiniz adreslerine MS Excel veya HTML formatında olarak periyodik şekilde gönderebilmektedir. Raporların network üzerinde belirli bir yere kayıt edilmesi de mümkündür.

17 Hat Yoğunluğunu Ölçümü…
Gün içinde yapılan görüşme trafiğine göre hat yoğunluğunu ölçer ve aynı anda meşgul olan hat sayısına göre dış hat ihtiyacınızın fazlalık ve gerekliliğine karar vermenizde yardımcı olur. Dış hatlarınızı verimli kullanılmanızı sağlar…

18 Alarm Servisleri… Şubelerinizin son durumlarını kontrol ederek en son hangi tarihte veri geldiğini ve şubenin son durumu hakkında bilgi verir. Böylece data kaybına zamanında müdahale imkanı sağlanır.

19 Callipso Box Çözümü… Çok şubeli yapılarda, şube santralinden RS232 bağlantısıyla alınan verilerin IP üzerinden merkez sunucuya gönderen bir cihazdır. Üzerinde bulunan buffer sayesinde ağdan kaynaklanan sorunlarda veri kayıplarını önler. Santral ile PC mesafesi uzak olan ortamlarda da tercih edilebilir.

20 Entegrasyon Sağladığımız Markalar…

21 Bazı Referanslarımız... Finansbank Citibank Akbank Kuveyt Türk Bankası
Albaraka Türk Anadolu Bank Vakıfbank Call Center Arap Türk Bankası Arçelik Vodafone Acıbadem Hastanesi Şişecam Dünya Göz Birleşmiş Milletler Fransız Kültür Merkezi Yapıkredi Yatırım Yapıkredi Portföy Fiba Sigorta DHL MNG Lufthansa Digitürk Tübitak Schenker Arkas İstanbul Göz Hastanesi Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dumankaya İnşaat Siemens Business Çalık Holding Ulusoy Deniz Yolları Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Kıyı Emniyet Genel Müdürlüğü Ceylan Intercontinental Bayer İlaç San. Tic. Nurol Holding Medikal Park Sertrans Kervan Gıda Trek Turizm Başarı Elektronik Boyner Backup Yemek Sepeti Aegon Emeklilik Ereğli Demir Çelik Sanovel İlaç Turkmax Pizzahut Omni İletişim Ağaç Peyzaj A.Ş. Açı Okulları Valeo Servis Duyar Vana Makina TNS-PİAR Michelin

22 Teşekkürler


"Çağrı Kayıt ve Analiz Programı" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları