Dr. Fatih BAŞARILI SATICI NASIL OLUR?  Sattığı ürüne inanacak, işin yapılışını, içeriğini, ürünü sevecek  Bulunduğu her ortamda.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mal ve Faktör Piyasaları
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Strateji Tasarımı İlker acar.
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…
Sinem USLU. KELİME İŞÇİLERİ  İçerik Kuralları  1. Yayıncı olmayı kucaklayın. Bu yazıyı okumaya başladığınıza göre muhtemelen bunu yapmışsınız.
BARTER DOLARINIZI NAKİDE ÇEVİRİN - İSTEDİĞİNE ÖDE DEVRİMİ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Girişimcilik.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
“We set the standards” Bill GATES
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Lojistik Yönetimi Ders – II
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ DERS NOTLARI
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Bölüm 5 Satış Süreci.
6.Bölüm Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar
Satış Saha Planlaması B.ÖZTÜRK 12.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
E- Ticaret Altyapısı.
Bolum 4- 2.
TERCİHLERİM BANA UYGUN MU?
Tedarikçi Firma Sunumu
Opsiyon Nedir? Opsiyonlar, belli bir vadeye kadar veya belirli bir vadede, opsiyona dayanak varlık oluşturan belli bir miktardaki malı, finansal ürünü,
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Stok Yönetimi Planlı Sonradan Siparişli EOQ veya
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
MİKROEKONOMİ YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM BÖRKE TUNALI
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
 Bölüm 8: Piyasa Koşulları ve Kârı Ençoklama Kaynak: Yönetim Ekonomisi – Prof. Dr. İ. Özer Ertuna.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
Kendini tanıma,insanın psikolojik ve fiziksel açıdan kendinde olanları bilmesi,kendinde olanların farkında olması ve bunları doğru değerlendirilmesiyle.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
ALİBABA GROUP FULYA KARAYAZI
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
PAZARLAMA VE SATIŞ EĞİTİMCİ Celalettin KANDEMİR Kurumsal Danışman
FACTORING Dr. ÇAĞATAY ORÇUn.
İşletme Yönetimi.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
/ ÇANAKKALE-BİGA ZİRAAT VE SANAYİ FUARI İNFOMOBİL ÇALIŞMASI.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi
Sunum transkripti:

Dr. Fatih

BAŞARILI SATICI NASIL OLUR?  Sattığı ürüne inanacak, işin yapılışını, içeriğini, ürünü sevecek  Bulunduğu her ortamda lafı ürüne veya markasına getirip ya alenen satacak yada bir randevu için girişimde bulunacak  Ne satarsa satsın içine eğlence karıştırabilecek.  Kendi kendini motive edebilecek.  Satamadığı zamanlarda bunun eksikliğini hissedecek.  Uykusunda satış yapacak, randevu takip edecek.  Müşteri datası oluşturup takip edecek  Mesai saatleri dışında da satış düşünecek satış yaşam biçimi olacak.  Her gerçekleşen satışın sonunda mutlu olacak.  Sattığınız ürüne duygu katın.  Ziyarete gelen müşteriyi tanıyın, ona göre hazırlık yapın.

PERAKENDE TÜKETİCİSİ KİM ?  Ürünü satıcıdan daha iyi tanıyan  Eskisi kadar çok zamanı olmayan  Eskisinden daha çok ürün arzına muhatap olan  Sürekli olarak benzer ürünlerle karşılaşan  Sadakatsiz  Alışveriş yapmaktan sıkılan  Kalite ve bolluğa alıştırılmış  Dünyanın her yerinde taleplerinin aynı biçimde karşılanması beklentisinde

Dr. Fatih