İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Advertisements

BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Hedefler, Faaliyetler, Performans Kriterleri
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL SORUMLULUK ETKİNLİKLERİ
REKTÖRLÜK.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)

Araştırma Görevlilerinin Öğrenci Laboratuvarlarına Katılımı
Kurulu ş Misyon Vizyon Amaçlar ve Hedefler E ğ itim-ö ğ retim alt yapısı Fakülte Bina Proje Süreci Akademik Kadro Da ğ ılımı Eylem Planı Stratejik Plan.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
. Hülya SUFRACI PSi. Dan ve Reh. Öğr YGS- LYS 2015 Fahrettin Arar Çok Programlı Anadolu Lisesi.
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİMİZ
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ SENATO TOPLANTISI SENATO TOPLANTISI 15 ARALIK 2011.
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve.
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
İÜ’de Eğitimde Yeniden Yapılanma Toplantısı , İÜ , İÜ.
“İSTEDİĞİNİZİ ELDE ETMENİN TEK YOLU NE İSTEDİĞİNİZİ BİLMEKTİR”
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
9. sınıfı başarısı hangi meslek = uygun dersler istediği üniversite bölümünü puanı kırılmadan Ders seçimi sisteminde öğrenim gören bir öğrencinin alanı.
Özyeğin Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi. Kuruluş : 18 Mayıs 2007 Açılış : 15 Eylül 2008 Kampüs : Çekmeköy, Türkiye’nin ilk LEED Sertifikası alan.

Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
HUKUKTA BİLGİ YÖNETİMİ BBY Giriş: Ders tanımı ve içeriği
ÖĞRETİM YILI LYS BAŞARI TABLOSU.
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI VERGİ MÜFETTİŞ YARDIMCISI OLUNUR ? NASIL.
23 Haziran 2014 Gazi Gelecektir. Birimi Makale IF 0,1-0,5 Makale IF 0,51- 1,00 Makale IF 1,01- 2,00 Makale IF 2,01- 5,00 Makale IF 5,01- 10,00 Makale.
Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) GÖLCÜK RAM REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA BÖLÜMÜ 2016.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
PROF. DR. SAİME İNAL SAVİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
Üniversite Hayatına Giriş Hazırlayan = Emine Büşra Ünsal
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
TÜRK BEŞLERİ.
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ
ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Mayıs 2018 Mezuniyet Töreni
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
NORM KADRO YÖNETMELİĞİ

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FAKÜLTELER TAM ÜCRETLİ %75 BURS %50 BURS&İNDİRİMLİ %25 BURS&İNDİRİMLİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 24 Haziran 2019 Mezuniyet Töreni
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler İngilizce Hazırlık Bölümü Amaçlara Yönelik Planlanan Eylemler ve Gerçekleştirilen Eylemler- Gerçekleşme Oranları

Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Devlet Konservatuvarı

Diş Hekimliği Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler:6 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:4

E ğ itim Fakültesi-1

E ğ itim Fakültesi-2

E ğ itim Fakültesi-3

E ğ itim Fakültesi-4  Toplam Planlanan Eylemler:68 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:66

Fen Edebiyat Fakültesi- 1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü 3 yayın, Psikoloji Bölümü 2 yayın ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde 1 yayın yapılmıştır  Toplam Planlanan Eylemler:40 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 32

3 uluslararası makale, 1 uluslararası kitap bölümü olmak üzere toplam 4 (dört) yayın yapılmıştır. uluslararası düzeyde 5 (beş) bildiri sunulmuştur Fen Edebiyat Fakültesi- 2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Fen Edebiyat Fakültesi- 3

Fen Edebiyat Fakültesi- 4 3 ulusal, 3 uluslararası makale, 13 kitap bölümü olmak üzere toplam19 bilimsel yayın yapılmıştır.

Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler:34 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:32

Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Hukuk Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 9 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:7

Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-1

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-4 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-5 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-6 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-7 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler:71 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:59

İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-4  Toplam Planlanan Eylemler: 40 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 25

i leti ş im Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Mühendislik Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Mühendislik Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Mühendislik Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Mühendislik Fakültesi-4 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 59 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:46

Tıp Fakültesi  Toplam Planlanan Eylemler: 13 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:11

Ticari Bilimler Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Ticari Bilimler Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6

Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 10

Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 9 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6

Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 8 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 7

Kazan Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 13

Avrupa Birli ğ i ve Uluslararası İ li ş kiler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

E ğ itim Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Fen Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 5 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 2

Sa ğ lık Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 11 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 9

Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 19 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 15

İ ngilizce Hazırlık Bölümü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 12 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 10

2014 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren fakültelerin, toplam fakülte sayısı içindeki yüzdesi 11 / 11 % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren enstitülerin, toplam enstitü sayısı içindeki yüzdesi 2014 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren yüksekokulların, toplam yüksekokul sayısı içindeki yüzdesi Rapor veren fakültelerin 2014 yılı için planladıkları somut toplam eylem-hedef sayısı Rapor veren fakültelerin 2014 yılı için gerçekleştirdikleri somut toplam eylem-hedef sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2014 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2014 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı

Spesifik S pecific Belli bir alan ile ilgili olmalı: öğrenci, makale sayısının artırılması, çalışan tatmininin yükseltilmesi.. Ölçülebilir M easurable Bilinen ölçü yöntemleri ile ölçülebilecek şekilde sayısal ifade edilmeli: dönem sonunda KPSS sınavını başaran mezunları yüzde 20 artırmak Ulaşılabilir A chievable Plan dönemi içinde ve mevcut kaynaklarla erişilebilir olmalıdır: insangücü, malzeme vs… Gerçekçi R ealistic Yaratıcı gerilim oluşturacak kadar cazip olmalı Karamsarlığa ya da umutsuzluğa sevk edecek kadar ütopik olmamalı Zaman T ime Hedef o dönem için uygun mu? Süre, hedefin gerçekleştirilmesi için yeterli mi? Öngörülen sürenin performans değerlemeye etkisi