BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ. TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi;

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
ÇOCUK ve REKLAM Araştırma sonuçlarına göre Batı ülkelerinde her çocuk, yılda ortalama 900 saat televizyon başında kalıyor ve bu süre içinde de en az 10.
TÜKETİM ve ISRAF Prof. Dr. M. Hamil NAZİK.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
2012/4 SAYILI DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ.
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Mehmet Nuri Küçükköylü İ.Ö.O.
Medya  Medya, her türden sözlü, yazılı, basılı, görsel metin ve imgeleri içeren çok geniş iletişim araçlarını kapsayan bir kavramdır. Bu kavramın içine.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Hazırlayan: Öğretim görevlisi Aylin Cartı Öğretim görevlisi Emel Tozlu
FIRST ENGLISH 4. ve 5. Sınıflar için by İrfan BOY
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
DAYANIŞMA.
HAFTA I.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
Uluslararası Pazarlamada Tutundurma Vasıtaları
HAYMANA MERKEZ ANAOKULU AÇILIŞ 05 KASIM 2012 tarihinde açıldı. “Eğitim Öğrenciyi Sevmekle Başlar” ilkesiyle.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
DİN ANLAYIŞINDAKİ YORUM FARKLILIKLARININ SEBEPLERİ
Ayhan TOZER Telekomünikasyon Uzmanı
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Erken Eğitim Şeyda Altuntaş
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
OKUL SÜTÜ PROGRAMI 1.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
TALEP KATILIMI VE TALEP TARAFI YÖNETİMİ Prof. Dr. Ramazan BAYINDIR
ALIŞVERİŞLERİMİZDE NELERE
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Tedarikçi Firma Sunumu
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU
TİYATRO OTOBÜSÜ ‘DÜNYAYA AÇILAN İLK KAPIMIZ’ GÖZLERİMİZ LOGO.
TİYATRO OTOBÜSÜ İLÇEMİZİN ÇOCUKLARI İLE BULUŞUYOR ……………………………. SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ İLÇE HARİTASI KURUM LOGOSU.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
Ben Bilinçli Bir Tüketiciyim.
Probleme Dayalı Öğrenme
Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi BÖLÜM 9 EKONOMİ OKURYAZARLIĞI Küçük çocuklar, her gün karşılaştıkları için ekonomik kavramların farkındadır.
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken.
SAVURGANLIK YAPMAYINIZ
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
Fazilet Hazal Burmabıyık
TAKVİM TASARIMI?.
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
OKUL REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI OKUL REHBER ÖĞRETMENİ ZEHRA KOCA
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ

TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi; 1.Sıradaki acilin ne zaman elde edilmesi; Hangi bütçe ile ne zaman alınacağı; Sıralamadaki ihtiyaçların asıl olan yaşamı zorlamadan elde edilişi;

TOPLUM BİREYİ NE ZAMAN TÜKETİCİ OLUR En küçük bireyin renklere yönelmesi, Ebeveynlerin,küçük bireye bakış açısı, Zorunlu ihtiyaçların dışında arzu edilenlere yönelim, Aile bütçesinin harcamaları karşılayabilmesi, Küçük bireyin mutluluğu için ek arayışlar, Aile içi gelirin ortak planlaması.

TOPLUMUMUZ EN KÜÇÜK BİREYİNİ TÜKETİM KONUSUNDA NASIL BİLİNÇLENDİREBİLİR ? Algı başlangıcından itibaren oyunlarla eğitim. Okul öncesi kurum ve ev ortamında sanal pratikler. Eğitim başlangıcından itibaren okullarda anlatım. Neyi,niçin,ne zaman,nasıl alacağını programlama. Ve en önemlisi NEREDEN en doğru ekonomi ile alacağı.

TÜKETİCİ BİLİNCİNİN OLUŞTURULMASINDA ÜZERİMİZE DÜŞENLER. En küçük bireyin aile içi oyunlarla eğitimi. Tüketimde aktif rol oynayan kuruluşların faaliyetleri. Sosyal sorumluluk çalışmaları ile toplumu bilgilendirme. En küçük bireye okul öncesi kurumlardan başlayarak ulaşım. Eğitim kurumlarında görsel destekli sunumlarla örneklemeler. Okul öncesi kurumlarında eğitmenler.

AVANTAJ VE FİKİRLERİMİZİ NASIL ULAŞTIRIRIZ ? KURUM BİREYSEL YAŞAM ALANLARI YAŞAM ALANLARININ YAKININA GÖTÜRÜLEN HİZMETLER.

TOPLUMUN HER KESİMİNE TANITIM. TV REKLAMLARI GERÇEKTEN YETERLİ Mİ? ? EVDEKİ İŞLER İÇİN REKLAMLAR BEKLENİYORSA !

ALIŞKANLIKLARDAN DEĞİŞİMLERE YÖNELİM. Kulağa hoş, bütçeye uygun gelen tekliflerle Kalıplaşmış alışkanlıklar ancak Kırılabilir ve yeni tanışmalar sağlanabilir.

Good News AİLENİN EN KÜÇÜK BİREYİ MUTLU OLDUĞUNDA AİLE MUTLU OLUYORSA.

TOPLUMA KURUMUMUZU NASIL TANITIRIZ ? KALIPLAŞMIŞ DERGİ,GAZETE İLANLARI EL İLANI VE BROŞÜR DAĞITIMI KURUM ÖNÜ ANİMASYONLAR TV REKLAMLARI ÇEKİLİŞLER,KUPONLAR VS. BELİRLİ GÜNLERE ÖZEL PROMOSYONLAR TÜKETİCİNİN AYAĞINA GİDEN HİZMET

TÜKETİCİNİN REKLAM ÇALIŞMALARINA BAKIŞI. - TV REKLAM SÜRELERİNİ FARKLI KULLANIYORLAR -DERGİ VE GAZETEDEKİ REKLAM SAYFALARI OKUNMADAN GEÇİLİYOR - KLASİKLEŞMİŞ ANİMASYONLAR ÇEKİCİ OLMAKTAN ÇOK İTİCİ OLMAYA BAŞLAMIŞ - ÇEKİLİŞLER DOĞAL OLARAK TÜM KATILIMCILARA KAZANDIRMADIĞINDAN İNANDIRICILIĞINI YİTİRMİŞ - ÖZEL PROMOSYONLAR İSE HER KURUMUN UYGULADIĞI BİR ÇALIŞMA - EL İLANI VE BROŞÜR OLMAZSA OLMAZ FAKAT ÇEKİCİ HALE GETİRİLMELİ - TÜKETİCİ YENİ VE İLK KEZ KARŞILAŞACAĞI BİR ÇALIŞMAYA DAHA FAZLA İLGİLİ

BİR İLK OLARAK NE YAPILABİLİR SORUSUNA TEKLİFİMİZ

TİYATRO OTOBÜSÜ

UYGULAMA MODELLERİ. …KURUM ADINA YERLEŞİM BÖLGELERİNE GİDEREK …HAFTANIN BELİRLİ GÜNLERİNDE KURUM ÖNÜNDE … İL VE İLÇE MEYDANLARINDA … KURUM ADINA İLKÖĞRETİMLERİ ZİYARET EDEREK … KURUM ADINA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMLERİ ZİYARET EDEREK … TOPLUMUN EN KÜÇÜK BİREYİNE ULAŞARAK KURUMU AİLE İLE BULŞTURMAK

DETAYLANDIRILABİLİR BİR ÇALIŞMA OLAN TİYATRO OTOBÜSÜ; BİRÇOK REKLAM ÇALIŞMASINI İÇİNE ALAN VE AİLEYE EN KÜÇÜK BİREY ÜZERİNDEN ONU MUTLU EDEREK ULAŞAN BİR ÇALIŞMA MODELİDİR. GEREK SINIR KOYMADAN, GEREKSE ASGARİ TUTARLAR KARŞILIĞINDA DAĞITILABİLİR BİLETLER SAYESİNDE KÜÇÜK SEYİRCİLERİN MUTLU ANLARI AİLENİN ALIŞVERİŞİ İLE SAĞLANABİLİR.

HEDEFLEDİĞİMİZ KONUM. Maksimum Müşteri Memnuniyeti Doğru ve kaliteli ürün Ekonomik sunumlar Güler yüzlü hizmet Kolay ulaşım ve servis ağı

GEÇMİŞTEN GELECEĞE GELİŞMELER. START1. Periyot2. Periyot3. Periyot 2015 öncesi Proje başlangıcı 3. ay 6.ay 2015 öncesi müşteri yüzdesi 1.Ay hareketleri 4.Ay hareketleri 8. Ay hareketleri

İLETİŞİM 3 EVENT PRODUCTION