Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HATİCE ÖZKAN - Marka (Balon Evi)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HATİCE ÖZKAN - Marka (Balon Evi)"— Sunum transkripti:

1

2 Balonevi, Eylül 2001'de kuruldu Ürün kalitesi, rekabetçi fiyat politikası ve zamanında teslimat prensiplerinden hiç ödün vermediler. Benimsedikleri "Müşteri Memnuniyeti" ilkesi ile sektörde lider konuma geldi. Nitelikli ve Teknolojide İddialı Üretim Avrupa standartlarındaki üretim kaliteleri ile çeşitli ebat ve şekillerdeki ürünlerinin yanı sıra dünyada yeni, Türkiye'de tek olan dört renk serigraf baskı teknolojisine, kısa süre önce çepeçevre baskı teknolojisini de ekledi. 6" balondan 45" jumbo balona, 12" kalp'ten, punch balona kadar tüm imalatları dünya standartlarında olup doğal lateksten imal edilmektedir. Şimdilik aylık 12 milyon adetlik üretim kapasitelerinin yanında, 7.5 milyon adetlik serigraf baskı kapasitesine sahiplerdir. Dünyada 4 renk hassas ve çepeçevre serigraf baskı teknolojisine sahip nadir firmalar arasında yer alıyor. Balonevi’nde, kendi bünyelerindeki araştırma-geliştirme çalışmaları ve Tübitak Teknoloji Geliştirme Projesi destekleri ile ürettikleri “Suyla Açmalı Tam Otomatik Balon Üretim Makinası” dünya standardlarında üretim yapmaktadırlar. Özellikle, halk arasında protein alerjisi olarak bilinen duruma sebep olan Nitrozamine, modern üretim ekipmanları sayesinde kritik seviyenin çok altında gerçekleşmektedir.

3 VİZYON Balon üretiminde ve serigraf baskı teknolojisinde “dünya teknolojisinin bir adım önünde olmak”

4 MİSYON Kaliteli ve sağlıklı ürün, doğayla dost üretim konusunda çok titiziz. İnsan sağlığını tehlikeye sokacak ürün üretmeyiz.

5 Kalite Politikaları Kalite ve Güvenlik Belgeli Ürünler Tüm ürünleri akredite kuruluşlarca tescillenmiştir. Tamamıyla doğal hammaddeden üretilen balonlar 5 yıl içerisinde tekrar doğaya geri dönebilir. Üretim aşamalarında kullanılan kimyasalların, gerek ürün kalitesi, gerekse insan sağlığı açısından son derece önemli olduğu bilinciyle hareket etmektedirler. Bu nedenledir ki, ürettikleri tüm ürünlerde gerekli olan EN 71- Part1,Part2,Part3 ve Part 12 testleri ve bunlara ek olarak balonlar için Nitrozamine analizleri, dünyaca kabul edilmiş akredite kuruluşlarca yapılmaktadır. Kaliteli ve sağlıklı ürün, doğayla dost üretim konusunda çok titiziz. İnsan sağlığını tehlikeye sokacak ürün üretmeyiz.

6 Balonun ana hammaddesi “tamamen doğaldır”. Tropik iklimlerde yetişen kauçuk ağaçlarından elde edilen bu ana hammaddeye, üretim öncesinde eklenen kimyasal maddeler de yine üretimin çeşitli aşamalarında arındırılır. Amaç, doğal haline en yakın duruma yaklaşmaktır. Balonevi “balon üretim tesislerinde”; çevreye duyarlı, enerji tasarrufu üzerine kurulu üretim yöntemleri kullanılır. Üretilen enerjiden maksimum verim elde edebilmek için “izole edilmiş kapalı devre sistemler” esas alınmıştır.

7 Geniş Lisanslı Karakter Portföyü Türkiye’nin ilk ve tek lisanslı balon üreticisidir. 2004 yılında, Disney lisansını alarak, perakende ürün gamlarını daha da zenginleştirdiler. Mickey Mouse, Minnie Mouse, Minnie Baby, Mickey Baby, Winnie The Pooh, Disney Princess, Frozen, Spiderman, Avengers, Cars ve Planes karakterlerinin yanına, Şirinler, Warner Bros, Hello Kitty, Angry Birds, Stella, Winx, Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray, Monster High, Barbie, Ben 10, Superman ve Batman'ı eklemişlerdir.

8 MAĞAZALARIMIZ 5.000'i aşkın çeşidi bir arada bulunduran 12'si İstanbul'da olmak üzere, Ankara, İzmir, Yalova, İzmit, Kayseri, Mersin ve Konya'da toplam 30 mağaza ile hizmet vermekteyiz.

9 HEDEF KİTLESİ Lisanslı, temalı, çocuk ve yetişkin kutlamalarına yönelik

10 REFERANSLARI

11 SWOT ANALİZİ Güçlü yönler -Türk markası -Uygun fiyatlı ürünler -Ürün çeşitliliği ve kalitesi -Üretim teknolojisi -Mağaza konumlandırılması Fırsatlar -Özel günlere verilen önemlerin artması -Çocukların balona olan sevgisi Zayıf Yönler -Reklama verilen önem Tehditler -Markasız ürünlerin piyasada fazla bulunması

12 BALON EVİNİN SEKTÖRDEKİ YERİ Markalaşmış olması ve Türkiye de akla gelen ilk marka olması İyi yerlerde konumlandırılmış olan mağazalarına rağmen reklam ve tanıtımları yoktur ve bu konuda gelişmemişlerdir. İnsanların özel günlere olan verdikleri önem ve değer arttığından dolayı parti süslerine olan değerin artması

13 BALON BÜKME SANATI Balon evi olarak balon bükme sanatını da markamıza dahil edeceğiz.

14

15 Yer: İstanbul Marriott Hotel Şişli Adres: Abide-i Hürriyet Cd No:209 Merkez Mh Şişli, Türkiye Tel: +90 (212) 375 01 00


"HATİCE ÖZKAN - Marka (Balon Evi)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları