Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
Advertisements

YAPAY ZEKA ÖDEV - 3 Kenan KILIÇASLAN Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makina Mühendisliği Doktora Programı.
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Yapabildiklerimiz Yapabildiklerimiz
Chapter 13: Multi-Player Murat Yücel. 1- Multi-player kavramına genel bakış 2- Motivasyon 3- Multi-player oyun yapıları 4- Tasarım faktörü 5- Multi-player.
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
R. Orçun Madran.
Chapter 13: Multi-Player
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Quest Atlantis’in Derse Destek Materyal Olarak Kullanılması Pilot Çalışma Ayşegül BAKAR.
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
PLANNING FOR NEOMILLENNIAL LEARNING STYLES Shifts in students’ learning style will prompt a shift to active construction of knowledge through mediated.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
The Value of Serious Play
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
inet-tr’06 Türkiye'de İnternet Konferansı TOBB, ETÜ 22 Aralık 2006
2013 YGS-LYS SINAV SİSTEMİ Testler ve Soru Sayıları Türkçe testi: 40 soru Temel Matematik:40 Soru Sosyal Bilimler:40 Soru Fen Bilimleri:40 Soru TOPLAM:
PROJENİN AMACI: Farklı kültürlerden gelen çocuk oyunlarını tanıtarak kültürler arası etkileşimi sağlamak projenin birinci amacıdır.
MULTI-PLAYER TOLGA KAYNAROĞLU. Multiplayer nedir? Internete bağlı oyuncuların sanal dunyada birbirleri ile iletişime geçerek oynayabilecekleri oyun tipi.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Öğretim Yazılımları Hiper metin Hiper ortam Zeki Öğretim Sistemleri Yapay ZekaBenzetişim Sanal Gerçeklik.
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
24-26 Mayıs 2017, İnönü Üniversitesi, Malatya
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
7th International Congress of Research in Education
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ TEAMSPEAK nedir?
BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR
Uzaktan eğitim koordİnatörü: Okt. nalan tur
EĞİTSEL OYUNLAR (Educational Games)
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 6550 Sayılı Kanun Kapsamında
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Sağlık Bilimleri Fakültesi
EĞİTİM FAKÜLTESİ Akademik Yılı Genel Kurul
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
Sunum transkripti:

Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi 8 Eylül 2006 Cuma

Çok Kullanıcılı Sanal Ortamlar MMORPGs –Ultima Online (1997) –World of Warcraft, EverQuest, Dark Age of Camelot, Lineage, Star Wars Galaxies, Anarchy Online Rol alma + Zengin grafik Süreklilik (persistent) Büyük çaplı sosyal sistemler –Sosyal, kültürel ve ekonomik sonuçlar

Mini-Sempozyumda Yeralan Bildiriler Çok-Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi –Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması –112 Ambulans: Lise Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Bir Oyun Ortamında İlk Yardım Konusunu Öğrenmesi –Erozyonla Mücadelede Yeni Bölgeler: Erozyon Konusunun Ve Önleme Yöntemlerinin 3-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Bir Oyun Ortamında Öğrenilmesi