Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR."— Sunum transkripti:

1 TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR

2

3 TATA TARİHÇE Tata Motors Limited, 1945 yılında Mr.Ratan Naval Tata tarafından Hindistan’da kurulmşutur yılında ticari araç üretimi için Alman Daimler Benz ile ortak kurmuş ve bu ortaklık 1969 yılında son bulmuştur. Firma Hindistan’ın Jamhshedbur, Pune Lucknow şehirlerinde kurduğu fabrikalarıyla üretim yapmaktadır. 2004 yılında Güney Kore’de bulunan Daewoo şirketinin ağır vasıta bölümünü bünyesine katmıştır. Malezya, Mısır, Kenya, Güney Afrika Cumhuriyeti ve Bangladeş’te üretim yapmaktadır. Tata dünyanın en ucuz arabası Tata Nano’yu yapmıştır.

4 Tata’nın Türkiye distribütörlüğünü İsotlar Grup yapmaktadır.
Tata İngilterenin yüksek itibarlı markaları olan Land Rover ve Jaguar’ı 2,3 milyar dolara ABD’lı otomotiv şirketi Ford’dan satın almıştır. Toplamda 16 bin çalışanı ola Jaguar ve Land Rover, 1989 ve 2000 yıllarında Ford Moto Co. Bünyesine katılmıştır.

5 LOGOSUNDAKİ ANLAMI Firmanın logosu kurucusu ve firma adı olan Tata’nın baş harfidir.

6 TATA’NIN TÜRKİYEDEKİ BAŞARISI
Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek ve çift kabin olmak üzere 4x2 ve 4x4 çekiş seçeneklerinde satışa sunulan pick-up segmenti araçların satış-servis-yedek parça hizmetlerinin sağlanmasına başlanmıştır yılında, binek araçların da ürün portföyüne katılması ile büyük bir ivme yakalanmış, bugüne kadar adedi aşan perakende satışa ulaşmıştır.

7 Tata, satış ve servis ağı konusunda da hızla ilerlemiş, bugün itibarı ile ülke geneline yayılmış geniş bir satış ve servis ağıyla hizmet vermektedir. Uzun zaman önce Tata Destek Hattı'nı hizmete geçiren marka, müşterilerine kendisi ile birebir iletişime geçme fırsatı sağlamıştır. 

8 TATA MOTORS Ana Firma :Tata Grup KATEGORİ :SEDAN, JEEP, HATHCBACK
SEKTÖR: OTOMOBİL SLOGAN : LEADERSHIP WITH TRUST (GÜVEN İLE LİDERLİK)  USP: GENİŞ DAĞITIM VE GÜÇLÜ PAZAR HACMİ İLE ESKİ VE EN GÜVENİLİR BİR MARKA  SEGMENT: SEDAN,JEEP,HATHCBACK HEDEF KİTLE:ÜST VE ORTA SINIF MÜŞTERİLER KONUMLANDIRMA: OTOMOBİL PAZARINDA YENİLİKÇİ TEKNOLİJİLER KULLANMASI

9 RAKİPLER 1. Ford 2. Toyota 3. Hyundai Motors 4. Maruti Suzuki 5. Honda
6. Chevrolet 7. Fiat

10 STRATEJİSİ Tata Nano herkesin ilk arabası olmuştur. Daha sonraları A segmentinde araçlar çıkarmaya başlayarak pazardaki yerini sağlamlaştırmıştır.


"TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları