ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Beyin Fırtınası Bir Öğretim Materyali Olarak Film Tartışma Yöntemi
Advertisements

DİNDEKİ ANLAYIŞ FARKLILIKLARI
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Dİnİ tasavvuFİ Türk şİİRİ İslamiyet‘in temel ilkelerine dayanarak nefsi arıtıp, ahlâkı güzelleştirerek dini yaşama ve bu yolla allah'a ulaşma düşüncesine.
Hazırlayan: Firdevs KELEŞ PROJE TABANLI ÖĞRENME.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
AYŞE BAYRAKTUTAN DİKAB 1. GRUP.
DRAMA-ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ 7. SINIF
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
CUMHURİYET DÖNEMİ ŞAİRLERİ
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
MERHABA.
DİN ANLAYIŞINDAKİ YORUM FARKLILIKLARININ SEBEPLERİ
DERS:MATEMATİK 8 KONULAR TARİH 10. HAFTA KASIM A)ÖĞRENME ALANI
ÖĞRENME ALANI:İNANÇ 11.SINIF I.ÜNİTE: KAZA ve KADER
V. REHBER VAİZ YETİŞTİRME PROGRAMI SUNUM VE DEĞERLENDİRME GRUPLARI
NAMAZGAH İHSAN DİKMEN İ.Ö.O
4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR ÖĞRENME ALANI: KURAN VE YORUMU
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ
ADI-SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
KAVRAM VE BİLGİ HARİTASI HAZIRLAMA 7. SINIF
RESİM-SLOGAN-KARİKATÜR-FOTOGRAF 7. SINIF
ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
TAHSİN TEMİZER SİLVAN R.A.M. MÜDÜRÜ
Aklın Dinî Sorumluluktaki Yeri ve Önemi
TASAVVUFÎ YORUMLAR Tasavvuf: İslam dininde yer alan ahlakî esasları hayata geçirmeyi amaçlayan, Peygamber Efendimizin sünnetine dayalı bir hayat tarzını.
7. SINIF 7. ÜNİTE ÜLKELERARASI KÖPRÜLER KAVRAMLARI ÖĞRENELİM.
1. KUŞAK DÜZEN.
Tefsir İlmi ve Temel Kavramları
DİN ANLAYIŞINDAKİ FARKLILIKLAR NİÇİN ZENGİNLİKTİR
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 11. SINIF
Sınava hazırlanırken …. 2. Sınav Müfredatı: Toplam 5 Üniteden sorumluyuz. 1. ÜNİTE: KAZA VE KADER ÜNİTE: ZEKÂT, HAC VE KURBAN İBADETİ ÜNİTE:
İslam Düşüncesinde Yorumlar
7.SINIF 4.ÜNİTE İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR NAZİFE İLBEY.
KiMYA PERFORMANS ÖDEVi
DERS: Sosyal Bilgiler SINIF : 4 SÜRE:40’+40’ ÜNİTE: Yaşadığımız Yer ÖĞRENME ALANI: İnsanlar, Yerler ve Çevreler KULLANILACAK KAVRAMLAR: bölge, hava durumu,
BİLGİ YARIŞMASI A Grubu B Grubu C Grubu D Grubu.
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 7. SINIF 4. ÜNİTE
Bugün neler öğreneceğiz?
19-25 EYLÜL 2016 TEOG DERS ÇALIŞMA PROGRAMI
VE İŞTE DİĞER 6 BECERİ.
Bugün neler öğreneceğiz?
YAPI STATİĞİ I Yrd. Doç. Dr. Tahir AKGÜL Yrd. Doç. Dr. Elif BORU.
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
PLAZMANIN TANIMI Plazma “iyonize olmuş gaz“ anlamına gelir.
KURAN VE SÜNNETİN EĞİTSEL DEĞERİ
9. Sınıftan Mezun Olunana Dek Görülecek Tüm Dersler
COM’DANWWW.CİHANSİMSEK. COM’DAN ALINTI YAPILMIŞTIR. 2.Ünite HİKAYE KONU ANLATIM SLAYTI.
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
HZ. YUSUF Din proje odevi. İCINDEKIKER.
 Ahmed Yesevi, İslamiyet’in Türkler arasında yayılmasında önemli bir rol oynamış olan, büyük alim ve sufilerden; Türk illerinin manevi hayatında, asırlar.
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
Free template from Kişisel Rehberlik Yaşamayı öğrenme 1/12/2019 Free template from
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
HAZIRLAYAN:Ö.ENSAR DURMUS İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUM.
Dini Yorum Farklılıklarının Sebepleri. Hz. Muhammed’in (s.a.v) vefatıyla tamamlandı. Artık ondan sonra vahiy gelmeyecektir. Bu durum Kur’an’da,’’…Bugün.
TEMEL HUKUK Doç. Dr. Mustafa ÇEKER.
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ (4-8) MÜFREDAT DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN NUMARA:130685006 BÖLÜM:DİKAB 1. GRUP BEŞİNCİ HAFTA ÖDEVİ:VİDEO- FİLM 7. SINIF 4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR ÖĞRENME ALANI: KURAN VE YORUMU TARİH:07.06.2014

1.Din ve din anlayışı arasındaki farklılığı ayırt eder. 7. SINIF 4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR Öğrenme Alanı: Kuran ve Yorumu KAZANIMLAR: 1.Din ve din anlayışı arasındaki farklılığı ayırt eder. 2.Din anlayışındaki yorum farklılıklarını fark eder. 3.İslam düşüncesindeki yorum biçimlerini sınıflandırır. 4.İslam düşüncesindeki tasavvufi yorum biçimlerini tanır. 5.Alevi Bektaşi geleneğindeki temel kavramları açıklar. 6.Din anlayışındaki farklılıkların niçin birer zenginlik olduğunu açıklar. 7.Din anlayışındaki yorumların vukufla olabileceğinin farkında olur. 8.Dinde zorlama olmadığını ayet ve hadislerden örneklerle açıklar.

NOT:FİLM ÖDEVİ 3. VE 5. KAZANIMLARA GÖRE YAPILMIŞTIR. 3.KAZANIM:İslam düşüncesindeki yorum biçimlerini sınıflandırır. 5.KAZANIM:Alevi Bektaşi geleneğindeki temel kavramları açıklar.