2015-2016 TOROSLAR/MERSİN 1 Okulumuz, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası tarafından 2008 yılında, 6777m 2 alan üzerine, 1391m 2 tabana yerleştirilmiş, Selçuklu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
REMZİ BAYRAKTAR TİCARET MESLEK LİSESİ 2011 / 2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI ATAŞEHİR – 2012.
Advertisements

DİKMEN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
EYLÜL 2013 T.C. KORGAN KAYMAKAMLIĞI Çiftlik Çok Programlı Lisesi Müdürlüğü.
Bilişim Teknolojileri Alanı
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
EMET ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
HARMANCIK 75. YIL ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Leonardo Da Vinci Hareketlilik Projesi 2012.
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
M. EMİN SARAÇ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
HOŞ GELDİNİZ! BARIŞ ANADOLU LİSESİ ORTAOKUL 8. Sınıflar!
YAVUZ SULTAN SELİM MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
CEBELER ANADOLU LİSESİ
SARICAKAYA ORTAOKULU Resmi açılış tarihi:
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
AĞAPINAR İLKÖĞRETİM OKULU Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
HACI AKİF MAHALLESİ ÖZDİLEK CADDESİ BEYŞEHİR / KONYA TEL:
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
Veri Tabanı Programcılığı
BİNA –ARSA ve DONANIM BİLGİLERİ
BAHÇEŞEHİR İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL MÜDÜRÜ 31 ÖĞRETMEN1 MEMUR 4 YARDIMCI PERSONEL BULUNMAKTADIR. 3 MÜDÜR YARDIMCISI.
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
2013 SBS SİSTEMİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE 3 ÖNEMLİ UNSUR BULUNMAKTADIR 1.SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI) 2.YBP (YILSONU BAŞARI PUANI) 3.OYP(ORTAÖĞRETİME.
HALİM FOÇALI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
MANYAS ANADOLU LİSESİ.
ABDULKADİR KONUKOĞLU ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ. OKULUN TARİHÇESİ Abdulkadir Konukoğlu Anadolu Öğretmen Lisesi Eğitim Öğretim yılında Şehitkamil.
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
MEHMET AKİF ERSOY TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ Okulumuz Eğitim Öğretim yılında açılmış olup, halen 3 Teknik lise ve Endüstri Meslek lisesinin.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim sektörünün ihtiyaç duyduğu nitelikli meslek elemanlarına, gerekli olan mesleki yeterlikleri bilimsel ve teknolojik.
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
GIDA TEKNOLOJİSİ ALANI TANITIMI ALANIN TANIMI: Gıda teknolojisi alanı, tarım ve hayvancılığa dayalı ham maddeleri modern teknolojileri uygulayarak işleyen.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Gebze Anadolu İmam Hatip Lisesi Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 64 Öğrenci Sayısı : 951 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı.
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
. DENİZYILDIZLARI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 44 Öğrenci Sayısı : 703 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 28 Fen Laboratuarı Sayısı :2 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 35 Öğrenci Sayısı : 503 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 19 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE YAPILAN MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
1 BATMAN YAHYA KEMAL BEYATLI ANADOLU LİSESİ. TEOG PUANI VE KONTENJAN Okul TEOG Sınavından 192 puan ve üzeri alan öğrencileri kabul etmektedir. Okul Kontenjanı:
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
ŞEHİT GÜLTEKİN TIRPAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ AMASYA MERKEZ BİLGİSAYAR ARASINDA YAPILAN "OKUL-SANAYİ İŞBİRLİĞİ AMASYA MODELİ" PROTOKOLÜ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
GENEL TANITICI BİLGİLER
GOSB TADIM JALE YÜCEL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KANUNİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
KARTEPE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KADRİ ŞAMAN MTSO MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ TOROSLAR/MERSİN.
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Sunum transkripti:

