İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Advertisements


Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
AçIk ve Uzaktan Öğrenmede KalİTE Güvence
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Normal Dağılım.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
YAZAR: Aylin TUTGUN ÜNAL
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Bilişim Sistemleri Mühendisliği nedir? Neden ihtiyaç vardır?
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
DERS-3 İstatistiksel Dağılımlar -II Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
PANEL KONUSU: TÜRKİYE’DE AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEMEL POLİTİKASI Modelleri – Kurumları – Mevzuatı KATILIMCILAR Prof. Dr. Üstün ÖZEN-Atatürk Üniversitesi.
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
İ.Ü GİDEN ÖĞRENCİ ERASMUS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Prof. Dr. Erhan GÜZEL İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı 7 Haziran 2008, İstanbul Üniversitesi.
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ CANİK BAŞARI ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – TEMMUZ 2015 KALITE GELIŞTIRME SÜRECİ.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Kalite Yönetim Sistemi Eğitim Sistem Mühendisliği …….. Süreci …… Bürosu …… Şubesi Süreç İyileştirme.
Çalışmayı Yapanlar Bu aşamada süreç yöneticisinden çalışmaya katılan en düşük rütbeli çalışana kadar herkesin ismi kıdem sırasına göre yazılacaktır. Görev.
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
PROJELER-1 Öğrencilerin istedikleri bir konuda inceleme, araştırma ve yorum yapma, yeni bilgilere ulaşma ve sonuç çıkarma amacıyla öğretmen rehberliğinde.
EFQM Süreç Çalışması Takvimi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi KPI ANALİZİ Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim.
SÜREKLİ OLASILIK DAĞILIŞLARI Standart Normal Dağılım
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
MEB İLKÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Okul Gelişim ve Rehberlik Şubesi İKS Proje Sorumlusu Program Geliştirme Uzm: Bahar KÜÇÜKTEPE Haziran 2010 İLKÖĞRETİM KURUMLARI.
Öğretim Tasarımı Problem Analizi ve İhtiyaç Değerlendirme.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
Akademik Yılı Bahar Dönemi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
Yrd.doç.dr.h.deniz gülleroğlu
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME

. 1 SUNUM İÇERİĞİ I.Giriş II.Süreç Ölçeğinde Analiz III.Şube Ölçeğinde Analiz

2 KPI değerlendirme sisteminde sorulara verilen puanlar 0 ‘‘sıfır’’ olduğunda sistem bu değeri dahil ETMEDEN hesaplamaktadır. Bu sebeple süreç performansları yüksek çıkmaktadır. Bu sunumdaki tüm grafiklerde kullanılan değerlerde 0 ‘‘sıfır’’ dahil edilerek süreçlerin gerçek performansları hesaplanmıştır. I. Giriş

3 AUZEF KPI (Yüzdelik)

4 II. Süreç Ölçeğinde Analiz (Yüzdelik)

5 i.Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri ii.Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri iii.Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri iv.Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri v.İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri vi.Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri vii.Ses Ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri viii.Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri III. Şube Ölçeğinde Analiz

6 Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

7 Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

8 Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

9 Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

10 İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

11 Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

12 Ses ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

13 Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

14 Öz ve Genel değerlendirici arasındaki puan farkları incelenmiştir. Öz ve Genel değerlendirici puanları arasındaki farkların standart sapması bulunmuştur. Kalite Geliştirme Sürecinde değerlendirme puanları arasındaki farklar standart sapmadan büyük olarak görülmüştür. YORUM

auzef.istanbul.edu.tr 15