YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2012
Advertisements

Reklam Fotoğrafçılığı
Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı
TARİHÇE Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., ülkemizde tekstil, konfeksiyon ve gıda dışı perakende sektörünün en önde gelen gruplarından Boyner Holding'in bir.
Mağazacılık Sektöründe Lider “BOYNER”
Sosyal Medya.
Çalışan Annenin İş Yaşamında Giyimi
DÜNYAYI DEĞİŞTİREN ORGANİZASYONUMUZA HOŞ GELDİNİZ 
Müşerref Üstek.
Vakko Tekstil ve Hazır Giyim Sanayi A
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Tanıtım Sunumu Mayıs Biz kimiz ? 1985 yılından bu yana gıda, kimya, boya, tekstil, otomotiv ve ilaç sektörlerine yönelik, kurum ihtiyaçlarına özel.
(Personel / Satış / İş Güvenliği Eğitim Filmleri)
Maltepe Üniversitesi Radyoloji Anabilim Dalı
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ İ.
VİTALİ HAKKO ( Aralık 2007) Vitali Hakko,Vakko giyim mağazalarını kuran Yahudi asıllı Türk işadamı ve modacı.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
Portre Fotğrafları.
Şimdi size, iki fotoğraf arasındaki farkı gösterelim.
Dostunla sohbette Neşe-i muhabbette Her manevi lezzette
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ALAN SEÇİMİ.
 Tema seçilip konu belirlendikten sonra film öyküsünün özetlenmesidir.  Konu hakkında yapımcı ve yönetmeni aydınlatır.  Zaman ekonomisi açısından önemlidir.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
BRANŞ BÜLTENİ.
ÇOCUĞUMLA EVDE NELER YAPABİLİRİM?
Defacto ünlü biri olsaydı....?
Türkiye’ den getirdikleri oluşturulan köşe.. Sınıflardan görüntüler.
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
PPS: Cem Yurtsev Müzik: Europe
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Ticari Tivibu Paket Ücretleri
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
REKLAM.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
Logo.
Büyük Beden Modelleri
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
HALİDİN SÖNMEZ
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
Fahriye OBUT
HAZIRLAYAN Muhammed YAYLA
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHİBO Ağahan köse
MEDYA VE ÇOCUK
Teknoloji ve Tasarım Dersi
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
TÜRKİYE TEKSTİL, ÖRME, GİYİM VE DERİ SANAYİİ İŞÇİLERİ SENDİKASI.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRENME STİLLERİ ENVANTERİNİN YORUMLANMASI. “Her insan farklı bir dünyadır.” “Öğrenme stillerimiz doğuştan var olan karakteristik özelliğimizdir.”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil Marka : Perspective Giyim Kampanya Amacı : İmaj/Marka bilinirliği Yayın Tarihi :

.: Proje Tanımı Kelebek Tekstil, tekstil sektöründe 40 yıllık geçmişe sahip köklü bir markadır. Perspective, sezon trendlerini modern tasarımlarıyla buluşturarak, şehirli, modern, stil sahibi kadınların tercih ettiği bir markadır. Müşterimizi; yenilikçi, modern, rekabetçi ve tecrübeli olarak tanımlayabiliriz. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Mecra Tipi : TV/İmaj Çalışması Süre : 30 sn 2

.: Çekim Senaryosu Mekan: PERSEPCTIVE mağazası Film Perspective mağazasının içeriden görüntüsü ile başlar. Akşam paydos saatidir. Çalışanlar çıkarlar ve kepenkler kapanır. İçeriden görüntüye geçilir.Üzerlerinde elbise olan mankene detay çekim yapılır ve mankenin canlandığı görülür. Sırasıyla mankenler ayaklanırlar ve elbiseleri, aksesuarlara yönelirler. Müzik eşliğinde dans ederek, eğlenerek elbiseleri ve aksesuarları denerler. Sabah saatlerine kadar böyle devam eder. Kepenklerin tekrar açıldığı görülür ve mankenler eski hallerindedirler. Ancak üzerlerindeki kıyafetler farklıdır ve ortalık biraz dağınıktır. Çalışanların şaşkın yüz ifadesiyle film biter. Packshotta Perspective yazısı görülür. 3

.: Örnek Cast Görseli

.: Örnek Cast Görseli

.: Örnek Mekan Görseli

Teşekkürler… :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...