Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam."— Sunum transkripti:

1  Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam

2  Disiplin sorunları  Öğrenme aktivitelerinin plânlanması plânlanması  Aktiviteler arası geçiş  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

3  Sınıfın fiziksel düzeninin organizasyonu organizasyonu  Öğrenme materyallerinin hazırlanması hazırlanması  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

4  Zaman kullanımı ve  Genel düzeni koruma  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

5 Öğrencilerin derse katılımı, öğretmenle ve dersle iş birliğinin sağlanması, üretken bir öğrenme ortamının/kurallarının sağlanması ve sürdürülmesi için gerekli her şey…  Sınıf Yönetiminin Kapsamı ©edam

6 Sınıftakikaynakların,insanların, zamanın yönetimi…  Sınıf Yönetimi Nedir? ©edam

7  Tepkisel Model  Önlemsel Model  Gelişimsel Model  Bütünsel Model  Sınıf Yönetimi Modelleri ©edam

8  Öğretimin yönetilmesi  Sınıf prosedürü ve rutin işler  Sınıfın fiziksel düzeninin organizasyonu organizasyonu  Öğrenci davranışlarının yönetilmesi yönetilmesi  Sınıf Yönetimi Becerileri ©edam

9  Sıra/oturma düzeni  Aydınlatma  İklimlendirme  Renklendirme  Alan  Sınıf OrganizasyonuBileşenleri  Sınıf Organizasyonu Bileşenleri ©edam

10  Sınıf içi ‘trafik’e uygunluk  Görme ve görülmeye uygunluk  Sınıf Organizasyonunda Dikkat!. ©edam

11  Öğrenciyi uzaklaştıran söz ve davranışlardan sakınma  Öğrenciyi yaklaştıran söz ve davranışlara sarılma  Davranış Yönetimi ©edam

12  Öğrencinize adıyla hitap edin.  Zile sadık olun.  Tatlı sert olun.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

13  Öğrencinizin sağlığına ve problemlerine duyarlı olun.  Sınıf kurallarını katılımcı bir şekilde belirleyin.   Göz teması kurun.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

14  Çiçekler övgüyle daha bir büyür.  Gülümseyin.  Hayallerinizi paylaşın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

15  Sınıfla bağlantıyı koparmayın.  İnsan senfonisini yazan “bir”i olun.  Tecrübe satın alın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

16  Yoklamaları takip edin.  Derse ilgi çekin.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

17  Arada bir yaptıklarınızı düşünün (kendinizi hesaba çekin).  Kabiliyet ve karakterleri tanıyın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

18  Yazılı anket  Dış gözlemci  Ödevler ve sınavlar  İndeks kartları  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam

19  Dilek kutusu  İki dakikalık sorular  Eşli çalışma  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam

20  Öğrencilerin sesli/sessiz ifadeleri  Kendi düşünceleriniz  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam


" Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları