Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yılın Bölümleri.
Advertisements

2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
Sarayköy Gazi İlköğretim Okulu
Matematik 1 Takvim Nedir?.
2 dakikada hep beraber tus birikimi yapalım
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLK DERSİMİZ HAYAT BİLGİSİ
Dünya hep dönüyor.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyad……………………………. 13 Mart 2009 Cuma Matematik PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCumaCumartesiPazar
ZAMANI ÖĞRENELİM.
OKULLARDA UYGULANAN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ uygulamaları
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
ALTINYILDIZ İLKOKULU DEĞERLER YÜRÜTME KOMİSYONU
GECE GÜNDÜZ Dünya’nın kendi ekseni etrafında dönmesiyle gece – gündüz oluşur.
MERHABA.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
Mevsim Şeridi
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
– 2012 DEĞERLENDİRME ÖĞRENCİ SAYILARI YıllarYeni Kayıt Toplam Öğrenci.
ANTALYA KALİTE ÖDÜLÜ S Ü R E Ç Antalya Kalite Ödülü’nün duyurulması (21 Mart 2003) Antalya Kalite Ödülü’nün duyurulması (21 Mart 2003) Antalya.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Haziran, temmuz, ağustos Eylül, ekim, kasım
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
AYKUT YİĞİT ORTA OKULU BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
DEĞERLER EĞİTİMİ.
«BEYAZ BAYRAKLI EN TEMİZ SINIF» YARIŞMASI
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
1.HAFTA 25 Ağustos 2009 SALI 2.HAFTA 02 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 3.HAFTA 08 EYLÜL 2009 SALI 4.HAFTA 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 5.HAFTA 22 EYLÜL 2009 SALI 6.HAFTA.
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
1.HAFTA 25 Ağustos 2009 SALI 2.HAFTA 02 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 3.HAFTA 08 EYLÜL 2009 SALI 4.HAFTA 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 5.HAFTA 22 EYLÜL 2009 SALI 6.HAFTA.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
MAVİKENT RAMAZAN ABACI İLKÖĞRETİM OKULU
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
ZAMANI ÖĞRENELİM.
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Zaman Ölçüleri Zamanı büyükten küçüge doğru; YIL *MEVSİM *AY
Destek Eğitim Odaları.
2016 AYLARA GÖRE MESLEK GRUPLARI YENİ KAYIT DAĞILIMLARI
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Öğr.Gör. Naci KANATLAR.
MEVSİMLER.
İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
T.C. UŞAK ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
2014 Yeni Slayt Masa Takvimi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
2017 AYLARA GÖRE MESLEK GRUPLARI YENİ KAYIT DAĞILIMLARI
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
Uygun Sözcüklerle Tamamlayalım.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 3. SINIF DERS PROGRAMI A GRUBU.
2016 AYLARA GÖRE MESLEK GRUPLARI YENİ KAYIT DAĞILIMLARI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
Dönem ıII Prof. Dr. Zeki Yumuk.
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Sunum transkripti:

Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme ARKADAŞLIK 1.“Arkadaşlık” değeri planlanarak işlenir. 2.Eylül ayı değerini işleyecek zümre belirlenir. 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4.Eylül ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5.Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6.Eylül ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir 7.Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8.Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmaların planlanır 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir.

Ekim Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Ekim Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme SORUMLULUK 1.“Sorumluluk” değeri planlanarak işlenir. 2. Ekim ayı değerini işleyecek zümre belirlenir. 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Ekim ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Ekim ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır.

Kasım Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Kasım Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme SAYGI - SEVGİ 1.“Saygı ve sevgi” değerleri planlanarak işlenir. 2. Kasım ayı değerini işleyecek zümre belirlenir 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Kasım ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Kasım ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır.

Aralık Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Aralık Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme İYİMSERLİK HOŞGÖRÜ 1.“İyimserlik ve Hoşgörü” değerleri planlanarak işlenir. 2. Aralık ayı değerini işleyecek zümre belirlenir 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Aralık ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Aralık ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir.

Ocak Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Ocak Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme TUTUMLULUK 1.“Tutumluluk” değeri planlanarak işlenir. 2. Ocak ayı değerini işleyecek zümre belirlenir 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Ocak ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Ocak ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir

Şubat Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Şubat Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme SABIR VE TEMİZLİK 1.“Sabır ve Temizlik” değerleri planlanarak işlenir. 2.Şubat ayı değerini işleyecek zümre belirlenir. 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Şubat ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Şubat ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir.

Mart Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Mart Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme VATANSEVERLİK 1.“ Vatanseverlik” değerleri planlanarak işlenir. 2.Mart ayı değerini işleyecek zümre belirlenir. 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Mart ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6. Mart ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalarplanlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır.

Nisan Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Nisan Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme ÇALIŞKANLIK ÖZGÜVEN 1.“Çalışkanlık ve Özgüven” değerleri planlanarak işlenir. 2.Mayıs ayı değerini işleyecek zümre belirlenir 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Mayıs ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6.Mayıs ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır.

Nisan Ayında Yapılacak İş ve İşlemler ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Nisan Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme ÇALIŞKANLIK ÖZGÜVEN 1.“Çalışkanlık ve Özgüven” değerleri planlanarak işlenir. 2.Mayıs ayı değerini işleyecek zümre belirlenir 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Mayıs ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6.Mayıs ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir.

MERHAMET-YARDIMLAŞMA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Mayıs Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme MERHAMET-YARDIMLAŞMA 1.“Merhamet ve Yardımlaşma” değeri planlanarak işlenir. 2.Nisan ayı değerini işleyecek zümre belirlenir. 3.Hangi etkinliklerde ne kadar sürede değer eğitimine yer verileceği planlanır ve aylık çalışma planı hazırlanır. 4. Nisan ayı etkinliği/etkinlikleri belirlenir. 5. Ayın değeriyle ilgili öğretmenlere bilgi verilir. 6.Nisan ayı değeriyle ilgili öğrencilere ve velilere bilgi verilir. 7. Ailelere, aile bilgilendirme ve katılım mektubu yazılır. 8. Ay içinde aileye yönelik yapılacak çalışmalar planlanır. 9.İhtiyaç duyulan materyal belirlenir ve temin edilir. 10.Değerlerle bağlantı kurulacak belirli gün ve haftalar planlanır. 11.Okul köşeleri hazırlanır.(değerler ağacı, pano vb) 12.İşlenen değerler ile ilgili dönütler toplanır ve değerlendirilir.

Yıl Sonu Değerlendirme ORTA ÖĞRETİM DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI Haziran Ayında Yapılacak İş ve İşlemler Değerlendirme Yıl Sonu Değerlendirme *Dönem çinde yapılan çalışma örnekleri fotoğraf vb. şeklinde kayda alınarak arşivlenir. *Yapılan etkinliklerle değerlerin çocuklar üzerindeki etkileri konusunda geri dönütler alınır.