Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TARİHÇE Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., ülkemizde tekstil, konfeksiyon ve gıda dışı perakende sektörünün en önde gelen gruplarından Boyner Holding'in bir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TARİHÇE Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., ülkemizde tekstil, konfeksiyon ve gıda dışı perakende sektörünün en önde gelen gruplarından Boyner Holding'in bir."— Sunum transkripti:

1

2 TARİHÇE Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., ülkemizde tekstil, konfeksiyon ve gıda dışı perakende sektörünün en önde gelen gruplarından Boyner Holding'in bir üyesidir. Türkiye'de çok katlı mağazacılık sektöründe lider konumundadır yılında halka açılan şirketimizin, halka açıklık oranı bugün itibariyle %40'dır. ÇARŞI’DAN BOYNER’E Çarşı Büyük Mağazacılık A.Ş., Türkiyede gıda dışı perakende sektörünün önde gelen gruplarından Boyner Holding’in bir üyesi olarak 1981 yılında Bakırköy mağazasıyla hizmete başladı. Ardından Ankara’da Kızılay’da ve İstanbul Sultanhamam’da iki mağaza açıldı 1985 yılı ile birlikte Çarşı Mağazaları hizmet verdiği müşteri kitlesini büyük mağazacılık anlayışına uygun yeniliklerle karşılamaya başladı. Bu anlayışın ilk ürünü olan Altimod markalı ürünlerdir. Müşteri mutuluğunu hedef alan bu anlayış 1989 yılında Türk perakendecilik sektöründe bir devrim niteliği taşıyan Çarşı Kredi Kartı’nın doğmasına yol açtı. 1991 yılında 7000 metrekarelik alanda açılan Maslak Mağazası, kadın, erkek, çocuk, ayakkabı, spor giyim ve ev gibi ayrı departmanları ile mağazacılık sektörüne yepyeni bir anlayış getirdi. Maslak Mağazası’nı, alışveriş merkezleri içinde ilk ana mağaza olan Çarşı Capitol izledi.  1993 yılında açılan Çarşı Capitol Mağazası, alışveriş merkezi içinde de departmanlı mağazanın başarılı olabileceğinin örneğiydi. Çarşı Büyük Mağazacılık A.Ş bu büyük mağazaların ardından bir büyük adım daha attı, bu da başarıyla sonuçlanan halka açılma programı oldu.

3 Çarşı Büyük Mağazacılık A
Çarşı Büyük Mağazacılık A.Ş bu büyük mağazaların ardından bir büyük adım daha attı, bu da başarıyla sonuçlanan halka açılma programı oldu. 1998 yılı yeni bir büyüme hamlesine sahne oldu. Bir yıl içinde Çarşı İçerenköy Carrefour, Çarşı Beylikdüzü, Çarşı Adana ve Çarşı Şaşkınbakkal Mağazaları açıldı. 2002 yılında Ankara Kavaklıdere Mağazası ayrıca, Profilo ve Nautilus Alışveriş Merkezleri’nde yeni mağazalar açılırken, 2003 yılında ise Metrocity Alışveriş Merkezi’ndeki mağazamız açıldı. 2003 yılında bayilik sistemi ile büyümeye başlayan Çarşı Büyük Mağazacılık, Diyarbakır, Trabzon, Mersin, Denizli ve Konya’da ilk bayilerini açtı. Eylül 2004’de yapılan isim değişikliği ile, Çarşı Büyük Mağazacılık A.Ş, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş’ ye 11 ilde 20 büyük mağaza ve 8 ucuzluk mağazası devretti. Çarşı'nın 1981'de Bakırköy'de başlayan ve bugün Türkiye'nin 23 ilinde 56 mağaza ile süren yolculuğu, Boyner adıyla ve Boyner adının temsil ettiği kalite ve güveni tüm müşterilerinin hizmetine sunmaya devam ediyor. YÖNETİM YÖNETİM KURULU ÜYELERİ Hasan Cem Boyner / Yönetim kurulu başkanı Sunil Kumar Nail / Başkan yardımcısı

4 ORTAKLIK YAPISI Son durum itibariyle ortaklık yapımız aşağıdaki gibidir Pay Oranı Tür Pay Tutarı Ortaklar (%) (TL) Halka Arz 39,90 Hamiline ,20 Fennella S.A.R.I. 30,05 ,00 Altınyıldız Mensucat ve Konfeksiyon Fabrikaları A.Ş. 29,98 ,74 Diğer (*) 0,07 66.848,06 100.00 Şirket kayıtlı sermaye tavan tutarı TL olup, çıkarılmış sermaye tutarı TL'dir.

