BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

Yılın Bölümleri.
Sosyal Medya.
GÜN HAFTA AY MEVSİM SAAT KAVRAMI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
Zamanı Ölçme Yıl Ay Hafta Gün
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Sarayköy Gazi İlköğretim Okulu
Ödev Hazırlarken Dikkat Edilecek Hususlar,
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
Dizi (ARRAY) Diziler grup halindeki değişkenler olarak tanımlanabilir. Dizi içersinde yüzlerce değişken olabilir. Dizi elemanları index adı verilen sıra.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
Matematik Dersi 4. Sınıf 2. Ünite Giriş
MEHMET EMİN YURDAKUL ORTAOKULU
Haziran, temmuz, ağustos Eylül, ekim, kasım
MEDYA TAKİP RAPORU. Yayın Adı : ICT Media Dergisi Tarih : Tiraj : T Ü RKİYE LTE YE HAZIR MI.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
ŞEKİL GRAFİĞİ.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
Ders Matematik Konular; Kümelerin tanımı Kümenin elamanı nedir?
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
At İnek Koyun Her ş ekil 3 hayvanı göstermektedir.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
İSTATİSTİK BİLGİLER Aritmetik Ortalama
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
İçindekiler: Grafik oluşturalım, Sayıları tanıyalım.
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
Zaman Ölçüleri Zamanı büyükten küçüge doğru; YIL *MEVSİM *AY
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
TİCARİ İŞLEMLER MÜDÜRLÜĞÜ. KAPASİTE, EKSPERTİZ RAPORLARI SİGORTA ACENTELERİ LEVHAYA KAYIT İŞLEMLERİ İŞ MAKİNESİ TESCİL İŞLEMLERİ SAYISAL TAKOGRAF KARTLARI.
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Aciklamalar ve yanitlar
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça
2014 Yeni Slayt Masa Takvimi
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Elektronik ve Otomasyon Bölümü
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME 8. SINIF
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
STANDART SAPMA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hazırlayan: Eren Düdükçü Yardımcı: Ecem Düdükçü. Çooooook Zooooor.
Sunum transkripti:

BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu

Hyundai Hyundai Türkiye'nin resmi Twitter hesabına hoş geldiniz. Türkiye hyundai.com.tr| 49 TWEET 32 TAKİP EDİLEN TAKİPÇİ 21 BQS Bu analizde yer alan tüm istatistikler, Twitter tarafından paylaşılan kamuya açık verilerden derlenmiştir. Bu analizin tüm yayın hakları TTBOOM Dijital İnteraktif Medya A.Ş'ye aittir. Yazılı izin alınmadan kısmen ya da tamamen alıntı yapılamaz, hiçbir şekilde kopya edilemez, çoğaltılamaz ve yayınlanamaz. 2

Takipçi Sayısı Tarihinde Toplam Takipçi Sayısı Aralığında Toplam Takipçi Sayısındaki Artış Aralığında Günlük Ortalama Artış 202 Takipçi Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Toplam Takipçi Sayısındaki Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 3

Takipçi Değişimi ve Takip Edilenler Aralığında En Yüksek Günlük Artış ( ) Tarihinde Takip Edilen Hesap Sayısı 32 Takip Edilen Hesap Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Günlük ortalama Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 4

Boom Quality Score tarihleri arasında sayfanın ortalama BQS değeri 18,1 oldu. Ortalama BQS Takipçi artış değeri 7,2/10, ortalama BQS İleti değeri 7,8/10, ortalama BQS Etkileşim değeri ise 3,1/10 olarak gerçekleşti. Büyüme 7,2 /10 İleti 7,8 /10 Etkileşim 3,1 /10 Boom Quality Score (BQS), BoomSocial tarafından sayfanın hayran, ileti ve etkileşim istatistiklerine göre 30 puan üzerinden hesaplanan bir ölçüdür. 5

İletiler Rapor Aralığında Hesaptan Paylaşılan Tweet Sayısı 49 Rapor Aralığında En Çok Paylaşılan İleti Türü Fotoğraf (24 adet) Tweet sayıları, incelenen hesabın hangi gün toplam kaç Tweet paylaştığını belirtmektedir. 6

Aktiviteler Rapor Aralığında Tweet'lerin Toplam Retweet Sayısı 101 Rapor Aralığında Tweet'lerin Toplam Favorilenme Sayısı 249 Rapor Aralığında En Çok Etkileşim Alan İleti Türü Fotoğraf En Çok Etkileşim Alan İleti Türü, hesap tarafından paylaşılan iletiler arasında toplamda en çok favori ve retweet alan ileti türünü belirtmektedir. 7

En Çok Etkileşim Alan 10 İleti FavoriRetweet Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :00 Yeni Tucson 8" #navigasyon ve #multimedya ekranıyla yolculukları keyfe çeviriyor! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :16 Sportif, atletik ve #güçlü! Yeni #Tucson her açıdan cezbedici! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :38 IIHS, Tucson’a gerçekleştirdiği çarpışma testlerinde en yüksek puanı verdi. »» Hyundai Türkiye :03 Yeni #Tucson'un yüksek performanslı, üç boyutlu #LED farları, geceyi aydınlatmaya hazır! »» Hyundai Türkiye :00 Yeni Tucson 4x4 çekiş sistemi ve 177 beygir Turbo motoruyla her yolda, her koşulda yanınızda! »» En çok etkileşim alan iletiler, favori ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 8

En Çok Etkileşim Alan 10 İleti FavoriRetweet Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :51 Tasarımı, gücü ve teknolojisiyle SUV dünyasını değiştiren #Tucson, Türkiye'de! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :12 Yeni #Tucson, her seyahatinize eşlik edecek en iyi yol arkadaşınız! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :29 Yeni #Tucson ile hep takip edilen olmaya hazır olun! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :55 #Prestij, hiç bu kadar #güçlü görünmemişti! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :27 Her açıdan dikkat çekici, güçlü, atletik! Yeni #Tucson ile güce hükmedeceksiniz! #GüceHükmet »» 9615 En çok etkileşim alan iletiler, favori ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 9

Günlere ve Saatlere Göre İleti :001:002:003:004:005:006:007:008:009:0010:0011:0012:0013:0014:0015:0016:0017:0018:0019:0020:0021:0022:0023:00 Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi İleti Sayısı En Yüksek Saatler 10:00 15 İleti 16:00 6 İleti 11:00 5 İleti Günlere Göre İletilerSaatlere Göre İletiler İleti gün ve saatleri, sektördeki tüm sayfaların dönem içerisinde paylaştığı içeriklerin saatleri kullanılarak hesaplanmıştır. Gün ve saatler, en yüksek ileti sayısına göre 7 eşit dilime bölünmüş ve her dilim farklı renklerle işaretlenmiştir. 10

TICK TOCK BOOM DIGITAL PR & MARKETING © 2014 (90) BoomSocialhttp:// BoomSonarhttp:// Trendweekhttp:// Twitterhttp://twitter.com/ttboom Facebookhttp:// Linkedinhttp://