“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
Öncelikli olarak İnsana ve Eğitim Sistemine Yatırım: Öğretmenleri Eğitmek Standartlarda Reform –Bilişim Yetkinliği –Müfredat –Değerlendirme Öğretmenlerin Bilgisayarlara Erişimi
Sonra, Fırsat Eşitliğinin Sağlanması Finansman metodlarıyla satın alma gücünü artırmak Yerel İçerik Kırsal kesimde erişimin sağlanması Kamu-özel sektör işbirliktelikleri
4 Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı Akıllı Sınıflar1e1 Öğrenme e-Öğrenmeye Geçiş 21. Yy Eğitimine Geçiş Bilgisayar Bilgisayar Öğretmeni Bilgisayar Internet Bilgisayar Öğretmeni Bilgisayar Internet Sınıf Öğretmeni İçerik Bilgisayar Internet Sınıf Öğretmeni Aile İçerik
5 Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı Akıllı Sınıflar1e1 Öğrenme e-Öğrenmeye Geçiş 21. Yy Eğitimine Geçiş- Türkiye 1997 Okullar Bilgisayar Snıfları ile buluştu Okul Internette bağlandı eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz II eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz I Intel Öğretmen Intel Öğrenci
6 Bu vizyona nasıl ulaşabiliriz? Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir PC Laboratuvarı Akıllı Sınıflar1e1 Öğrenme 1. Adım2. Adım 3. Adım4. Adım Bilgisayar Bilgisayar Öğretmeni Bilgisayar Internet Bilgisayar Öğretmeni Bilgisayar Internet Sınıf Öğretmeni İçerik Bilgisayar Internet Sınıf Öğretmeni Aile İçerik - -Yeni nesil içerik geliştirme - -Mobil/Akıllı Sınıflar - -Her yerde Her zaman Eğitim
7 Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Öğretmenlerin eğitimde teknoloji kullanımı konusunda desteklenmesi ‘Online’ profesyonel gelişim eğitimleri için ek düzenleme ihtiyacı Eğitimde e-İçerik zenginliğinin sağlanması –Skoool –Yeni nesil içerik geliştirme desteği Sınıfta e-öğrenme ortamının oluşturulması