5 GERÇEK KİŞİ ORTAKLAR PAY TUTARI (TL) PAY ORANI (%)
Hasan Cem Boyner ,6% Neylan Dinler ,3% Lerzan Boyner ,7% Latife Boyner ,7% Zahide Leman Halulu ,7% Ali Osman Boyner ,3% E.Ayten Boyner ,5% Toplam ,8%

6 ÜRÜNLER Boyner Mağazaları Boyner Mağazaları, kadın, erkek, çocuk, genç giyim&aktif spor, ayakkabı&aksesuar, kozmetik ve ev kategorilerinde yerli-yabancı birçok seçkin markayı Türkiye'nin 22 ilindeki 37 çok katlı Boyner Mağazası'nda hizmetinize sunuyor. Boyner Evde Ev tekstilinden mobilyaya, mutfak aksesuarlarından küçük ev aletlerine kadar evlerin her ihtiyacını karşılayan Boyner Evde, her sezon yenilenen konseptleri ve farklı tarzlara hitap eden ürün çeşitliliğiyle evlere yepyeni bir görünüm kazandırmaya yönelik çözümler sunarken hediye alışverişlerinin de vazgeçilmez adresi oluyor. Boyner Sports Jean, genç giyim ve aktif spor ürünlerinin bir arada bulunduğu, farklı spor dallarının uzman ürünlerinden, trendy jeanlere kadar uzanan geniş ürün karmasıyla Boyner Sports Mağazaları, 65'in üzerinde dünya markasını Boyner müşterilerine sunuyor. Farklı spor dalları ile uğraşan ve genç yaşam tarzını benimseyenler aradıkları her türlü spor ürününü ve özel markaları sadece Boyner Sports Mağazaları'nda buluyor. Boyner Beauté Güzelliğe dair her şeyi bir arada sunan Boyner Beauté Mağazaları müşterilerine, kozmetik alanındaki tüm ihtiyaçlara aynı çatı altında ulaşma kolaylığı sunuyor. Dünyaca ünlü seçkin markaların bir arada yer aldığı Boyner Beauté Mağazaları, makyajdan cilt ve vücut bakımına, parfümden kişisel bakım gereçlerine, uzman saç bakım ürünlerine kadar güzelliğe dair her ihtiyaca yanıt veriyor. Boyner Outlet Boyner Mağazaları'nda satışa sunulan yüzlerce seçkin markanın sezon sonu ürünleri, uygun fiyatlar ve fırsatlarla Boyner Outlet Mağazaları'nda sizleri bekliyor. BSSD Alışverişte kalite, tasarım ve uygun fiyat arayışına son veren konsept BSSD / Designers On Sale; dünyaca ünlü markaların sık sık yenilenen ürünlerini inanılmaz fiyatlar, kampanyalar ve uygun ödeme koşullarıyla moda severlerin beğenisine sunuyor.

7 SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
Yetiştirme yurtlarında yetişmiş yaş arası genç kadınların istihdama katılarak kendi yaşamlarını kurmalarını desteklemek istiyoruz. Amacımız: Kadın yoksulluğunun önlenmesi Kadın istihdamının artırılması Kadınlara yönelik şiddetin önlenmesi Toplumsal dışlanma ile mücadele Kendine güvenli genç kadınlar * Sivil toplum/kamu/özel sektör ortak çalışmalarının artırılması MİSYON Amacımız, yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımımız, hayal gücümüz ve cesur girişimlerimizle müşteri mutluluğu sınırlarını aşmaktır.

8 İNSAN KAYNAKLARI Bayileri ve kendi mağazalrındaki dış kaynaklı çalışanlar hariç 6000 ‘i aşkın çalışanıyla Boyner Grubu Türkiye’nin en büyük işvenlerindendir. Ürün ve hizmetlerindeki farklılığı ve yaratıcılığı çalışanlarına yönelik uygulamalarına da yansır. Boyner Grubu Şirketleri, sertifikasyon programlarından personel defilelerine, spor karşılaşmalarından bilgi yarışmalarına, gizli müşteri ekiplerine gönüllü çalışmalara kadar sıradışı birçok eğitim/gelişim metodları geliştirir. Grup şirketlerinin kendi İnsan Kaynakları Yönetimi uygulamalarının yanısıra, grup sinerjisinden faydalanmak üzere tüm şirketlerimizi kapsayan ortak programlar da geliştirilip yürütülüyor.

9

10


"TARİHÇE Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., ülkemizde tekstil, konfeksiyon ve gıda dışı perakende sektörünün en önde gelen gruplarından Boyner Holding'in bir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları