İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME
. 1 SUNUM İÇERİĞİ I.Giriş II.Süreç Ölçeğinde Analiz III.Şube Ölçeğinde Analiz
2 KPI değerlendirme sisteminde sorulara verilen puanlar 0 ‘‘sıfır’’ olduğunda sistem bu değeri dahil ETMEDEN hesaplamaktadır. Bu sebeple süreç performansları yüksek çıkmaktadır. Bu sunumdaki tüm grafiklerde kullanılan değerlerde 0 ‘‘sıfır’’ dahil edilerek süreçlerin gerçek performansları hesaplanmıştır. I. Giriş
3 AUZEF KPI (Yüzdelik)
4 II. Süreç Ölçeğinde Analiz (Yüzdelik)
5 i.Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri ii.Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri iii.Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri iv.Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri v.İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri vi.Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri vii.Ses Ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri viii.Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri III. Şube Ölçeğinde Analiz
6 Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
7 Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
8 Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
9 Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
10 İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
11 Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
12 Ses ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
13 Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)
14 Öz ve Genel değerlendirici arasındaki puan farkları incelenmiştir. Öz ve Genel değerlendirici puanları arasındaki farkların standart sapması bulunmuştur. Kalite Geliştirme Sürecinde değerlendirme puanları arasındaki farklar standart sapmadan büyük olarak görülmüştür. YORUM
auzef.istanbul.edu.tr 15