ARÇELİK Ankastre Fırın Proje Önerileri. modaturkiye.com PV : 2.474.996imp / ay UV : 106.723 kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Sinem USLU.
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Web siteniz bu kutunun içinde…
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Örnek Web Sitesi Tasarım Dökümanı
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
Proje Önerileri 08 Ekim 2012.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Yeni yıl akşamı fizy ile “karaoke yılbaşı partisi” düzenliyoruz
Evyap Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır PV : imp/ ay UV :
Turkcell “Goller Cepte” Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır PV :
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Web Sitesi Hazırlama.
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
TURKCELL Proje Önerileri.
E MIN YAMAN BÖTE. Blog Nedir? Web Günlüğü Paylaşım aracı Sosyalleşme aracı.
BlOG OLUŞTURMA VE KULLANIMI
TRAFİK SORUNU Çözüm.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
“Ankastre Fırın” Proje Önerileri. Arçelik ankastre fırın için meleklermekani.com sitesinde bir rich media uygulaması hazırladık. Bu uygulamaya göre: -
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
WEB 2.0 VE EĞİTİM CEM UÇAN
 Blog oluşturmak oldukça eğlencelidir. Hoşunuza giden her konuda ya da öğrendiklerinizi, bildiklerinizi başka insanlara da gösterip öğretmek istediğinizde.
Peugeot Proje Önerileri
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Proje Önerileri. PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Ekim raporundan alınmıştır.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
AVEA Futbol Tutkusu Proje Önerileri. PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics.
12/11/ TURKCELL / İŞ TCELL PROJE ÖNER İ LER İ.
* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Mayıs raporundan alınmıştır fizy.com PV : imp / ay UV : kişi / ay.
Jack Daniel’s Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Gemius Aralık raporundan alınmıştır PV: imp / ay UV: kişi.
Çocuklu ailelerde supercan oyunun bilinirliğini artırmak, fayda zarar ekseninde Supercan’ın diğer oyunlardan farkını ortaya koymak için oluşturduğumuz.
KFC Snack Box Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır haberler.com PV :
HONDA CR-Z Proje Önerileri. PV : imp/ ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Şubat raporundan.
Nokia C7 Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Aralık raporundan alınmıştır. PV : imp / ay UV :
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Adı: Burak Soyadı: ÇENDİK
ETwinning Avrupa okullar için topluluk Öğretmenler için Avrupa’da işbirlikçi projeler geliştirebilecekleri ve fikir paylaşabilecekleri, güvenli ve ücretsiz.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
… Bölümü Öğretim Elemanının İsmi Sunum tarihi../../2016 … Bölümü Erasmus+ Öğretim Elemanı Hareketliliği Faaliyet Rapor Sunumu Gidilen Kurumun Fotografı.
SOSYAL MEDYA.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
WEB 2.0 ARAÇLARI.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
Sunum transkripti:

ARÇELİK Ankastre Fırın Proje Önerileri

modaturkiye.com PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Temmuz raporundan alınmıştır

* Görseller temsilidir modaturkiye.com Modaturkiye’nin en popüler kategorisi olan Sokak Modası’nda Arçelik’in sponsor olduğu ‘Kabarık Modası’ profili oluşturulur. Modaturkiye.com, özellikle kadınlardan oluşan ve gelir seviyesi yüksek bir ziyaretçi kitlesine sahiptir.

* Görseller temsilidir modaturkiye.com Ayrıca tüm Sokak Modası sayfalarında Arçelik için özel bir alan açılır. Bu alanda “Kabarık Gelinlik-Out / Kabarık Kek-In” görselleriyle ziyaretçilerin dikkati çekilir

* Görseller temsilidir Kabarık Saç-Out Kabarık Börek-In modaturkiye.com “Arçelik’te kabarık modası buhar destekli ankastre fırın ile yakalanır” mesajı eğlenceli bir şekilde modaturkiye.com ziyaretçisine verilir

* Görseller temsilidir Kabarık Etek-Out Kabarık Pizza_In modaturkiye.com

* Görseller temsilidir Ana sayfada açılacak özel alanda Arçelik’te Kabarık Modası’ndan bahsedilir. Ziyaretçiler tüm alanlardan markanın kendi web sitesine ya da hazırlanacak olan detay sayfasına yönlendirilirler. modaturkiye.com

* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Gemius Temmuz raporundan alınmıştır PV : 3,010,373 imp / ay UV : 429,760 kişi / ay 10marifet.org

* Görseller temsilidir 10marifet.org Ana sayfada Arçelik sponsorluğunda “Küçük Mucizeler” başlığı açılarak ziyaretçilerin dikkati çekilir. Bu başlık altında ev hanımlarının hayatını kolaylaştıran tüyolar verilir. Özellikle kabarık lezzetlere ulaşabilmek için uygulanan pişirme teknikleri ev hanımlarının ilgisini çeken bir konudur. Verilecek tüyolardan sonra Arçelik’teki çözüm önerileri vurgulanır Site geneli buton 10marifet.org daha çok ev hanımları için yaratıcı el becerileri ve hayatı renklendirecek cin fikirlerin verildiği bir blog’dur. Burada açılan başlıkların hepsi etiketlenir ve Google’da indexlenir. Böylece proje bitse bile içeriğe google’dan daima ulaşılabilir

* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics raporundan alınmıştır kadinblog.com PV : imp / ay UV : kişi / ay

* Görseller temsilidir kadinblog.com Kadinblog.com şık site tasarımıyla dikkat çeken ve bir çok farklı konuda içerik üreten kadınlara yönelik bir blog sitesidir. Kadınblog.com altında Mutfak Tüyoları bölümü oluşturulur. Bu bölümde evde uygulanan pratik fikirler verilir. Arçelik Ankastre Fırın bu bölüme sponsor olur. Bu fikirler verilirken Arçelik Ankastre Fırından daha kolay çözüm önerileri verilerek fırının özellikleri vurgulanır

* Görseller temsilidir Ayrıca yemekblog’daki hamur işleri bölümünü Arçelik sahiplenir. Bu bölümdeki tüm tariflerin altında tarifin bir parçasıymış gibi “Arçelik Ankastre Fırın ile poğaçalarınız daha kabarık ve leziz olur.” şeklinde mesaj verilir. kadinblog.com Hamur işleri bölümüne sponsorluk

* Görseller temsilidir Hamur işleri bölümündeki tariflerin detaylı olarak verildigi sayfalar Arçelik görselleriyle giydirilir kadinblog.com

* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics raporundan alınmıştır PV : imp / ay UV : kişi / ay yemekevi.tv

* Görseller temsilidir Yemekevi.tv’deki yemek tarifleri video desteklidir. Arçelik Ankastre Fırın’da pişirilecek olan bir kek ya da hamur işinin tarifi video destekli olarak verilebilir. yemekevi.tv Site genelinde bulunan yemekevi.tv haberlerinde ilk sırada Arçelik Ankastre Fırın’ı tanıtıcı bir habere yer verilir. Ayrıca Arçelik, Hamur işleri kategorisine sponsor olur ve site genelinde sponsorluk butonu konumlandırılır

* Görseller temsilidir Hamur işleri kategorisindeki tüm detay sayfalarında Arçelik Ankastre Fırın’ın özelliklerinden bahsedilir ve görsellerle ziyaretçilerin dikkati çekilir. Ziyaretçiler bu alanlardan Arçelik için hazırlanacak olan detay sayfasına ulaşırlar yemekevi.tv

TEŞEKKÜRLER