Kamu Hastaneleri Birliği

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

Zehra KORUK Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
T.C. KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ADAY ÖĞRENCİLER TANITIM KATALOĞU.
KİMLİK DOĞRULAMA İŞLEMİNDE FOTOĞRAF UYGULAMASI
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
SAĞLIK BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu
HASTANELER ARASI NAKİLLER
EN TEMEL HASTA HAKKI “hekim seçme hakkı”
HASTA HAKLARI UYGULAMALARI
EGE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
BARINMA VE SOSYAL YARDIM MERKEZİ
0+ HASTA MAĞDURİYETİNE VE SAĞLIK ÇALIŞANINA ŞİDDETE ‘DUR’ DEDİK!
20. Sağlık insangücü planlaması
GRUNDTVIG PROJECT BASIC SKILLS AT THE WORK PLACE (İŞ YERİNDE TEMEL BECERİLERİN GELİŞTİRİLMESİ) PROJESİ "Bu proje T.C. Avrupa Birliği Bakanlığı, AB Eğitim.
BAŞHEKİMLİK TIBBİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ.  Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından yayımlanan ve belli aralıklarda güncellenen Sağlık Uygulama Tebliğindeki değişiklikleri.
SALDIRI VE TACİZ DURUMUNDA GÜVENLİĞİN SAĞLANMASI
TOPLUM TEMELLİ RUH SAĞLIĞI HİZMETLERİ Prof. Dr. Medaim Yanık
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
Tıbbi Hizmetler Başkanı Op. Dr. Fazlı ASLAN 2014
TOKAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Acil Servis Temizliği.
26 Kullanım yönetimi. Niçin kullanım yönetimi AraştırmacılarTemel Bulgular Van Dyke (1963)Genel hastanelerde uzun süre yatan hastaların % 40’ının hastane.
 KALİTE YÖNETİM BİRİMİ  Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha.
EVDE HASTA BAKIMI.
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
Mahmut AĞIRAĞAÇ Kalite Yönetim Birimi
.   Kurumuza tedavi olmak için gelen servislerde yatarak tedavisine karar verilen yetişkin hastalarımızın saç ve yüz bakımlarını gerçekleştirmek 
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Sağlık Görevlisi Tanım Görevleri Kulanılan Alet ve Malzemeler
Yalı Mah. Kumlu Yalı Cad Erdek/BALIKESİR
Ecz. Sema ÖREN Uygulama Adı: İlaç Bilgilendirme Notları
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ DERİ VE ZÜHREVİ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
.  ..  Proje  Hastalarımıza sağlık problemleriyle birlikte artan psikolojik destek ihtiyaçlarını karşılamak, kendilerini güvenilir bir ortamda.
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GENEL CERRAHİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
ERZURUM BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 25 Aralık 2014-Ağrı.
TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) KAPANIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 20 Ağustos.
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
Yaşlı Bakım Ekonomisinin Gelişmesinde Üniversitelerin Rolü
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN
Perşembe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Hasta ve Yaşlı Bakımı Alanı
FİNANSAL ANALİZ DAİRE BAŞKANLIĞI tarihli ve sayılı Makam Oluru ile Genel Sekreterlikler bünyesinde «Fatura İnceleme.
Fatura İncelemeleri Dr. Önder GÜNGÖR
Ayaktan Tedavilerde Ödeme
AİLE YARDIMLARI DAİRE BAŞKANLIĞI Aralık, 2015
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
EFELER TOPLUM SAĞLIĞI MERKEZİ EVDE SAĞLIK BİRİMİ
ÇEVREMİZDEKİ RESMİ KURUMLAR
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON VE KURUMLARARASI İŞBİRLİĞİ.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ Anabilim Dalı ismi eklenecektir.
MİSYONUMUZ İNSANİ VE TOPLUMSAL DEĞERLERİ ÖZÜMSEMİŞ, ÖZ GÜVENİ YÜKSEK, SORUMLULUK SAHİBİ, SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERE KATILAN, DONANIMLI ÖĞRENCİLER.
YAŞAM SONU BAKIM HASTALARININ BAKIM YERİNİN BELİRLENMESİNDE TOPLUMSAL TERCİHLER EV/HASTANE HEMŞİRE :HURİŞAH AKSAKAL.
Engellilere Yönelik Sunulan Hizmetler
Özel Gereksinimli Bireyler için Haklar ve Hizmetler
Özel Sağlık Sektörünün Sorunları
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü Türkiye Belediyeler Birliği Online Uzaktan Eğitim DUYURUSU.
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Acil Servis Temizliği. ACİL SERVİS BİRİMLERİ a) Alçı Odası b) Acil Müdahale Odası c) Acil Gözlem Odası d) Nöbetçi Doktor Odası.
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEMŞİRE Ayla KARAPINAR
Doç.Dr.Mehmet Merve ÖZAYDIN
HASTA KİMLİK BİLGİLERİNİN TANIMLANMASI VE DOĞRULANMASI FATİH KARAYİĞİT EĞİTİM HEMŞİRESİ.
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
Sunum transkripti:

Kamu Hastaneleri Birliği Kayseri İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Tıbbi Hizmetler Başkanlığı Hasta, Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi İyi Uygulama Örnekleri Misafirhane Hizmetleri

Misafirhane Hizmetleri/ Amaç Kayseri İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ile Melikgazi Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı’nca sağlanan iş birliği neticesinde il dışından gelen hasta ve hasta yakınları için ücretsiz konaklama imkânı sağlamak

Misafirhane Hizmetleri Misafirhane hizmetlerine neden ihtiyaç duyuldu? Misafirhaneden kimler faydalanır? Misafirhanede sağlanan hizmetler Hasta ve hasta yakınlarının misafirhaneye yönlendirilme süreci Misafirhaneye ulaşım

Misafirhane Hizmetleri/Neden İhtiyaç duyuldu? Kayseri ilinin coğrafi yapısı ve sağlık profili Çevre illerden gelen hastalar Hasta yoğunluğu ve tıbbi işleme bağlı olarak işlemlerin aynı gün sonlandırılamaması Yoğun bakım, yanık ünitesi gibi özellikli birimlerde refakatçi kabul edilmemesi Hasta ve hasta yakınlarının sosyo – ekonomik düzeyi

Misafirhane Hizmetleri/ Kimler faydalanır? Ayakta veya yatarak tedavi görmekte olan ve kalacak yer sorunu bulunan, İl dışından ya da uzak ilçelerden gelen , Maddi imkânı yetersiz olan Ağır engellilik durumu olmayan hasta ve hasta yakını yararlanmaktadır.

150 yatak kapasiteli barınma hizmeti Misafirhane Hizmetleri/ Sağlanan Hizmetler 150 yatak kapasiteli barınma hizmeti

Günde 3 öğün ücretsiz sıcak yemek hizmeti Misafirhane Hizmetleri/ Sağlanan Hizmetler Günde 3 öğün ücretsiz sıcak yemek hizmeti

Misafirhane Hizmetleri/ Sağlanan Hizmetler 24 saat sıcak su imkanı

Çocuk hasta ve yakınlarına özel oda Misafirhane Hizmetleri/ Sağlanan Hizmetler Çocuk hasta ve yakınlarına özel oda

Misafirhane Hizmetleri/ Misafirhaneye Yönlendirme Süreci Hastanede ayakta ya da yatarak tedavi gören ve kalacak yer ihtiyacı olan hasta/ hasta yakınları Tıbbi Sosyal Hizmet Birimine ilgili Doktor tarafından HBYS sistemi üzerinden yönlendirir. Birimdeki Sosyal Hizmet Uzmanlarınca gerekli sosyo- ekonomik değerlendirme yapılır. Yapılan değerlendirmelerde; Hastanın hastanede tedavi görmüş olması, Maddi imkânlarının yetersiz olması, İl dışından ya da uzak ilçelerden gelmesi, Ağır özürlülük durumunun bulunmaması gibi kriterler kullanılmaktadır.

Misafirhane Hizmetleri/ Misafirhaneye Yönlendirme Süreci Değerlendirme neticesinde üst yazı ve hasta görüşme formu hazırlanarak misafirhaneye gönderilir. Mesai saati dışında ve hafta sonları hasta mağduriyeti yaşanmaması için hastane nöbetçi memurları tarafından geçici form düzenlenerek misafirhaneye yönlendirme yapılır. İlgili Sosyal Hizmet Uzmanı tarafından en kısa zamanda değerlendirme yapılır. 2013 yılında 376 hasta ve hasta yakını misafirhane hizmetlerinden faydalanmıştır.

Misafirhane Hizmetleri/ Misafirhaneye Ulaşım Misafirhane Hisarcık Bölgesinde olup ulaşım açısından otobüs güzergâhı üzerindedir. Hastaların misafirhaneye ulaşımlarında; Melikgazi vakfı servis araçları Hastane araçları Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından sağlanan ücretsiz otobüs kartları ile ulaşım sağlanmaktadır.

Tıbbi Hizmetler Başkanlığı Hasta, Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi İyi Uygulama Örnekleri Sağlık Destek Personeli Hizmetleri

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri/ Amaç Sağlık destek personeli hizmetlerinde amaç hastanede tedavi gören kimsesiz, bakıma muhtaç hastaların, kaliteli bir sağlık hizmeti alabilmesi için kişisel bakımına yardımcı olmak, hastane içi ve dışındaki ihtiyaçlarını karşılamak ve her türlü hastane işlemlerinde hastaya refakat etmektir.

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri Neden İhtiyaç Duyuldu? Personel Durumu Personele verilen eğitimler İş Akışı

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri/ Neden İhtiyaç Duyuldu? Kimsesiz bakıma muhtaç hastaların hastanedeki ihtiyaçları Klinikte sağlık personelinin sağlık hizmetlerine daha çok vakit ayıramaması Hizmetlerin sistemli bir şekilde üretilmesi gereksinimi Klinik posta ve temizlik personelinin bu hizmetleri sunmalarında oluşan yasal problemler

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri/Personel Durumu Genel Sekreterliğimiz bağlı Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesinde 2014 yılında yapılan hizmet alımı ihalesiyle 40 Sağlık Destek personeli istihdam edilmiştir. Bu hizmetler çalışacak kişiler en az ilköğretim mezunu, yaşlı ve hasta bakımı konusunda eğitim almış veya yaşlı ve hasta bakım kursu sertifikasına sahip kişiler arasından seçilmiştir.

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri/Personelin Verilen Eğitimler Sağlık Destek Personellerine verilen eğitimler; İletişim Hasta Hakları ve Hasta Memnuniyeti Hastane İçi Hijyen Hastanın Genel Bakımı ve Fiziksel Bakımı Hasta Bakım Hizmetlerinde İlk Yardım

Sağlık Destek Personeli Hizmetleri/ İş Akışı Sistemin uygulanmasında hastanede her herhangi bir klinik ya da poliklinikte hizmet alan kimsesiz bakıma muhtaç hastaların tespiti halinde Tıbbi Sosyal Hizmet Birimine konsültasyon yapılmakta, ilgili Sosyal Hizmet Uzmanı tarafından gerekli mesleki değerlendirmeler yapıldıktan sonra Otelcilik Hizmetleri Müdürlüğüyle koordineli bir şekilde sağlık destek personeli sağlanmaktadır.

KATILIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ…