EDS462 Okul Deneyimi Dersi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ MİMARLIK BÖLÜMÜ STAJ KOMİSYONU STAJ BİLGİLENDİRME.
Bilgi Paketi Çalışmaları
STAJ UYGULAMASININ YAPILABİLECEĞİ İŞLETMELER
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
STAJ UYGULAMASININ YAPILABİLECEĞİ İŞLETMELER
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Proje Dosyanızda Yer Alacak Belgeler
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Öğretmenlik Uygulaması
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
GÖREV G ÖREVLER - 1 Okulumuzun web sitesinde duyuru başlıkları yer alan, tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Elektronik Ürün Dosyası Talimatları Aşağıdaki işlemleri yaparken ihtiyaç duyarsanız Intel ® Eğitim Yardım Rehberini kullanabilirsiniz. Giriş slaytında.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖZET TÜBİTAK EVRENA projesinin temel amacı eğitim fakültelerinin sınıf öğretmenliği bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarına sürekli, sistemli ve yapıcı.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ BÖTE CEİT HAKKINDA BİL Hazırlayan : Birol ÖZUYANIK.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Staj.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
TOPLUM HİZMETLERİ PROGRAMI
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ BTS HAZIRLAYAN ABDURRAHMAN ÇİÇEK 75
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
Kazanım 6 Yaptığı çalışmalarda yararlandığı kaynakları gösterir.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
ADIM ADIM STAJ Değerli öğrenciler, sizlere okulumuzda ki zorunlu staj da yapacağınız işlemleri sırasıyla açıklamaya çalışacağım. *Her şeyden önce staj.
STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADIMLARI TAKİP EDEREK STAJ İŞLEMLERİNE BAŞLAYABİLİRLER.
II Hafta Plan Nedir? Eğitim-öğretimde Plan Yapmanın faydaları
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
«Başarılı Öğretmen» değerlendirmesine ulaşabilmek için 6 basit adım.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
 Bölümümüzde staj ve iş yeri eğitiminden Doç. Dr. Fatih AKSOY ve Arş. Grv. Muhammed GÜZEL sorumludur.
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
G ÖREV 1-9. G ÖREVLER - 1 Gazi Böte’nin web sitesinde duyuru başlıkları yer alan tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
Alaşehir Selahattin Zuhal Barutçuoğlu Rehberlik Servisi.
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ADAY ÖĞRETMENİN Öğretme-Öğrenme Süreci (ders verme)
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ GÜNLÜK PLAN
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Öğretimin Planlanması
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ PLAN HAZIRLAMA
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
Ebelikte Uzaktan Öğretim Birim Koordinatörü ve program sorumlusu
AFYONKARAHİSAR İL HAKEM KURULU
Excel (Hesap Çizelgesi) Programı
Sunum transkripti:

EDS462 Okul Deneyimi Dersi Ürün Dosyası Hazırlama

Raporda yer alacak bilgi katagorileri Öğretmen adayı tarafından hazırlanmış belgeler (ör: öğretmen adayı devam çizelgesi, dönem planı…vs). Uygulamalar, gözlem ve görüşmeler sonucunda aday öğretmence elde edilmiş bilgi ve belgeler (ör: bazı etkinliklere ait öğrenci verileri…, vb.) Uygulama öğretmeni tarafından yapılmış ve/veya aday öğretmenin arkadaşlarınca yapılmış değerlendirmeler (ör: doldurulmuş aday öğretmen değerlendirme formu, vb).

Raporunuzun ilk sayfası Üniversite, fakülte, bölüm, anabilim dalı, ad, soyad, ve okul numarası. Uygulama Okulunun, uygulama öğretmeninin ve fakülte uygulama öğretim elemanının isimleri.

Raporunuzun 2. sayfası EDS462 Okul Uygulaması Dönem Planınız.

Raporunuzun sonraki sayfaları EDS462 Okul Uygulaması Dönem Planınıza uygun sırada düzenlenmiş «yapılan etkinliklere ilişkin hazırlanmış raporlar»… Bu dosyanız ın en azından taslak hali, bundan sonraki hem fakültedeki derslerinize; hemde okuldaki çalışmalara giderken yanınızda bulundurulmalıdır.

Etkinlik rapor sayfalarının içeriğinde mutlaka var olması istenen bazı özellikler Etkinliğin hazırlık çalışmalarına ilişkin bilgiler ve belgeler, Okulda yapılan görüşmeler neticesinde elde edilen bilgi ve belgeler, Etkinlikleriniz ve gözlemlerleriniz sonucu elde edilmiş bilgiler, Uygulama öğretmeninin siz aday öğretmeni gözlem ve değerlendirmeleri Grup arkadaşlarınızın siz aday öğretmeni gözlem ve değerlendirmeleri Öz-değerlendirmeleriniz…

Raporlarınızda özdeğerlendirmelerinizle ilgili kısımlarda olması istenen bazı özellikler Uygulama öncesine ait düşünceleriniz, Hangi hazırlıklar yapıldı?. Mevcut koşullar nasıldı? Uygulama süreciyle ilgili düşünceleriniz, Süreç nasıl işledi? Nasıl başladı?, gelişti? ve sonlandırıldı? Uygulama sonucu ile ilgili düşünceleriniz Etkinliğin olumlu ve olumsuz sonuçları, eksikleri ve/veya aksayan yanları nelerdi? bunun sizce nedenleri nelerdi? …gibi değerlendirmeleriniz mutlaka yer almalıdır

Her etkinlik raporunun sonunda… Bu etkinlikten elde ettiğiniz kazanımlar mutlaka yazılmalıdır. Ör: bu kazanımlarınızı yazarken, dolaylı olarak cevaplamış olacağınız sorular şu benzeri sorular olacaktır: Bu etkinlikle neleri öğrendiniz? Bunlar içinde; hangilerini uygulamalarınızdaki «doğrular» olarak değerlendirip, bunları sürdürmeniz halinde öğrencilerinize daha başarılı bir eğitim-öğretim sağlamanızda size avantajlar sağladığına inanıyorsunuz? Neler üzerinde daha fazla çalışmak ve o yönünüzü geliştirmek ihtiyacında olduğunuzu düşünüyorsunuz? Neden?

Son tavsiyeler… Yapılan etkinliklere ait raporlarınızı, her hafta, düzenli olarak tamamlamaya gayret ediniz. Daha sonra farklı zamanlarda yaptığınız, ancak ayni başlık altında yer alacak olan raporlarınızı birleştirerek tek bir bütün haline getiriniz. Uygulama öğretmeninin sizinle ilgili doldurduğu ve kapalı, imzalı zarf içinde yer alan «aday öğretmen değerlendirme formunu» mutlaka dosyanızın son sayfasına ekleyiniz. Raporlarınızın teslim tarihi ve saati, EDS462 Ders Öğretmeniniz tarafından http://okuldeneyimi.wikispaces.com sitesinde «EDS462 Duyuruları» Sayfasından önceden sizlere duyurulacaktır.

EDS462 Ders Öğretmeni Eser Çeker İyi çalışmalar EDS462 Ders Öğretmeni Eser Çeker