Öğrencilerin belli bir sürede neler öğrendiklerini değerlendirmelerini sağlar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yaşam Boyu Öğrenme S Kaynak II; Eğitimde Program Geliştirme Yazar;Ö.DEMİREL Hazırlayan; Cemil YAYLAR Ders Sor.; Doç. Dr. Nasip DEMİRKUŞ.
Advertisements

Eğitim Psikolojisi ve Öğretmen
90 Günde TOP Leader Uçmaya hazırımsınız?
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Durum çalışması: birçok sorusu ve az cevabı olan bir kadın girişimci.
TIPTA İNSAN BİLİMLERİ. Toplum, hekimden tanı koymada bilgili ve uygulamalarda becerikli olmasının yanında hastasının duygusal gereksinimlerine duyarlı.
Meslek Nedir? Kişinin geçimini sağlamak üzere yapmış olduğu sürekli işe meslek denmektedir. Hayatımızda en önemli seçimlerden birisi de uygun bir meslek.
5. BÖLÜM GELİŞİMSEL YAKLAŞIMLAR
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE REHBERLİK HİZMETLERİ
Faaliyet ve Kaynak Programları. Faaliyet Programı 1 – Asıl Faaliyetlerin Listelenmesi 2 – Faaliyetlerin Yönetilebilir İşlere Bölünmesi 3 – Sıralamanın.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ NEDİR ?
ÇARPMA İŞLEMİ çarpı kere çarpı çarpı kere X X X X tane kere tane tane
Soru işareti ?.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMASI KONU:   Öğrenci Proje ve Performans Görevlerinin Hazırlanmasında Karşılaşılan Sorunlar.
ANAOKULU ÖĞRENCİSİ DEĞERLENDİRME FORMU
AŞKIN SIĞIRLI & MELİK NAMLI
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
ÖLÇÜLER.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 21 Aralık 2009 Pazartesi Yukarıdaki şekerlerden.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 13 Şubat 2009 Cuma Bana, 8 eklendiğinde 15 olurum. Beni bulmanı istiyorum. 7’ye 5 eklersen benim yaşımı.
5. BÖLÜM 0-18 YAŞ ÇOCUKLARININ GELİŞİM DÖNEMLERİ ve ÖZELLİKLERİ
KONU:TOPLAMA İŞLEMİ + = = = ?.
Akran destekli öğrenme
=>NOKTALAMA İŞARETLERİ<=
VÜCUDUMUZUN BÖLÜMLERİ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Oturum aç butonuna tıklayın.
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
ÖĞRENME GALERİSİ.
Trafik Hakkında Ne Biliyoruz? Trafik yaşamımızı nasıl etkiler?
Görüşme, uzman bir kişi veya araştırmanın denekleriyle genellikle karşılıklı konuşma yoluyla (yüz yüze, telefonla veya video konferansla görüşerek)
Siz Şu Anda Tam burdasınız. Bu noktada Size yardımcı olmak için bu sunuyu hazırladık.
3 - SÖZLÜ SINAVLAR. 3 - SÖZLÜ SINAVLAR GİRİŞ Bu bölümde öğretmenlerin, öğrencilerin başarılarını değerlendirmede kullandıkları sınav türlerinden.
İçindekiler; Orantı Çeşitleri Ters Orantı Doğru Orantı Örnekler
Zihinsel Yetersizliği Olanların Değerlendirilmesi
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
BBY606: Araştırma Yöntemleri
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Motivasyon Nedir? Motivasyon, bireyin bir hedefe ulaşmak için bir davranışı başlatmasını ve hedefe ulaşana dek o davranışı sürdürmesini sağlayan güçtür.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
PROJE YÖNETİMİ RİSK ANALİZİ.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
Birinci Sınıf Çocuklarının Gelişim Özellikleri Fiziksel Özellikleri En az iki kaynaktan edindiği bilgileri kullanarak yeniden anlam kurmaktır. Fiziksel.
Grubun Süresi Grubun Planı Grup Ortamı Gruba Üyelerin Seçimi Grubun Büyüklüğü 1 2 ANA BAŞLIKLAR 5 3 Grubun Süresi Grubun Planı 4 Grup Ortamı.
Edebiyat ve sosyal bilimler alanlarındaki ilgi ve yetenekleri üst düzeyde olan öğrencileri bu alanlarda yüksek öğretime hazırlar. Ayrıca öğrencilerin.
GÜNLÜK & TASARIM GÜNLÜĞÜ
Bir sayfa üzerinde,sözcüklerin yan yana dizilmiş şekli. Artık satırların arasını boş bırakmıyoruz. Satır:
Emre Özgen Bilkent Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkanı
Gözde Görüntü Oluşumu ve Göz Kusurları
AZE216 KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN EĞİTİM PROGRAMI
Psyc 351T Ölçme Teknikleri
‘‘Görmemek insanı eşyadan ayırır, duymamak ise insanı insandan ayırır
ÖĞRENMENİN AŞAMALARI Sezgin Kartal
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
KENDİNİZİ NASIL GÖRÜYORSUNUZ?
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. ETKİLİ OKUMA BECERİLERİ  Okurken anlamayı kontrol etmek Metin hakkında soru sormak ve cevaplamak Yüksek sesle okumak.
Atatürk’ün Hayatı (Dinleme Metni)
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI TEKNİKERLİĞİ
ÜSLÜ SAYILAR-8 İrfan KAYAŞ.
İlköğretime Hazır Bulunuşluğun Değerlendirilmesi
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
Bireyi tanıma ve teknikleri
ÖĞRETİMİ DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

Öğrencilerin belli bir sürede neler öğrendiklerini değerlendirmelerini sağlar

 Uygulama Adımları  Öğrencilerin 2-4 kişilik gruplara ayrılması  Grupların öğrendiklerini gözden geçirmeleri ve hangi bilgileri, becerileri, gelişmeleri, ilgileri öğrendiklerini sınıfa asarlar

 Listelerin duvara asılarak sergilenmesi  Öğrencilerin ayağa kalkması ve listeleri inceleyerek, kendilerini de öğrenmiş olduğu ancak kendi listelerine yazmayı unuttukları maddelerin önüne işaret koymaları  Hangi önerinin kaç kişi tarafından gerçekleştiğinin değerlendirilmesi  Her grubun lisesinin incelenip özetlenmesi