İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Dünden Bugüne Çalışmalarımız” “KALİTE”

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
MODÜL 4 Organizasyon.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
T.C. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Birimi Başkanlığı
ORYANTASYON Doç. Dr. Hanifi BİNİCİ
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
SUNUM. STRATEJİK YÖNETİM Esnaf ve sanatkâr işyerleri sahipleri; bir meslek koluna tabi olup, mesleki yeteneklerini kullanmak suretiyle ailelerini geçindirmek.
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
STRATEJİK PLANLAMA SABEK A.Ş.
Kuvvet Alan Analizi.
PAZAR YÖNLÜLÜK.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
Zoru başarırız, İmkansız biraz zaman alır… 1981 yılından bu yana hizmet vermekte olan ŞİMŞEK PANJUR ve 2005 yılından bu yana hizmet vermekte olan METSER.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE YÖNETİMİ.
Hesap verebilirlik kavramı Visa Paajanen Finlaniya Ulusal denetim Ofisi
24 Kalite yönetimi.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
YÖNETIM ANLAYIŞLARI İLE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Stratejik Yönetim.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE POLİTİKASI.
MEHMET TAŞ1. 2 BU GÜNDÜR. “NEDEN VARIZ?” SORUSUNUN CEVABIDIR. MİSYON.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE YÖNETİMİ.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE PROGRAMI.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
İnsan Kaynakları Yönetiminin
STRATEJİK PLANLAMA.
TAKIM RUHU ve EKİP ÇALIŞMASI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
SAĞLIK TESİSLERİNDEKİ KALİTE UYGULAMALARI DOĞRULTUSUNDA KURUMLARINDA YAPILAN UYGULAMALAR İLE İLGİLİ; ÇALIŞAN PERSONELİN BİLGİ, ALGI VE DÜŞÜNCELERİ Emre.
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
E ğ itimde Kalite nedir? *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ögrencilerin ihtiyaçlarıdır. *Kalite, amaçlara uygunluktur.
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kamuda İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş
Girişimcilik.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
GENEL İŞLETME İŞLETMENİN AMAÇLARI
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
MOTİVASYON ÇOCUKLARIMIZ NE İSTER?.
KİTAP: PROF.DR. BÜLENT KOBU
İnsan Kaynakları Yönetiminin
TKY UYGULAMASI.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
MERİTOKRASİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Dünden Bugüne Çalışmalarımız” “KALİTE”

Bugüne kadar Kalite Geliştirme Gurubu olarak yapmış olduğumuz çalışmalarımızın genel özetini bir daha gözden geçirip sunmak istiyoruz Bugüne kadar Kalite Geliştirme Gurubu olarak yapmış olduğumuz çalışmalarımızın genel özetini bir daha gözden geçirip sunmak istiyoruz

KALİTE HEDEFİMİZ!

DAHA İLERİYE !... EN İYİYE!... EN İYİYE!...

Sloganımızdan hareketle… sürekli gelişerek ve ilerleyerek; Başkanlığımızı örnek ve gözde bir Başkanlık haline getirmek, Başkanlığımızı örnek ve gözde bir Başkanlık haline getirmek, Personel eğitimini sürekli kılmak, Personel eğitimini sürekli kılmak, Teknolojiyi yakından takip etmek, Teknolojiyi yakından takip etmek, Fiziki ortam iyileştirilmesi, Fiziki ortam iyileştirilmesi, Personel İletişimini kaliteli kılmak, Personel İletişimini kaliteli kılmak, Başkanlığımızı çağdaş seviyeye ulaştırmak, Başkanlığımızı çağdaş seviyeye ulaştırmak, İş ahlakına sahip olmak, İş ahlakına sahip olmak,

Bunları yapabilmek için olması gereken sorumluluk demiştik.

HER BAŞARILI KALİTE YÖNETİMİ, ÜST YÖNETİMİN KATKISI VE ÇALIŞANLARIN EMEĞİ İLE OLUŞMUŞTUR ve

Devreye kalite politikası Girerdemiştik.

Kalite politikasının oluşturulması başkalarına bırakılamayacak kadar önemlidir. Bu yetki daha alt düzeylere devredilemez. Herkesin, görevini nasıl ve en iyi yerine getireceği yolunda kavram birliği yaratmalıdır. Kuruluşun kalite politikasının olmadığı yerde, herkes aklına eseni yapar. Kalite politikası, politikaya ne denli uyulduğunun denetlenmesini de içermelidir. Kalite Politikası

Kalite politikası saydam olmalıdır. Herkes ne olduğunu bilmeli,anlamalı ve inanmalıdır. Açık ve seçik olmalıdır. Herkes,gereklerini yerine getirmeli ve çabalara katkıda bulunmalıdır. Kaliteyi daha iyiye götürmek açısından katılımcılığı açık, özendirici olmalı fakat kaytarma ve kaçamak kapılarını kapatmalıdır. Her Kuruluşun Kalite politikası ve bu politikanın gerektirdiği uygulamalar, yazılı belgelere dönüştürülmelidir. Bu belgelerin derlenmesi, tasnifi, dağıtımı ve saklanmasının bir düzen içinde olmasını sağlamak da sistem çalışmalarının bir bölümüdür demiştik.

KALİTEYİ GERÇEKLEŞTİRMEK YOLUNDA İSTEK YARATMAK BAŞARININ EN ÖNEMLİ ADIMIDIR ! Demekle beraber

Toplam Kalite Yönetiminde “insan kalitesi” hedefini gerçekleştirmek için “insan kaynakları yönetimi” “performans yönetimi”, “motivasyon yönetimi“ ve “toplam katılım yönetimi” önem taşımaktadır ve

BİR ORGANİZASYONDA DOĞRU İNSANLARIN DOĞRU İŞLERDE İSTİHDAM EDİLMESİ, gerekir demiştik.

TAKDİR VE ÖDÜLLENDİRME İLE ÇALIŞANLARIN MOTİVE EDİLMESİ,

PERFORMANS DEĞERLENDİRME VE ÖLÇME KONUSUNA ÖNEM VERİLMESİ,

TOPLAM KALİTE YÖNTEMİ, TÜM BU SAYDIĞIMIZ YÖNETİM TEKNİKLERİNİN UYGULANMASININ GEREKLİ OLDUĞUNU SAVUNAN BİR YÖNETİM ANLAYIŞIDIR.” demiştik.

ÖZETLE ; TOPLAM KALİTENİN GELİŞMESİ KİŞİNİN SORUMLUĞU İLE BAĞDAŞMAKTADIR. TOPLAM KALİTENİN GELİŞMESİ KİŞİNİN SORUMLUĞU İLE BAĞDAŞMAKTADIR. saygılarımızla… saygılarımızla…

Hülya ALDEMİR Sevinç TURSUN Şenol TUNCEL Mehmet İPEK Emel NAR Teşekkürler