İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler İngilizce Hazırlık Bölümü Amaçlara Yönelik Planlanan Eylemler ve Gerçekleştirilen Eylemler- Gerçekleşme Oranları
Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Devlet Konservatuvarı
Diş Hekimliği Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler:6 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:4
E ğ itim Fakültesi-1
E ğ itim Fakültesi-2
E ğ itim Fakültesi-3
E ğ itim Fakültesi-4 Toplam Planlanan Eylemler:68 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:66
Fen Edebiyat Fakültesi- 1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü 3 yayın, Psikoloji Bölümü 2 yayın ve Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde 1 yayın yapılmıştır Toplam Planlanan Eylemler:40 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 32
3 uluslararası makale, 1 uluslararası kitap bölümü olmak üzere toplam 4 (dört) yayın yapılmıştır. uluslararası düzeyde 5 (beş) bildiri sunulmuştur Fen Edebiyat Fakültesi- 2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Fen Edebiyat Fakültesi- 3
Fen Edebiyat Fakültesi- 4 3 ulusal, 3 uluslararası makale, 13 kitap bölümü olmak üzere toplam19 bilimsel yayın yapılmıştır.
Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler:34 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:32
Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Hukuk Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 9 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:7
Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-1
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-4 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-5 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-6 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-7 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler:71 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:59
İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi-4 Toplam Planlanan Eylemler: 40 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 25
i leti ş im Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Mühendislik Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Mühendislik Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Mühendislik Fakültesi-3 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Mühendislik Fakültesi-4 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 59 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:46
Tıp Fakültesi Toplam Planlanan Eylemler: 13 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:11
Ticari Bilimler Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Ticari Bilimler Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6
Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 10
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 9 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 8 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 7
Kazan Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 13
Avrupa Birli ğ i ve Uluslararası İ li ş kiler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
E ğ itim Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Fen Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 5 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 2
Sa ğ lık Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 11 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 9
Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler
Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 19 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 15
İ ngilizce Hazırlık Bölümü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Toplam Planlanan Eylemler: 12 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 10
2014 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren fakültelerin, toplam fakülte sayısı içindeki yüzdesi 11 / 11 % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren enstitülerin, toplam enstitü sayısı içindeki yüzdesi 2014 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren yüksekokulların, toplam yüksekokul sayısı içindeki yüzdesi Rapor veren fakültelerin 2014 yılı için planladıkları somut toplam eylem-hedef sayısı Rapor veren fakültelerin 2014 yılı için gerçekleştirdikleri somut toplam eylem-hedef sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2014 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2014 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı
Spesifik S pecific Belli bir alan ile ilgili olmalı: öğrenci, makale sayısının artırılması, çalışan tatmininin yükseltilmesi.. Ölçülebilir M easurable Bilinen ölçü yöntemleri ile ölçülebilecek şekilde sayısal ifade edilmeli: dönem sonunda KPSS sınavını başaran mezunları yüzde 20 artırmak Ulaşılabilir A chievable Plan dönemi içinde ve mevcut kaynaklarla erişilebilir olmalıdır: insangücü, malzeme vs… Gerçekçi R ealistic Yaratıcı gerilim oluşturacak kadar cazip olmalı Karamsarlığa ya da umutsuzluğa sevk edecek kadar ütopik olmamalı Zaman T ime Hedef o dönem için uygun mu? Süre, hedefin gerçekleştirilmesi için yeterli mi? Öngörülen sürenin performans değerlemeye etkisi