Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
WEB SERVİCE İDRİS YÜRÜK MAHMUT KAYA.
Advertisements

HAZIRLAYAN HÜLYA ZOBU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İ.Ö
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DİĞER KONULAR
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Reach prospective customers at important moment with location extensions. Location Extentions.
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Türk Beyin Takımı Temsilcilik Sistemi
Kitle İletişim Araçları
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
Sponsorluk 1.
ERP Projelendirme Süreci
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Hazırlayan: Yeşim EKİCİ. Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağıdır Internet.
Kültürel amaçlı teknoloji kullanımı : çevrimiçi öğrenen toplulukları oluşturma.
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
Strategy and Branding: Putting a Face on a Product © 2013 SAGE Publications, Inc.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
UZAKTAN EĞİTİM.
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Süreç Yönetimi.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
MURAT KARADUMAN AFYONKARAHİSAR REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
ThinkQuest nedir? ThinkQuest, öğretmenlerin eğitim projelerini kendi sınıf müfredatlarıyla birleştirerek, öğrencilerinin 21. yüzyıla yönelik yetenekler.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
WEB TABANLI ÖĞRENME.
Strateji ve Öncelikler
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
SOSYAL MEDYA.
haZIRLAYAN: ELİF KARAOĞLU
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
WEB 2.0 ARAÇLARI.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
Dijital Vatandaşlik.
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama

Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sunum Planı Pazarlama Sosyal Medya Pazarlaması Geleneksel Pazarlama’dan Sosyal Medya Pazarlamasına Geçiş Pazarlama Anlayışındaki Değişim Zero Moment of Truth (ZMOT) Sosyal Medya Pazarlaması ve Bilgi Hizmetleri

Pazarlama Ürün/hizmet Doğal kaynaklar Gerçekleştirilen etkinlikler Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Pazarlama Ürün/hizmet Doğal kaynaklar Gerçekleştirilen etkinlikler Son kullanıcı (Uraz, 1978) GERİ BİLDİRİM

Pazarlama Hedef kitlenin gereksinimi Eylemler bütünü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Pazarlama Hedef kitlenin gereksinimi Eylemler bütünü İnsan ve kurum etkinlikleri Planlı ve programlanmış Kurum Kültürü Kurum Kimliği

Pazarlama Çevreyle etkileşim Hedef kitlenin özellikleri Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Pazarlama Çevreyle etkileşim Hedef kitlenin özellikleri Teknolojik olanaklar ve altyapı Uygun araçlar Geri bildirim alma Kurum Kimliği

Pazarlama Araçları Kataloglar, broşürler, afişler Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Pazarlama Araçları Kataloglar, broşürler, afişler Posta gönderileri (el afişleri...) Telefon, Televizyon İnternet / E-posta SMS Sosyal Medya Araçları Kare Kod Uygulamaları

Sosyal Medya ? Web 1.0 Web 2.0 ve yansımaları Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya ? Web 1.0 Web 2.0 ve yansımaları Tek yönlü etkileşimden – Çok yönlü etkileşime geçiş İçerik takibi – İçerik üretimi ve içeriğe katkı Paylaşım

Sosyal Medya ? Zaman ve mekan sınırlaması yok, Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya ? Zaman ve mekan sınırlaması yok, Mobil platformlarla uyumlu, Paylaşım ve tartışma tabanlı, İletişim şekli. (Vural ve Bat, 2010)

Sosyal Medya ? Veri ilişkilendirme (Linked Data), Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya ? Veri ilişkilendirme (Linked Data), Semantik yaklaşımlar, Kurumsal iletişim, Proje yönetimi

Sosyal Medya Pazarlaması Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlaması Sosyal medya siteleri İnternet ortamındaki görünürlük Mal ve hizmetlerin sunumu Sosyal iş ağları oluşturma Fikir ve bilgi değişimi sağlama

Sosyal Medya Pazarlaması Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlaması

Sosyal Medya Pazarlaması – Geleneksel Pazarlama Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlaması – Geleneksel Pazarlama Üç temel nokta; İletişimin etkinliği Katılımcı yaklaşımı Hedef kitleye ulaşma / Geri bildirimler

Hedefler Kullanıcılarla aynı platformda bulunma, Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Hedefler Kullanıcılarla aynı platformda bulunma, Kurum farkındalığını artırma, Kurumun marka değerini artırma, itibar ve imajı artırma Ürün/hizmet kullanımını artırma, Kurum kültürünü yansıtma Pazarlama amaçlarını gerçekleştirme (Akar, 2010)

Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Odak noktasını belirleme (Politikalar...), Kullanılabilecek en son teknolojiden faydalanma, Erişilebilirliği sağlama (SEO) Katılımcı grubunu oluşturma, Kurumu temsil eden bir slogan ya da logonun oluşturulması Uygun sosyal medya araçlarına karar verme, Uygulamaları geliştirme/ Hizmetlerle bütünleştirme,

Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Odak noktasını belirleme (Politikalar...), Kullanılabilecek en son teknolojiden faydalanma, Erişilebilirliği sağlama (SEO), Katılımcı grubunu oluşturma, Kurumu temsil eden bir slogan ya da logonun oluşturulması, Uygun sosyal medya araçlarına karar verme, Uygulamaları geliştirme/ Hizmetlerle bütünleştirme.

Pazarlama Anlayışındaki Değişim Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Pazarlama Anlayışındaki Değişim “When consumers hear about a product today, their first reaction is ‘Let me search online for it.’ And so they go on a journey of discovery: about a product, a service, an issue, an opportunity. Today you are not behind your competition. You are not behind the technology. You are behind your consumer.” Rishad Tobaccowala Chief Strategy & Innovation Officer VivaKi

Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Zero Moment of Truth

Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Zero Moment of Truth

Sosyal Medya Pazarlaması ve Bilgi Hizmetleri Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Sosyal Medya Pazarlaması ve Bilgi Hizmetleri Bilgi Merkezleri ?? Kullanıcı kitlesi ve değişen bilgi arama davranışları Hizmetlerin sosyal medya ile entegrasyonu Politikaların belirlenmesi Sosyal medya uzmanları Mobil platformların kullanımı Sosyal medya ortamı sağlayan yazılımların adaptasyonu

Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları