ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN
İÇİNDEKİLER Ünite Özeti Ünite Özeti Öğrenme Amaçları(Kazanımlar) Öğrenme Amaçları(Kazanımlar) Öğretim Programı Tasarım Soruları Öğretim Programı Tasarım Soruları 21.Yüzyıl Becerileri 21.Yüzyıl Becerileri Kaynaklar Kaynaklar Teşekkür Teşekkür
Ünite Özeti Öğrenciler kelimelerin farklı anlamları olup Öğrenciler kelimelerin farklı anlamları olup olmadığını biliyorlar mı? Bunu öğrenmek için “ağız” dendiğinde ilk aklınıza gelen nedir?diye sorulur. Sonra “Gerçek Anlam” açıklanıp öğrencilerden kelime bulmaları istenir.
Öğrenme Amaçları(Kazanımlar) Öğrenciler bir sözcüğün hangi anlama geldiğini kavrar. Öğrenciler bir sözcüğün hangi anlama geldiğini kavrar. Bir sözcüğün gerçek anlamı dışında başka Bir sözcüğün gerçek anlamı dışında başka anlamları da olduğunu öğrenir.
Öğretim Programı Tasarım Soruları TEMEL SORULAR TEMEL SORULAR Sizce Türkçe’de bir kelime birden fazla anlama gelebilir mi? Sizce Türkçe’de bir kelime birden fazla anlama gelebilir mi?
Öğretim Programı Tasarım Soruları ÜNİTE SORULARI ÜNİTE SORULARI Bir kelimenin birden fazla anlama gelmesi Bir kelimenin birden fazla anlama gelmesi dilimizin zenginliğini gösterir mi?
Öğretim Programı Tasarım Soruları İÇERİK SORULARI İÇERİK SORULARI “Bu şarkıya bayılırım” cümlesinde bayıl- sözcüğünün anlamı nedir? “Bu şarkıya bayılırım” cümlesinde bayıl- sözcüğünün anlamı nedir? “etekleri zil çalmak” deyiminde hangi anlam var? “etekleri zil çalmak” deyiminde hangi anlam var?
21.Yüzyıl Becerileri Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek Diğerlerinin işine yarayacak yeni fikirler geliştirmek, uygulamak ve anlatmak Diğerlerinin işine yarayacak yeni fikirler geliştirmek, uygulamak ve anlatmak Yeni ve farklı bakış açılarına açık ve uyumlu olmak Yeni ve farklı bakış açılarına açık ve uyumlu olmak Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmek Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmek
Kaynaklar
TEŞEKKÜRLER… SUNUMU İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER… SUNUMU İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER…