Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HOŞGELDİNİZ
2
METROPORT RESIDANCE APART OFIS BLOĞU 2013 DÖNEMİ FAALİYET RAPORU
Giriş Yönetim Kurulu Üyeleri ; Sn. Hamdi SAY Sn. Nevzat PAMUKÇU Sn. Mehmet KATAR Denetim Kurulu Üyeleri ; Sn. Yüksel Hamzaoğlu Sn. Burhan Kara Sn. Bekir Sami Tartan
3
Bina Yönetimi Organizasyon Şeması
Yönetim Kurulu Hotech Proje Md. Temizlik 3 Güvenlik 4,5 Teknik Hizmetler 2 Resepsiyon 1 Muhasebe -Müşteri Hizm
4
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
OGS SİSTEMİ KURULUMU, ESKİ HALİ
5
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
OGS SİSTEMİ KURULUMU, YENİ HALİ
6
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
OGS SİSTEMİ KURULUMU, YENİ HALİ
7
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
İNTERCOM SİSTEMİ KURULUMU, ESKİ HALİ
8
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
İNTERCOM SİSTEMİ KURULUMU, YENİ HALİ
9
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
İNTERCOM SİSTEMİ KURULUMU, YENİ HALİ
10
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
İNTERCOM SİSTEMİ KURULUMU, YENİ HALİ
11
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI Kapalı devre sistemine flashing uygulaması başarılı şekilde gerçekleştirilmiş ve aylık rutin kontroller ile deneyler ve ölçümler yapılmaktadır.
12
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
13
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
14
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
15
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
16
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
17
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
KAPALI DEVRE FLASHİNG UYGULAMASI
18
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM 2 Adet Chiller grubuna Major bakımı yapılmış değiştirilmesi gereken parçalar değiştirilmiş, maksimum seviyede çalışma test kontrolleri yapılarak, fabrika ayarları güncellenerek sorunsuz şekilde teslimat yapılmıştır. Ayrıca yılda 2 defa Açılış ve kapanış bakımları HOTECH firması tarafından yapılmıştır.
19
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM
20
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM
21
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM
22
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM
23
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
SOĞUTMA GRUBU CHİLLER MAJOR BAKIM
24
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - GENEL KURUL YATIRIM KALEMLERİ -
B6 OTOPARK ZEMİN KAPLAMA B6 otopark zemin kaplama işlemi mali boyutları çok fazla olduğundan dolayı yapılması iptal edilmiş, 2014 yılı genel kurul gündemine taşınması karar verilmiştir. Yapılacak olan işlem için toplanan TL Bilançoda Gelecek Aylara ait Yatırım bütçesi kalemi olarak Kısa Vadeli Yabancı Kaynaklar bölüme işlenmiştir.
25
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SICAK SU SİRKİLASYON POMPASI Arıza Nedeni: 2 Adet Sıcak Su Sirkilasyon pompası üzerinde bulunan KOMPANSATÖR’ün patladığı, bağlantı bölgerinde bulunan spiral borulardan su girerek ana kartın ve devresinin yanmasına neden olmuştur. Bu sebepten dolayı KSB pompa yetkili servisi çağrılarak arıza tespit raporu tutulmuştur. İlgili pompa üzerinde bulunan Kompansatör ve Sirkilasyon pompası yetkili servis personeli tarafından değiştirilmiştir.
26
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SICAK SU SİRKİLASYON POMPASI - 1
27
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SICAK SU SİRKİLASYON POMPASI - 2
28
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SICAK SU SİRKİLASYON POMPASI ( FCU ) Pompa Anakart üzerinde yapılan incelemede Faz Nötr kontrolü yapılarak 220 Volt enerji geldiği görüldü. Ancak ana kart çıkışından enerji alınamadığı tespiti yapıldı. Elektronik kartın arızalı olduğu tespiti yapıldı. Değiştirilmesi için KSB yetkili servis tarafından rapor tutulmuştur.
29
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SICAK SU SİRKİLASYON POMPASI ( FCU )
30
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
HİDRAFOR GRUBU Arıza Nedeni: Hidrafor pompası üzerinde yetkili firma tarafından yapılan inceleme sonucunda pompanın emişine pislik geldiği, emiş yapmayan pompanın da kavitasyonda ( Devrinden daha fazla yükseğe çıkmak ) çalışarak pompa iç çarklarının kırılmasına sebep olmuş ve pompa arıza yapmıştır. İlgili yetkili servis raporunu atölyeye götürdükten sonra belirlemiştir. Bakım ve tamiratı yapılarak tekrar yerine takılmış ve devreye alınmıştır. YEDEK HİDRAFOR ALIMI YAPILMIŞTIR.
31
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
Kavitasyon; Neden olduğu istenmeyen mekanik ve hidrolik etkilerden dolayı pompaların teknik olarak güvenilir çalışma aralığını, emme yükünü, dönme hızını, pompa boyutlarını ve ekonomikliğini sınırlayan en önemli faktördür. Santrifüj pompalarda kavitasyona karşı en hassas, dolayısıyla kavitasyon erozyonunun en çok olduğu bölgeler; kanat girişinde emme yüzeyi ve çarkın ön yanağıdır. Kademeli pompalarda genellikle 1. kademede kavitasyonun aşındırma etkisi hissedilir. Ancak gelişmiş, şiddetli kavitasyonda salyangoz gövdesinde ve dilde kademeli pompalarda difüzörde de kavitasyon erozyonu olmaktadır.
32
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
HİDRAFOR GRUBU
33
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER - SİGORTA KAPSAMINDA-
SİGORTA GELİRİ : 2013 yılı içerisinde meydana gelen arızalı parça değişiminde sigorta kapsamında değerlendirilip muafiyet bedelleri düşüldükten sonra 9.679,25 TL gelir elde edilmiştir.
34
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
DIŞ CEPHE İSKELESİ BAKIMI VE PARÇA DEĞİŞİMİ
35
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA İÇİ NUMARATAJ DEĞİŞİKLİĞİ ESKİ HALİ
36
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA İÇİ NUMARATAJ DEĞİŞİKLİĞİ YENİ HALİ
37
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
SOĞUTMA GRUBU POMPALARI BAKIMI Yetkili servis tarafından Fabrika ayar güncellemeleri yapıldı.
38
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ BAKIM : Bina geneli Yangın Algılama sistemi güncellemesi ve Ofis içlerinde eksik olan YAS dedektörü tamamlatılması için çalışma yapıldı. Bir kısım olumlu sonuçlar alındı. Ancak tamamlamayan ofislere tekrar uyarı tebligatı yapıldı.
39
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
KALORİMETRE ve SAYAÇLARIN BAKIMI YETKİLİ SERVİS TARAFINDAN BAKIMLARI YAPILMIŞTIR.
40
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
YASAL TEST ve MUAYENE ( TSE ) 3 Adet Asansörün Pano Değişimi ve Kullanılması için YEŞİL etiket verilerek TSE tarafından testleri yapılmış, İş Sağlığı ve Güvenliği açısından kullanılmasında sakınca olmadığı raporu verilmiştir. Yapılan Kontroller B.Evler Belediyesine bildirilmiştir.
41
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
YASAL TEST ve MUAYENE ( TSE ) ESKİ HALİ YENİ HALİ
42
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
YASAL TEST ve MUAYENE Yangın Tüpleri Dolum ve Bakımı Yetkili firma tarafından binamız ortak alan bölgelerinde bulunan 47 adet Yangın tüpleri yönetmelik gereği bakım ve dolumu, Kritik bölgelerde eksik olan yangın tüplerinin ilavesi yapılmıştır.
43
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
ARIZALI OLAN TV KANALLARI BAKIM ve GÜNCELLEME
44
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
HİDRAFOR GRUBUNA İNVERTER SİSTEMİ TAKILMASI ESKİ HALİ YENİ HALİ
45
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
HİDRAFOR GRUBUNA İLAVE DENGE TANKI TAKILMASI ( 16 BAR / 1000 Lt. ) ESKİ HALİ YENİ HALİ
46
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
SU YUMUŞATMA İÇİN TUZ ve KLOR ALIMI
47
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA ÇATI CAMI DEĞİŞİMLERİ
48
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA CEPHE CAMI DEĞİŞİMLERİ
49
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA GİRİŞİ SUNDURMA CAMI DEĞİŞİMLERİ
50
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
KAZAN BAKIMLARI ( 2 ADET )
51
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
KLİMA SANTRALLERİ BAKIMI
52
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA OTOMASYON SİSTEMİ AYAR ve GÜNCELLEMELERİ YAPILDI
53
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
LOBİ GİRİŞİ ENGELLİ TURNİKELERİ BAKIM ve PARÇA DEĞİŞİMİ
54
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
B1 LOBİ WC BÖLGELERİ BAKIM ve PARÇA DEĞİŞİMİ
55
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
HER AY DÜZENLİ OLARAK B6 PİS SU TANK TEMİZLİĞİ YAPILDI.
56
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
KAÇAK MEYDANA GELEN DOĞAL GAZ VANASI DEĞİŞİMİ
57
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
3 KAT SUNDURMALARI TAMİRATI ESKİ HALİ YENİ HALİ
58
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
DIŞ CEPHE CAM TEMİZLİĞİ YILDA 2 DEFA YAPILMIŞTIR.
59
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
BİNA ÇATI YAĞMUR GİDERLERİ İZALASYON İŞLEMLERİ ESKİ HALİ YENİ HALİ
60
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
Asansörlerin haftalık ve aylık periyodik kontrolleri yapılarak arızi durumlarda Eta-Melco firmasına bildirilmiş onarımları sağlanmıştır. (Sözleşme Kapsamında parça değişimi)
61
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
REKLAM VERGİSİ ÖDENMEMESİ İÇİN VİNİL KAPLAMA YAPILDI. ESKİ HALİ YENİ HALİ
62
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
OTOPARK E-5 ÇIKIŞI YÖNLENDİRME LEVHASI YENİLEME ESKİ HALİ YENİ HALİ
63
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
PEYZAJ ( DIŞ BAHÇE ve ORTAK ALAN BİTKİLENDİRME )
64
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER YÖNETİM
Yönetim Ofisi 1 Müdür, 1 Muhasebe sorumlusu ile toplam 12 personel ile hizmet vermektedir. Yıl içinde Gözetim kadrosunda 2, Teknik Personel kadrosunda 2 adet personel sirkülasyonu yaşanmıştır. 2013 yılı boyunca 13 işyeri binadan ayrılmış, 16 yeni firma binaya taşınmıştır.
65
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
B6 Zemininde bulunan Rögar kapakları değişimi yapıldı. Ortak alanlardaki ampüllerin tasarruflu hale getirilmesine devam edildi. Binaya hizmet eden kompanzayson panosu bakım ve kontrolleri yapılarak elektrik faturasında kapasitif bedel ödenmemesi sağlandı. 3 Adet Asansörün TSE firması tarafından yıllık periyodik bakımları yaptırıldı.
66
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
Binamız İlan ve Reklam Vergileri ödendi. 3 Kat Atrium bölgesine TV alımı yapıldı. E/B WC deki 3 adet batarya, rezervuar iç takım bakımları yaptırıldı, klozet kapakları yenilendi. Taze hava santrallerinde periyodik filtre temizliği yapıldı, ömrünü tamamlayan filtre ve kayışların değişimi yapıldı. Bina şaftlarında bulunan BAS BAR hatlarında aylık kontroller yapıldı, sistem üzerinde gevşeyen bölgeler tespit edilerek TORK anahtarı ile ayarları yapıldı.
67
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
Mevcut 47 adet söndürme tüplerinin bakım ve yenilenmeleri yapıldı, 31 adet yangın dolabının periyodik kontrolü yapıldı, Yangın merdivenleri yönlendirmeleri ile acil durum aydınlatma test ve bakımları yapıldı, ömrünü tamamlamış sensörler yenilendi. Otomasyon Sistemine UPS alımı ve bakımları yapıldı. Arızalı olan Jenaratör pompası tamiri ve yağ değişimi yapıldı.
68
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
Hidrafor Grubu saltmastra değişimi yapıldı. Hidrafor Grubu denge tankı mebran değişimi yapıldı. CCTV yıllık major bakımları yaptırıldı. Soğutma grubu pompası arızalı olan fanın değişimi yapıldı. Lobi E/B WC klozet ve pisuvarlarına dezenfekte koku makinaları takıldı. Genel Kurul toplantılarında kullanılmak üzere ATATÜRK Posteri ve Türk Bayrağı alındı.
69
GERÇEKLEŞEN PLANLI İŞLER İŞLETME BÜTÇESİNDEN YAPILAN HARCAMALAR
B6 VIP girişine Metal rampa yapıldı. Lobi ve 3 kat WC bölgerinde kullanılmak üzere sarf malzemesi alımı yapıldı. 1000 Adet baskılı kart alımı yapıldı. Bina içi ortak alanlarda boyama ve tamirat işlemleri yapıldı.
