ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
2012
MultiCELL SMS Client 3.2.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İ.İ.B.F. İngilizce İşletme Bölümü
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Sponsorluk 1.
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
E- Ticaret Altyapısı.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Yazılım Geliştirme Projesi
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
Tedarikçi Firma Sunumu
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Mobil Pazarlama Karması
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Restoran Otomasyon Sistemi
HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ
ŞEF’İM WEB REPORTS ŞEF’İM GELİŞMİŞ RAPORLAMA SİSTEMİ.
ŞEF’İM ŞUBE KONSOL TEK MERKEZDEN ŞUBELERE FİYAT VE ÜRÜN GÜNCELLEME SİSTEMİ.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara anlık olarak ulaşır.

neye yarar? tweety özellikle satışa yönelik kampanyalarda olağanüstü oranlarda verim elde edilmesini sağlar. tweety, lokasyon servisi sayesinde, markaların hedef kitlesinde bulunan müşterilere kısa süre içinde ve aracısız olarak ulaşmasını sağlar.

ne kadar etkili? Pilot uygulama olarak yalnızca 3 gün boyunca, Bulls Eye Waffle markasıyla gerçekleştirilen örnek kampanya verileri, Bu kampanyada, İzmit Çarşı hedef lokasyon olarak belirlenmiştir.

ne kadar etkili? Pilot uygulama olarak yalnızca 5 gün boyunca, British Town markasıyla gerçekleştirilen örnek kampanya verileri, Bu kampanyada, Umuttepe Kampüsü hedef lokasyon olarak belirlenmiştir.

ne kadar etkili? Pilot uygulama olarak British Town İngilizce Eğitim Kurumu’yla gerçekleştirilen kapmanyaya ait gönderiler,

ne kadar etkili? Aynı kampanyaya ait tekil gönderi tipi,

ne kadar etkili? Örnek etkileşim,

etkin kullanım tweety, lokasyon hedefli olduğundan, anlık satışa uygun altyapıya sahip markalar (Restoranlar, Kafeler ve mağazalar) için önemli bir imkan sağlar. Bununla birlikte, Mass Communication sağladığı için, marka bilinirliğini artırmayı hedefleyen işletmeler için de büyük bir altyapı sunar.

Teşekkürler!