TOROSLAR/MERSİN 1

Okulumuz, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası tarafından 2008 yılında, 6777m 2 alan üzerine, 1391m 2 tabana yerleştirilmiş, Selçuklu Mimarisinde yapılmış bir bina olup, toplam inşaat alanı 7073m 2 ’dir. Okulumuzda 19 derslik, 9 Atölye ve 2 laboratuvar, 7 idareci odası, 1 öğretmenler odası, 1 memur odası, 1 Hizmetli Odası, 1 kütüphane, 1 rehberlik odası, 1 çok amaçlı salon mevcut olup, Okulumuzda 753 öğrenci eğitim öğretimini sürdürmektedir. 2

Okulumuz Anadolu Teknik Lisesi olarak Eğitim-Öğretim yılında faaliyete geçirilerek, Bilişim Teknolojileri ile Biyomedikal Cihaz Teknolojileri olmak üzere 2 alanda eğitim öğretime başlamıştır Eğitim-Öğretim yılında da okulumuz bünyesinde Teknik Lise ile Endüstri Meslek Lisesi faaliyete geçirilmiştir. Yine aynı öğretim yılında Anadolu Teknik Lisesi bünyesinde Gıda Teknolojileri alanı eğitim-öğretime açılmıştır Eğitim-Öğretim yılından itibaren de Teknik Lisemiz ile Endüstri meslek Lisemizde Bilişim Teknolojileri alanlarına 10. sınıftan itibaren öğrenci alımına başlanmıştır Eğitim-Öğretim yılından itibaren de Anadolu Meslek Lisemizde Elektrik-Elektronik Teknolojisi alanına 9. sınıftan itibaren öğrenci alımına başlanmıştır. 3

Konferans SalonuVar (125 Kişilik) KütüphaneVar Voleybol SahasıVar Futbol SahasıVar Basketbol SahasıVar Okul KantiniVar RevirYok Okulun Bina Alanı(M2)1391 Okulun Toplam Alanı(M2)6777

İdari Personel Durumu 5 UnvanNormGörevlendirmeMevcut Kadrolu İhtiyaç Okul Müdürü 11 Müdür Baş Yardımcısı 00 Teknik Müdür Yrd. 11 Müdür Yardımcısı 421 Toplam 47

OKULUMUZDA GÖREVLİ 1 MÜDÜR 3 MÜDÜR YARDIMCISI 45 ÖĞRETMEN 1 MEMUR 1 TEKNİSYEN 1 HİZMETLİ BULUNMAKTADIR OKULUMUZDA GÖREVLİ 1 MÜDÜR 3 MÜDÜR YARDIMCISI 45 ÖĞRETMEN 1 MEMUR 1 TEKNİSYEN 1 HİZMETLİ BULUNMAKTADIR

7 Alanlar Ders Yükü NormMevcut Kadrolu Mevcut Görevlendirme ve ücretli İhtiyaç Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Bilişim Teknolojileri Gıda Teknolojileri Elektrik-Elektronik Teknolojileri /Elektrik Elektrik-Elektronik Teknolojileri /Elektronik Alan Öğretmenleri

Genel Bilgi Ders Ders Öğretmenleri 8 BranşıDers Yükü NormMevcut Kadrolu Mevcut Görevlendirme ve ücretli Norm Fazlası İhtiyaç İngilizce Beden Eğitimi Biyoloji Coğrafya Din K. Ve Ah. Bilgisi Felsefe Fizik Kimya Matematik Rehber Öğretmen 220 Tarih Türk Dili Edebiyatı

9

Okul AdıAlan AdıDal Adı ANADOLU TEKNİK LİSESİ Biyomedikal Cihaz Teknolojisi Tıbbi Laboratuar ve Hasta Dışı Uygulama Cihazları Bilişim Teknolojisi Web Programcılığı Veri Tabanı Programcılığı Gıda TeknolojisiGıda Kontrol TEKNİK LİSE Bilişim Teknolojisi Web Programcılığı Veri Tabanı Programcılığı Bilgisayar Teknik Servis ANADOLU MESLEK LİSESİ Bilişim Teknolojisi Web Programcılığı Veri Tabanı Programcılığı Bilgisayar Teknik Servis Dalı Elektrik-Elektronik Teknolojisi Elektrik Tesisat ve Pano Monitörlüğü

Okul AdıAlan AdıDal Adı ANADOLU TEKNİK LİSE Biyomedikal Cihaz Teknolojisi Tıbbi Görüntüleme Sistemleri Dalı Bilişim Teknolojisi Web Programcılığı Dalı Veri Tabanı Programcılığı Dalı Bilgisayar Teknik Servisi ANADOLU MESLEK LİSESİ Gıda Teknolojisi Gıda Kontrol Dalı Sebze ve Meyve İşleme Dalı Bilişim Teknolojisi Web Programcılığı Veri Tabanı Programcılığı Bilgisayar Teknik Servis Elektrik-Elektronik Teknolojisi Elektrik Tesisat ve Pano Monitörlüğü Dalı Biyomedikal Cihaz Teknolojisi Tıbbi Görüntüleme Sistemleri Dalı Tıbbi Laboratuvar ve Hasta Dışı Uygulama Cihazları Dalı

BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİLERİ ALANI Tıbbi Laboratuar ve Hasta Dışı Uygulama Cihazları Dalı

 Özel veya devlet hastanelerinin biyomedikal ünitelerinde teknik servis ya da kalibrasyon birimlerinde laboratuar ve hasta dışı uygulama cihazlarından sorumlu teknisyenler olarak,  Temel laboratuar cihazları ve diğer hasta dışı uygulamalarda kullanılan cihazların satış veya servisini yapan firmaların teknik servis birimlerinde sorumlu elemanlar olarak çalışabilirler. 13

Gıda maddelerinin sağlık koşullarına uygun olarak üretilmesi, ambalajlanması, depolanması ile gıdalar üzerinde duyusal, fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik kalite kontrol analizlerinin yapılmasında ve sonuçlarının yorumlanmasında görev alan ara meslek elemanıdır.

GIDA TEKNOLOJİSİ ALANI GIDA KONTROL DALI

Gıda maddelerinin sağlık koşullarına uygun olarak üretilmesi, ambalajlanması, depolanması ile gıdalar üzerinde duyusal, fiziksel,kimyasal ve mikrobiyolojik kalite kontrol analizlerinin yapılmasında ve sonuçlarının yorumlanmasında görev alan ara meslek elemanıdır.

Bilgisayar bilimi; bilgisayar sistemlerinin ve yazılımların tasarlanması, geliştirilmesi ve bakımını içerir.

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI WEB PROGRAMCILIĞI DALI VERİ TABANI PROGRAMCILIĞI DALI BİLGİSAYAR TEKNİK SERVİS DALI

Bilgisayar Sistemlerinin donanım yazılım kurulumu, Veri Tabanı ve Programlama dilinin kurulumu, veri tabanı oluşturulması, yazılım geliştirme, hata giderme,bakım ve yedek almaya yönelik eğitim öğretim veren daldır.

Bilgisayar Sistemlerinin donanım yazılım kurulumu bilgilerinin yanında, web sayfası tasarımına ve programlama dilleri yardımıyla etkileşimli web uygulamaları hazırlanmasına yönelik eğitim öğretim veren daldır.

Bilgisayar Sistemlerinin donanım kurulumuna, arıza bulma, tamir, bakım ve onarıma yönelik eğitim öğretim veren daldır.

ELEKTRİK-ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ ELEKTRİK TESİSAT VE PANO MONTÖRLÜĞÜ DALI

Tanımı: Elektrik-Elektronik alanında; bina içi ve dışı elektrik tesisatının ve tüm elektrik panolarının kurulumu ile ilgili işleri kendi başına belirli bir süre içerisinde yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.

YILINDA TOPLAM 144 ÖĞRENCİ MEZUN EDİLDİ. KAZANAN ÖĞRENCİ SAYIMIZ;  FAKÜLTE: 19 ÖĞRENCİ  MESLEK YÜKSEKOKULU:56ÖĞRENCİ  OKULUMUZUN 2012 OSYM YERLEŞTİRME BAŞARI ORANI: %70  OKULUMUZUN 2013 OSYM YERLEŞTİRME BAŞARI ORANI: %56  OKULUMUZUN 2014 OSYM YERLEŞTİRME BAŞARI ORANI: %54  OKULUMUZUN 2015 OSYM YERLEŞTİRME BAŞARI ORANI: %54

25 ÇUKUROVA KALKINMA AJANSI GÖÇLE GELEN NÜFUSUN SOSYAL VE İKTİSADİ UYUMUNUN SAĞLANMASI MALİ DESTEK PROGRAMI LAPTOP VE LCD MONİTÖR TAMİR ve BAKIM ELEMANI YETİŞTİRME

26 BAŞARILI PROJELERİMİZ AB PROJESİ KAPSAMINDA;  Eğitim-Öğretim Yılında Biyomedikal Cihaz Teknolojileri alanından 8 öğrencimiz Avusturya ve Almanya’da  Eğitim-Öğretim yılında Gıda Teknolojileri Alanından 9 Öğrencimiz İtalya Milano’da  Eğitim-Öğretim Yılında Biyomedikal Cihaz Teknolojileri alanından 17 Öğrencimiz Almanya’daki hastanelerde bir ay süreyle stajlarını başarıyla tamamlamışlardır.

27 BAŞARILI PROJELERİMİZ LEONARDO DA VINCI IVT (Temel Mesleki Eğitim Almakta Olanlar) BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİLERİ ÖĞRENCİLERİNİN ALMANYA’DAKİ HASTANELERDE STAJI Okulumuz, Okul Müdürü Hüseyin YILKIN, Müdür Yardımcısı Tamer Güney MATBAN, Bilişim Teknolojileri Şefi İrfan MERGAN ve Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Öğrencilerinden 17 Öğrencinin katılımıyla Haziran 2013 tarihinde 4 hafta boyunca gerçekleştirilmiştir.

28 MERSİN TİCARET VE SANAYİ ODASININ DESTEĞİYLE GERÇEKLEŞTİRDİĞİMİZ PROJEDE OKULUMUZDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRETMEN SUZAN ÇOBAN İLE BİRLİKTE ÖĞRETMENLERİMİZ İNGİLİZCE DERSİ İŞLEMEKTEDİR. İLGİLİ KAYNAK TAMAMEN MTSO TARAFINDAN KARŞILANMAKTADIR EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SONUNDA ÜÇ ÖĞRENCİMİZ İNGİLTERE- LONDRA’DA İKİ HAFTALIK İNGİLİZCE KURSUNA KATILMIŞLARDIR. İNGİLİZCE KONUŞAN MESLEK LİSELİ ÖĞRENCİLER (HER YIL DEVAM EDEN) BAŞARILI PROJELERİMİZ

29 BAŞARILI PROJELERİMİZ “Öğrencilerin Kobi' lerle Ortaklaşa Staj Uygulamaları” 9 öğrenci ve İngilizce Öğretmeni Hasan BABA ile İtalya - Milano merkezli olarak farklı bilimsel, kültürel ve sosyal aktivitelerle gerçekleştirilmiştir. LEONARDO DA VINCI IVT (Temel Mesleki Eğitim Almakta Olanlar)

30 Müdür Yardımcısı Adem KINIK ve Biyomedikal Cihaz Teknolojileri alanında okuyan Öğrencilerimizle16/04/ /05/2011 tarihlerinde Avusturya’nın Foohndorf kentinde uygulandı. “İnovasyon ve rekabetçiliğin arttırılması için Mesleki Eğitim Kuruluşları ve KOBİ’ler arasında ortak Staj programları” LEONARDO DA VINCI IVT (Temel Mesleki Eğitim Almakta Olanlar) BAŞARILI PROJELERİMİZ

