MUTLULUĞU ÇİZİYORUZ .

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Advertisements

NESİLLER BULUŞUYOR PROJESİ
FİZİKSEL AKTİVİTENİN ENGELLİ BİREYLER ÜZERİNDEKİ KATKILARI
TOPLUM DESTEK MERKEZİ (TODOMER)
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
«KASTAMONU MASA TENİSİ OYNUYOR» PROJESİ
Proje Şube Müdürlüğü.
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
CUMHURİYET ORTAOKULU BENCHMARKİNG 4.ALT GRUP. 1-OKUMA SAATLERİ Okullarımızda okuma saatleri planlanarak başlatıldı.. Dönerli ve 7.ve 8 sınıflarda 7.saatte.
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
ProJe Şube Müdürlüğü görev ve faalİyetlerİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Y USIF M AMMAD - ZADA : ,000 okulmuzdaki 620,000 dersliğimizi BT ekipmanları ile donatarak eğitimde öğrenci ve öğretmenlerimiz için fırsatları.
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
DRAMA 5. HAFTA DRAMANIN YAPISI VE UYGULANMA AŞAMALARI
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi. AMAÇ 1.Kadınların mesleki açık öğretim ortaokul ve liselerine kayıt yapmalarını sağlamak. 2.Kadınları kayıt.
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
MİHRİ HATUN ANAOKULU HAZİRAN 2013
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
BANA 30 DAKİKA BORÇ VERİR MİSİNİZ?
GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI ŞENLİĞİ
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
HEPİMİZ OYNUYORUZ.
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
BEDEN EĞİTİMİNDE İŞBİRLİĞİNE DAYALI(EŞLİ) ÖĞRENME YÖNTEMİ
Okulumuzda İki farklı dönem halinde Arı Yetiştiriciliği Kursu düzenlenmiştir ve halen devam etmektedir.
VERGİBİLİR: ÇOCUKLARDA VERGİ BİLİNCİ GELİŞTİRME EĞİTİMİ PROGRAMI
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
PROJENİN AMACI: Farklı kültürlerden gelen çocuk oyunlarını tanıtarak kültürler arası etkileşimi sağlamak projenin birinci amacıdır.
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
2014 – 2015 PROGRAMI. BAŞVURU TARİHLERİ Başvuru Başlangıç Tarihi: 17 Kasım 2014 Başvuru Bitiş Tarihi: 30 Ocak 2015 * Türkiye geneli ayrılan kontenjan.
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
Eğİtİcİ Oyuncaklar Öğr. Gör. Özlem BAĞCI.
BRUNER’İN BİLİŞSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
Sınav Görevlendirmeleri Modülü Proje Yöneticisi: Ahmet SARI Geliştirici: Fazıl AYDEMİR.
2015/2016 ANTALYA 3 . GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI PROJESİ
Leonardo da Vinci Ortaklık Projesi ÖĞRETMEN EĞİTİMİ ENGELLİ ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ EĞİTİMİ.
Antalya Halk Sağlığı Müdürlüğü Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar ve Programlar Şubesi.
Okul Öncesi Eğitim Dr. Burcu Çabuk.
BENİMLE OYNAR MISIN? Yrd. Doç. Dr. Raif ZİLELİ
OYUN ve OYUNCAKLAR.
DUYUŞSAL GELİŞİME YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
BİREYSEL FARKLILIKLAR
Spor hareketleri dönemi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Bakanlıklar ve Bakanlıklara Bağlı Kurum ve Kuruluşlar;   Adalet Bakanlığı Çalışma ve Sosyal Güvenlikler Bakanlığı Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı.
Sunum transkripti:

MUTLULUĞU ÇİZİYORUZ 

Projenin gerekçesi Çocuklar teneffüslerde ve boş zamanlarda enerjisini atabilmek adına çoğunlukla amaçsız koşmaktadırlar. Bu koşuşturma esnasında zaman zaman ufak çaplı kazalar,çarpışmalar da yaşanmaktadır. Özellikle ilköğretim okullarında sayının da fazla olduğu düşünülürse çocuklar oyun oynayamamaktadırlar.

Projenin Amacı İlköğretim okullarının bahçelerinde uygun olan bölümlerde yerlere çizilecek olan çizgisel oyunlarla çocuğun enerjisini bilinçli yönlendirmek, Çocuğun o çizgilerle oynarken yaratıcığını ve sosyal iletişimini geliştirebilmek.

Projenin hedefi Oyun kurmakta zorlanan yeni nesil için okul bahçelerinde yere çizilen çizgili oyun formlarıyla oyun kurmalarına hatta bu vesileyle eğitimlerine destek olunması planlanmaktadır. Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğünce hazırlanıp Samsunda bulunan tüm ilköğretim okullarına dağıtılan “Çocuk Oyunları” kitabının da yapılan çizgilerle daha kullanılır hale gelmesi planlanmaktadır.

Projenin süresi Projenin uygulamasına, 2012 Mart Ayında başlanılıp 2012 -2013 Eğitim Öğretim yılında tamamlanması düşünülmektedir.

Proje de metot ve yöntem : 1.Aşama:Proje paydaşlarıyla toplantı Projenin tanıtılması ve işbölümü yapılması. 2.Aşama: İlköğretim okullarının bahçe yapısı uygun olanların tespiti. 3.Aşama:Çizim yapılacak olan okulların bilgilendirilmesi.

4.Aşama:Çizimi yapılacak oyun kalıplarının hazırlanması. 5.Aşama:Tespit edilen ilköğretim okullarının bahçelerine çizimlerin yapılması.

Projede Yer Alacak Kurumsal Paydaşlar ve Görevleri Samsun Büyükşehir Belediyesi Proje koordinasyonu, Malzeme temini,teknik destek İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tüm yazışma, duyurular,projede görev dağılımının yapılması Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Teknik ve personel desteği

Projenin Sürdürülebilirliği Uygulamanın yapıldığı okulların performans artışı gözlemlendikçe bu çalışmanın korunması ve arttırılması

Projenin çıktıları Öğrencilerde iletişim gücünün arttırılması Sosyal etkileşimin arttırılması Çocuğun oyun oynama becerisi edinmesi Çocukların bilişsel,duyuşsal ve psikomotor gelişimlerine olumlu destek sağlanması Çocuğun oyunla paylaşmayı, yardımlaşmayı ve yaratıcı zekasını kullanarak eğitimine destek olunması