DERS PLANLARI OLUŞTURULURKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA EŞGÜDÜM KOORDİNATÖRLÜĞÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ALT SINIFTAN DERSİ OLMAYAN 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALACAĞI DERSLER
Advertisements

Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS)
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının Çalışmaları Prof. Dr. Oğuz ESEN.
DERS YÜKÜ Ders Yükü: Bir dönemde alınabilecek derslerin sayısı,
Avrupa Kredi Toplama ve Transfer Sistemi (AKTS)
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
İstanbul Üniversitesi Dil Merkezi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Farabi Değişim Programı
DERS SEÇME VE KREDİ ÜST SINIRLARI
European Credit Transfer System (ECTS)
Bologna Sürecinde Enstitümüz
Dış İlişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME VE DERS KAYITLARI ÖNCESİ HAZIRLIK TOPLANTISI 27/01/2015 Sunum: Bilgi İşlem Dairesi ve Öğrenci.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
/ 181 BolognaSürecinde 20 Nisan Dr. Zekeriya Aktürk Ders Bilgi Paketi Hazırlama - Amaç - Öğrenim.
BOLOGNA (BOLONYA) SÜRECİ ve KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Neler yaptık ? Neler yapacağız ? KASIM, 2013 Kırklareli Kırklareli Üniversitesi Bologna Koordinatörlüğü.
ERASMUS TANINMA TOPLANTISI Okt.Tuba A. AKMAN Okt.Ceyda POLATEL Okt.Fatma DEMİRCİ.
Diploma Eki (DE) Diploma Supplement (DS)
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI 26 Haziran 2013, Kültür Merkezi Yeşil Salon HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TEMSİLCİLER.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ALAN DEĞİŞİKLİĞİ VE DERS SEÇİMİ
ENF 204 Bilgisayar Programlama Algoritma ve Akış Diyagramları
H.Ü. EDEBİYAT FAKÜLTESİ BOLOGNA TOPLANTISI 21 NİSAN 2015.
Ankete katılım Bahar 176 öğrenci Güz öğrenci Ali Osman KURT
BAHAR DÖNEMİ YAŞANAN SORUNLAR 2 Tek Müfredatta aynı olan dersler birden fazla görünmektedir 2014 BAHAR Türkçe program Öğrencisi 2015 BAHAR.
Giden Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
BETONARME YAPILARIN PROJELENDİRİLMESİ DERSİ
FATİH ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU TIBBİ LABORATUVAR BÖLÜMÜ Meslekİ Bilgilendirme ve Tanıtım Sunumu.
ELEKTRİK ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ
BOLOGNA BİRİM KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI OCAK, 2016 Kırklareli Kırklareli Üniversitesi Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü.
 BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME  (ÖĞRENİM HARCI YATIRMA ) VE OTOMASYONDA DERS SEÇME İŞLEMLERİ  08 Şubat 2016 – 12 Şubat 2016 TARİHLERİ ARASINDA ÖĞRENCİNİN.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
Mayıs 2016 Farabi Değişim Programı Giden Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı Selma GENÇEL Farabi Kurum Koordinatörü.
BOLOGNA KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI
Muğla Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI 28 Nisan 2010 Muğla.
1- RADYO TV PROGRAMCILIĞI PROGRAMI 2-BASIM VE YAYIN TEKNOLOJİLERİ PROGRAMI Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ahmet BIYIK GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI.
T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ MALİYE PROGRAMI.
Öğrenim Hareketliliği -Giden Öğrenciler -Gelen Öğrenciler
Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı
BÜTÇE TEKLİFİ HAZIRLAMA KLAVUZU
BOLOGNA SORUMLULARININ KONTROL ETMESİ VE TAMAMLAMASI GEREKEN HUSUSLAR
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
ERASMUS BÖLÜM KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI
AKTS Hesaplaması.
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
Giyim Üretim Teknolojisi Programı
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GÜZ DÖNEMİ MMF 202 SAYISAL YÖNTEMLER DERSİ DERS BİLGİLENDİRMESİ.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
BÜTÇE HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Akademik Yılı Bahar Dönemi
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
FARABİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
Ebelikte Uzaktan Öğretim Birim Koordinatörü ve program sorumlusu
Dönem ıII Prof. Dr. Zeki Yumuk.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
ÖNLİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM VE
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Sunum transkripti:

DERS PLANLARI OLUŞTURULURKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA EŞGÜDÜM KOORDİNATÖRLÜĞÜ

Dikkat Edilecek Hususlar

Örneğin 2 saat teorik 2 saat uygulaması olan bir dersin yerel kredisi 2+2/2=3 ‘tür. Yerel krediler arasında olmalıdır. Yerel kredilerin değeri AKTS ‘lerden küçük veya eşit olmalıdır.

Birinci sınıfta Türk Dili 1-2, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi1-2, İngilizce1-2 derslerine kesinlikle yer verilmelidir. (Ayrıca birinci yarıyılda Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı)

BİRİNCİ SINIF DERSLERİNİN KODLARI VE KREDİLERİ TUTOPLAMKREDİAKTS UNV13101TÜRK DİLİ I20222 UNV13102TÜRK DİLİ II20222 UNV13103ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ I UNV13104ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II UNV13105İNGİLİZCE I40444 UNV13106İNGİLİZCE II40444 UNV13107TEMEL BİLG. TEK. KULLANIMI

Birinci sınıf ders kodları 1, ikinci sınıf ders kodları 2, üçüncü sınıf ders kodları 3 ve dördüncü sınıf ders kodları da 4 ile başlamalıdır. Güz yarıyılında son rakam tek, bahar yarıyılında da son rakam çift olmalıdır.

Örneğin: MAT14101 kodlu ders birinci sınıf güz dönemi, IKT14346 kodlu ders üçüncü sınıf bahar dönemi dersidir. Bu kodlamalar göz önünde bulundurularak dersler uygun yarıyıllara yerleştirilmelidir. Sadece UNV130.. şeklindeki dersler istenilen yarıyıllara dağıtılabilir. (Girişimcilik, Meslek Etiği,… gibi)

Her yarıyılda 30 AKTS olmak üzere bir yılda toplam 60 AKTS sağlanmalıdır. Müfredatlardaki derslerin kodlarını ve kredilerini kontrol etmek için linkinden Bologna Bilgi Sistemine ulaşılabilir.

TESEKKÜRLER