70
T E K N İ K 1 Elektrik, 1 Mekanik Teknisyeni olmak üzere 2 kişiden teşkil teknik kadro ile hizmet verilmektedir. Tüm teknik mekânlar ve ekipmanlar, elektrik ve mekanik alt başlıklarında toplanan günlük kontrol listeleri ile kontrol edilip kayıt altına alındı, Sözleşme kapsamında veya dışında yapılan tüm teknik işler Elektrik ve Mekanik olarak ayrı ayrı günlük vardiya rapor formlarına işlendi, Günlük olarak hidrofor daireleri, su depoları, elektrik odaları, asansör makine daireleri, kazan dairesi, ortak alan aydınlatmalarının kontrolleri yapılarak kayıt altına alınmıştır.
71
T E K N İ K Chiller grubuna York firması ( HOTECH ) eliyle periyodik bakımları yaptırıldı. 3 adet asansörümüze, imalatçısı Eta-Melco firması eliyle yürürlükteki bakım sözleşmesi çerçevesinde, aylık periyodik bakımları yaptırıldı, Jenaratörlerin haftalık kontrol ve aylık periyodik test çalışmaları düzenli olarak yapılarak kayıt altına alınmıştır. Yüklenicisi Jen-Ser firması eliyle aylık periyodlarda Jenaratör bakımları yaptırıldı,
72
T E K N İ K Yangınla mücadele otomasyon sistemi test edildi,
Ortak alanlar aydınlatmaların çalışır durumda olması sürekli olarak kontrol edilmiş arıza durumları giderilmiş, eksikleri tamamlanmıştır. Elektrik, Su ve Doğalgaz sayaçlarını okumak için gelen ekiplere refakat edilerek sayaç okumaları gerçekleştirilerek kayıt altına alındı. Ortak alanlara hitap eden CCTV kamera, merkezi uydu yayın, güvenlik ve müzik sistemleri günlük olarak kontrol edilerek düzenli olarak çalışması sağlanmıştır.
73
T E K N İ K Yıl içinde Ortak Alanlara ilişkin 235, Ofislere ilişkin adet iş isteği sonuçlandırılmış olup 86 adet de dışarıdan servis alınmıştır.
74
ELEKTRİK KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
75
ELEKTRİK KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
76
DOĞALGAZ KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
77
DOĞALGAZ KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
78
T E K N İ K HİZMETLER
79
T E K N İ K HİZMETLER
80
GÖZETİM 1 Vardiya Amiri ve 3 Gözetim Personeli olmak üzere 4 kişilik kadro ile 12 / 24 saat esasına göre çalışılmaktadır. Ana giriş noktaları, kat holleri, acil çıkış holleri, toplam 63 adet kamera ve güvenlik merkezinden müteşekkil CCTV sistemiyle 24 saat boyunca izlenmekte, geriye doğru 10 günlük süre ile kayıt tutulmaktadır. Gece ve gündüz plansız denetlemeleri yaptırılmış olup raporları kayıt altına alınmıştır.
81
TEMİZLİK 1 şef, 2 temizlik personeli ile temizlik hizmeti verilmektedir. Günlük olarak yapılan işler; çöp toplama, cam silme, asansör ve kat hollerinin temizliği, çevre temizliği, bina önü ve Loby bölgesi temizliği, Lobi ve 3. Katlardaki tuvaletlerin temizliği şeklindedir. Haftalık olarak yapılan işler; Bina Girişi ve Otoparkın yıkanması, kat hollerindeki cam korkulukların ve Yangın Merdivenlerinin temizlenmesi, şeklindedir. Ayrıca, her Pazar günü, kat holleri zeminleri ve ortak alanlardaki elle temas edilen tüm yüzeyler Sağlık Bakanlığından onaylı 2 ayrı dezenfektan ile temizlenmektedir.
82
TEMİZLİK Otoparklar ve ortak alanlarda kemirgen mücadelesi yapılmakta olup aylık periyodlarda kontrol edilmektedir. Ortak alanlar ve teknik hacimlerde aylık periyodta haşere ilaçlaması yapılmaktadır.
83
TEMİZLİK Bina genelinde aylık rutin bina ilaçlama ve haşere kontrol turnike ilaçlama işlemleri gerçekleştirilmiştir.
84
H U K U K 2013 yılı boyunca, aidat ve yedek akçe borçlarına istinaden 4 adet ofise noterden ihtarname çekilmiş olup 1 adet ofise de uyarı Mektubu gönderilmiştir. 4 adet kanuni takip süreci halen devam etmekte olup, 1 ofisimiz ise takip sonrası ödeme yapmışlardır. Dış cephede yaptığı değişiklik üzerine, ‘Eski Hale İade’ davası açılan ofisimizle ilgili dava sonuçlanmış olup, mahkeme davayı Bina Yönetimi lehine kabul etmiştir. Karşı tarafın temyiz hakkını kullandığı, dosyanın yargıtay da olduğu, ilgili firma avukatları ile görüşme yapılmaktadır.
85
H U K U K YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ:
Bakırköy 13. İcra Müdürlüğü 2010/7795 E. Uğur KALKAN - BARTÜRK BARTER HİZ.A.Ş. tarihinde dosya yenilendi. Borçlu uğur KALKAN itiraz ettiği için dosya harçsız yenilendi. Yeni dosya no: 2013/13183 E. Borçlu Uğur KALKAN itirazı olduğundan borçluya yenileme dilekçesi gönderilemedi. Bartürk firması binamızdan taşındığından dolayı ve yeni adresinin bilinmemesin nedeniyle yenileme dilekçesi gönderilemedi. İtiraz eden borçlu Uğur KALKAN’ın hakılı olup olmadığının öğrenilmesi için PTT’ye tarihinde müzekkere gönderildi. Barkot no: TB
86
H U K U K YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ:
Bakıköy 6. İcra Müdürlüğü 2010/ E. Şükran SEVİM / AS DIŞ TİCARET ( TC: ) tarihinde dosya yenilendi. Dosya no: 2013 / Esas Şükran SEVİM’e yenileme dilekçesi gönderildi. tarihinde muhatabın bizzat kendisine tebliğ edildi. Takip kesinleşti. Araç, gayrimenkul, SGK yok.
87
H U K U K YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ:
Bakırköy 9. İcra Müdürlüğü 2011/ 1820 E. – E. Şükran SEVİM - LİON DIŞ TİC.A.Ş. tarihinde tebligat bila döndüğünden dosya harçsız yenilendi. Borçlu Şükran SEVİM’in mernis adresine yenileme emri gönderildi. Yeni dosya no: 2013 / E Aynı adreste birlikte daimi oturan annesi Kadife SEVİM’e tarihinde tebliğ edildi. tarihinde alınan AGS talebinin sonucuna göre araç, gayrimenkul, SGK yok.
88
H U K U K YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ:
Bakırköy 8 nci Sulh Hukuk Mahkemesi tarafından; Metroport Busidence 10. kat nolu birleştirilmiş ofis olarak kullanılan bağımsız bölümün Cam giydirme ve sabit olan cephesinden cam kaplamasının kaldırılarak açılır kapanır hale getirilen kısmın TASDİKLİ MİMARİ PROJEYE aykırı olarak yapılması nedeniyle ESKİ HALE İADESİNE karar vermiştir. Kiracı Statü Yapı Denetim Firması tarafından verilen karar temyiz edilmiş, Yargıtay 18. Hukuk Dairesi tarafından, Binamız Bağımsız Bölümlerinden nolu ofis eski kiracısı olan Statü Yapı Denetim Firması tarafından usulsüz şekilde açılan cam olayı ile ilgili USULE ve YASAYA uygun olan Hükmün ONANMASINA karar vermiştir.
89
HUKUK YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ:
Dava döneminde 175 – 176 nolu Bağımsız bölüm Eski Tapu Sahibi ( Malik ) Ali GÜL ve Osman GÜL’dür. 175 nolu bağımsız bölüm Yeni Tapu sahibi ( Malik ) tarihli tapu kaydı ile TEPE YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK LİMİTED ŞİRKETİ olarak satış işleminden değişiklik yapılmıştır. 176 nolu bağımsız bölüm Yeni Tapu Sahibi ( Malik ) tarihli tapu kaydı ile Şenay GÜNER olarak satış işleminden değişiklik yapılmıştır.
90
HUKUK YAPILAN İŞLEMLERİN TAKİBİ: Dava Konusu aynı durum 175 nolu Ofis için de geçerlidir. 175 nolu bağımsız bölümün de bir odasından cam açılmıştır. Ancak Mahkeme safaatın da bu bağımsız bölümden bahsedilmediği gözükmektedir. ( nolu ofis birleştirilmiş ofis olarak kullanılmaktadır. Bilirkişi ofis birleşik olduğundan dolayı 176 nolu ofisi tutanaklara geçmiştir )
91
BİLANÇO – TARİH ARASI
92
BİLANÇO – TARİH ARASI
93
BİLANÇO – TARİH ARASI
94
GELİR TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
95
GELİR TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
96
GELİR TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
97
NAKİT AKIŞ TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
98
NAKİT AKIŞ TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
99
NAKİT AKIŞ TABLOSU 01.01.2013 – 31.12.2013 TARİH ARASI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.