Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanSezen Korkmaz Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
2
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamlar nedir? • Mobil reklamlar akıllı telefonlarla İnternet'te arama yapan ve gezinen kişilere gösterilir • Bu reklamların, nerede olurlarsa olsunlar telefonlarıyla İnternet'e erişebilen insanlara ulaşma potansiyeli vardır Nedir? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç
3
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamları neden kullanmalıyım? • Arama pazarında büyüyen bir segmente ulaşın • Yer hedefleme ile gerçek dünyadaki insanlara ulaşın – insanlara bulundukları ‘yerle’ alakalı reklamlar gösterin • Aramaların %30* kadarı yerel amaçlıdır – fiziksel bir mekana sahip işletmelerde gelenlerin sayısını artırın %30 *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012. Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç
4
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Giderek artan sayıda insan akıllı telefon ve tablet satın alıyor Bu kişiler ürünlerinizi arıyor Onları karşılamak için orada bulunduğunuzdan emin olun Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç Mobil Reklamları neden kullanmalıyım?
5
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamları kullanmanın avantajları nelerdir? 1.Bir akıllı telefon ile arama yaptıktan sonra 10 kişiden 9'u* bir şekilde işlem yapmaktadır 1.Bir akıllı telefonda araştırma yaptıktan sonra insanların %77'si** işletme ile iletişim kurmaktadır 1.Bir akıllı telefon kullanmanın sonucunda insanların %74'ü*** bir satın alma işlemi yapmaktadır 1.Mobil Reklamlar bir dizi mobil uzantı sunar: kullanıcıları sitenizin derinliklerine yönlendiren site bağlantıları, özel ürünler için reklamlar, ara ve tıkla reklamları, yer uzantıları, insanları mağazaya çekecek reklamlar sunma olanağı *Kaynak: OTX Smartphone User Research, April 2011. ** Kaynak: (1) Google'ın kendi verileri; (2) OTX Smartphone User Research, Nisan 2011. *** Kaynak: OTX MediaCT Survey, Q4 2010, 5,013 US online respondents Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç
6
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamların avantajını ölçme. • Seçilen reklam uzantılarına göre mobil reklam verimliliğini ölçmek için kullanabileceğiniz çok sayıda farklı yol vardır • Bunlar arasında satış, kaydolma, arama sayısı, arama uzunluğu, dönüşümler, indirme sayısı bulunmaktadır Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç
7
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Sonuç. • Mobil reklamlar çevrimiçi reklamcılık stratejisinin önemli bir parçasıdır – günümüzün iletişim kurma tarzıdır • Alakalı, yerel ve hedeflidir – mobil reklamlar, nerede olurlarsa olsunlar müşterilerinize ulaşmanıza yardımcı olur • Güçlü harekete geçirici mesajlar önemlidir, bu sayede kullanıcılar onlardan ne yapmalarını istediğinizi bilirler • Yüksek oranda ölçülebilir performans – ne kadar işe yaradığını görmenize yardımcı olur Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç
8
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Mobil Reklamcılık'ın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin : iletişime geçin 0216 469 66 80 info@nethizmet.net
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.