31

 Kadri Şaman MTSO Mesleki veTeknik Anadolu Lisesi son yıllarda projelerde yaptığı atılımla dikkat çekiyor. Daha önce AB, Kalkınma Ajansı,-TÜBİTAK projeleri gibi birçok alanda adını duyuran kurum son olarak Proje Yürütme Kurulu tarafından Ömer YİĞİT koordinatörlüğünde hazırlanan 2014-TR01-K nolu “Learn The Basics Of The Mobile App To Visualize Education” projesinin ilk hareketlilik faaliyeti – tarihleri arasında İtalya’nın Milano kentinde “Europe For All” ev sahipliğinde gerçekleştirdi. İkinci Hareketlilik faaliyeti ise Portekiz’in Vidigueira kentinde “AENIE”ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Toplamda 18 katılımcı ile hayata geçirilen projede Mobile uygulamaların geliştirilerek eğitim öğretim ortamlarının zenginleştirilmesi adına çalışmalar yürütülmektedir. Daha önceden planlanan faaliyet planı çerçevesinde yapılması gereken iş başı gözlem ve kültürel aktiviteler sorunsuz bir şekilde tamamlandı. Milano’da bulunan 4 mesleki ve teknik eğitim veren okulda işbaşı gözlem ziyaretinde bulunuldu. Katılımcılar eğitim öğretim noktasında kurumumuzda yapılan çalışmaların genel anlamda birçok kurumdan daha iyi olduğu noktasında fikir birliğine vardılar. Özellikle ders müfredatlarının yeniden düzenlenerek konu yoğunluğunun sadeleştirilmesi gerektiğini vurguladılar. 32

 Okulumuzda Mayıs tarihleri arasında düzenlenen TUBİTAK 4006 Bilim Fuarı etkinlikleri okul bahçesinde yapıldı. Okulumuz öğrencileri tarafından hazırlanan projeler TÜBİTAK Bilim Fuarında, MTSO Yetkilileri, Okul Müdürleri, çevre okulların öğrencileri ve okulumuz öğrencilerine sergilendi. 8 dalda toplamda 34 projenin sergilendiği fuar alanı büyük ilgi gördü. 3 gün süren etkinlikte proje sergisinin yanı sıra bir çok etkinlikle öğrencilerimizin keyifli anlar yaşamaları sağlandı. Bilim ve Teknoloji içerikli bilgi yarışmaları, Bilim ve teknoloji içerikli film gösterimleri, English Fest 2015,Robot Yarışları, Masa Tenisi Turnuvası, Satranç Turnuvası, Küçük Yarışmalar ve Müzik eşliğinde eğlenceler tertip edilerek Fuar alanı tam bir şenlik alanına dönüştürüldü. 33

34

Okulumuz "DIGITIZING EDUCATIONAL AND TRAINING ENVIRONMENT WITH IOT APPS" projesi ile ülke genelinde 26 proje arasında 20. sırada yer alarak hibe almaya hak kazandı yılı AB Bakanlığı Erasmus+ Projeleri kapsamında yer alan Mesleki ve Teknik Eğitim Stratejik Ortaklıklar hibe programı kapsamında "DIGITIZING EDUCATIONAL AND TRAINING ENVIRONMENT WITH IOT APPS" projesi ile ülke genelinde 26 proje arasında 20. sıra yer alarak hibe almaya hak kazandı. Başvuru yapılan alanda Mersin ilinde hibe almaya hak kazanan tek proje oldu. Ayrıca Başvuru yapılan alanda 2 Meslek lisesinden bir olarak okulumuzun adını tüm Türkiye´ye duyurmuştur. Proje ile IOT teknolojilerinin kullanılması ile akıllı sınıf ve okul ortamlarının oluşturulması hedeflenmektedir. Kurumumuzla birlikte 5 ortakla gerçekleştirilecek projede İspanya,Portekiz, Malta ve Romanya´dan kurumlarla işbirliği yapılacaktır. Toplamda 2 yıl sürecek proje faaliyetlerinin tamamlanması ile eğitim öğretim ortamlarının yeniden dizayn edilmesi ve okul-veli-öğrenci işbirliğinin artması sağlanacaktır. Okulumuz Bilişim Teknolojileri Alan Öğretmenleri Volkan AKTAŞ ve Ömer YİĞİT tarafından hazırlanan proje kurumumuzun başarılarına bir yenisini daha eklemiştir. 35

36

37