Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Esen EYRİBAŞ – Oktay AYDIN
Advertisements

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Azrael Online Hasta Takip Programı
GÖZÜN KISIMLARINI YERLEŞTİRME OYUNU
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Temel Kavramlar
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Tam Öğrenme Modeli (Mastery Learning)
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
G ÖREV 11. Bir eğitsel yazılım geliştirmek istiyoruz ve yazılımın aşağıda listelenen tüm işlemleri gerçekleştirebilmesi gerekli. Kullanıcı yazılıma kullanıcı.
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
SUNAR….
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
UYARLANABİLİR EĞİTSEL HİPERORTAMLAR
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
1. KUŞAK DÜZEN.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Modül 1: Giriş. Genel Bakış Temel.NET kavramları Geliştirme ortamında gezinti Bir C# projesi oluştur Use Visual Studio.NET Veriye eriş Hata ayıkla ve.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi
İNCELEME Bilimin İşlevleri İstatistiksel Yöntemler Değişken Türleri
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
Bilgi Nedir ? Öğrenme, araştırma veya gözlem yaparak elde edilen sonuç.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
İŞ SERİMİ Öncelikle 3D modelini seçmeye karar verdik ve Bektaş TAGUR tarafından internet sitesinden bu model seçildi.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ana menü den level seçme geçiş ve çıkış işlemleri
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Gesture-Based Interfaces
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Öğretim Yazılımı Tasarımı Rehberi
Fırat Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sisteminin Kullanılabilirliği: Nitel Analiz Arş. Gör. Habibe Kazez Lisans Öğrencileri: Merve Koparır, Songül Çimendağ,
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
P.D.R.’ de Test dışı teknikler
TEST.
Sunum transkripti:

windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler

Süreç içerisinde ne yaptık? ► Süreçteki ilk adım proje teklifinin hazırlanmasıydı. Proje teklifiyle bu oyunu hangi kullanıcı grubuna tasarlayacağımızı belirleyerek oyunu bu gruba uygun hazırlamaya çalıştık. ► Ayrıca proje teklifiyle oyunun kısa tanıtımı yapıldı ve kullanıcıyı oyuna çekmek için bir fantezi kurgulanmış oldu. ► Ve proje teklifiyle oyunun kuşbakışı görünümüde belirlenmiş oldu.

Oyunun Kuşbakışı Görünümü

► Proje teklifinden sonra fanteziye ve oyunun konusuna uygun olarak bir arayüz tasarlandı. Oyunda Windows konusu işlendiği için bütünlük olması açısından Windows’un renkleri aşağıdaki gibi kullanıldı. Süreç içerisinde ne yaptık?

► Arayüzde tasarlandıktan sonra 3 boyutlu inşaa çalışmalarına ve 2 boyutlu ekranın hazırlanması aşaması tamamlandı. Süreç içerisinde ne yaptık?

3D Ortamdan Görüntüler

► Oyunu tamamladıktan sonra kullanıcı grubuna uygun olup olmadığını, oyunu tasarlarken fark etmediğimiz hataları ve eksikleri belirlemek için 6 kişiye kullanışlılık testi uyguladık. ► Daha sonra kullanışlılık testinde elde ettiğimiz ham verileri raporlaştırarak eksik ve hatalara çözümler ürettik. Süreç içerisinde ne yaptık?

Bu süreçte iyi giden olaylar nelerdi? ► Herkesin projeye ilgili olması, ► Elinden gelenin en iyisini yapması, ► Yapılacakların zamanında ve iyi yapılması, projede iyi giden olaylardır.

► Başlangıçta 3 boyutlu alanda inşaat çalışmalarına bir türlü adapte olunamaması, projede kötü giden tek olay oldu. Bu süreçte kötü giden olaylar nelerdi?

Bu süreçten çıkarılan dersler nelerdir? ► Eğlenerek öğrenme ortamlarının nasıl hazırlandığı konusunda deneyim sahibi olundu. ► 2D ve 3D ortamların birlikte kullanılarak etkileşimin artırıldığı gözlendi. ► 3D eğitsel oyunların eğitim süreçlerinde önemli bir yere sahip olduğunun bilincine varıldı.

SORULAR

TEŞEKKÜRLER…