SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sürekli Zaman Aktif Filtre Tasarımı
Advertisements

Konu Başlıkları Mevcut Duruma Bakış Karmaşaya Bir Çözüm?
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak

1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
Yakın Doğu Üniversitesi,
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
AçIk ve Uzaktan Öğrenmede KalİTE Güvence
SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Eğitimde Hedefler Hedef Kaynakları
Normal Dağılım.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Bilişim Sistemleri Mühendisliği nedir? Neden ihtiyaç vardır?
PROGRAM TASARIMI
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
SAĞLIK VE SİGORTA YÖNETİCİLERİ DERNEĞİ I.ULUSAL KONGRESİ KAMU HASTANE BİRLİKLERİ “KAMU HASTANE BİRLİKLERİ YAPILANMASININ SAĞLIK SEKTÖRÜNE ETKİLERİ” İstanbul.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
ÖĞRENDİKLERİMİZİ KONTROL EDELİM 1 I- Herhangi bir özelliği, o özelliğe uygun bir araçla karşılaştırarak sunucu sayı veya sembollerle belirlemek.
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
PANEL KONUSU: TÜRKİYE’DE AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEMEL POLİTİKASI Modelleri – Kurumları – Mevzuatı KATILIMCILAR Prof. Dr. Üstün ÖZEN-Atatürk Üniversitesi.
ULUSAL MESLEKİ YETERLİLİK SİSTEMİ (UMYS) TR1-LEO Saruhanlı Almış Şentürk ATL, TL, METEM - MESTEKYEN Projesi Ulusal ve uluslararası meslek.
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME.
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – TEMMUZ 2015 KALITE GELIŞTIRME SÜRECİ.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
METALURJİ ve MALZEME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
PROJELER-1 Öğrencilerin istedikleri bir konuda inceleme, araştırma ve yorum yapma, yeni bilgilere ulaşma ve sonuç çıkarma amacıyla öğretmen rehberliğinde.
EFQM Süreç Çalışması Takvimi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi KPI ANALİZİ Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
UCK 474 UÇAK MOTOR TASARIMI Yrd.Doç.Dr. Onur Tunçer İstanbul Teknik Üniversitesi KISITLARIN İNCELENMESİ.
UCK 474 UÇAK MOTOR TASARIMI Yrd.Doç.Dr. Onur Tunçer İstanbul Teknik Üniversitesi GÖREV ANALİZİ.
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ Nihat BÜLBÜL Bilişim Teknolojileri Öğretmeni.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
Acil Yardım ve Afet Yöneticileri Derneği
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Akademik Yılı Bahar Dönemi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
İnternet Programcılığı II
Yrd.doç.dr.h.deniz gülleroğlu
YÖNETİM KURULU GENEL DİREKTÖR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

KPI ANALİZİ – Nisan 2014 Kalite geliştirme

SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .

I. Giriş KPI değerlendirme sisteminde sorulara verilen puanlar 0 ‘‘sıfır’’ olduğunda sistem bu değeri dahil ETMEDEN hesaplamaktadır. Bu sebeple süreç performansları yüksek çıkmaktadır. Bu sunumdaki tüm grafiklerde kullanılan değerlerde 0 ‘‘sıfır’’ dahil edilerek süreçlerin gerçek performansları hesaplanmıştır.

AUZEF KPI (Yüzdelik)

II. Süreç Ölçeğinde Analiz (Yüzdelik)

III. Şube Ölçeğinde Analiz Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri Ses Ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri

Kalite Geliştirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik) *Dokümantasyon ve Eğitim Şubesi’nin soruları ve iş analizlerinin eksik olmasından dolayı yüzdeliği 0’dır.

Eğitim Öğretim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Müfredat Yönetim Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Ölçme Değerlendirme Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

İçerik Tasarım Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Bilişim Hizmetleri Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Ses ve Görüntülü Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Genel İdari Hizmetler Süreci Şube Analizleri (Yüzdelik)

Öz ve Genel değerlendirici arasındaki puan farkları incelenmiştir. YORUM Öz ve Genel değerlendirici arasındaki puan farkları incelenmiştir. Öz ve Genel değerlendirici puanları arasındaki farkların standart sapması bulunmuştur. Eğitim Öğretim Süreci, Müfredat Yönetim Süreci, Ölçme Değerlendirme Süreci ve İçerik Tasarım Sürecinde değerlendirme puanları arasındaki farklar standart sapmadan büyük olarak görülmüştür.