Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
 HAZIRLAYAN : MEHMET RAC İ KILIÇ.  Anne ve babalar!  Genellikle çocuklarımızın çok zeki oldu ğ unu dü ş ünürüz; ancak okulda bazı derslerden ba ş.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÜNİTE PLANININ ÖNCESİ VE SONRASININ İNCELENMESİ
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin GÜLER.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
NOT TUTMA TEKNİKLERİ Not tutma: Bir konuşmacıyı ya da dersi dinlerken, okurken, gözlem yaparken,düşünürken, dinleyiciye/öğrenciye sunulan mesajı yeniden.
Newton’un Hareket Kanunları
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
Uzaktan Eğitim Kuramları
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
COĞRAFİ KEŞİFLER Gülçin ERENOĞLU.
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
Bilgisayar Destekli Eğitim
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
BU BENİM ESERİM ORTAOKULLAR ARASI PROJE YARIŞMASI
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
E Ğİ T İ MDE PROGRAM DE Ğ ERLEND İ RME Belgin TOPAL, E ğ timci Hakan AKSOY, E ğ itim Yöneticisi.
SINIF DIŞI ÖĞRETİM TEKNİKLERİ
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Giri ş imcilik Fikrinin Geli ş mesi. Giri ş imcilik zorlu ve dikenli bir yol. Mutlak ba ş arı için; çok iyi bir planlamacı, detaycı bir ara ş tırmacı,
Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Yansıması.
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
Atık kağıtlardan dünya haritası !. Farklı ülkelerdeki insanların temiz suya eri ş im yüzdelerinin ne oldu ğ unu ara ş tırdık. Atık ka ğ ıtları kullanarak.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
DERS : HAYAT BİLGİSİ 2. SINIF
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
FLİPPED CLASSROOM TERS YÜZ EĞİTİMİ
Mutluköy İlköğretim Okulu
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
Öğretimin Uyarlanması
NOT VERME VE MEZUNİYET.
Bütünleştirme uygulamaları
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Eğitsel Rehberlik.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Rastgele Nesneler Dersi
KİŞİSEL REHBERLİK.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman Üretimden Tüketime Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman

Ünite Özeti Öğrenciler, isteklerini mevcut kaynaklara göre oluşturması gerektiğini öğrenerek bilinçli tüketici olmanın temellerini oluşturur. Öğrenciler,ilgili ünitelerle üretim,dağıtım ve tüketim ile ilgili temel kavramları öğrenir.Meslekleri tanıyarak, hayatımızı kolaylaştırmak için var olduklarını bilirler.

ÖTPS’ler Temel Soru: Her şey nereden geliyor? Ünite Sorusu: Üretimden tüketime neler biliyoruz? İçerik Soruları: Tüm insanlar için ortak ihtiyaçlar nelerdir?Bunları nasıl ediniyoruz? Herkesin bir mesleği var mı? Neden?

Ünite Vizyonu Bu üniteyi geliştirerek Bir ürünün üretim aşamasından tüketiciyle buluşmasına kadar olan süreçleri göstermek, Öğrencilerimin gelecekte bilinçli tüketiciler olmalarını sağlamak istiyorum. Bu ünite boyunca, öğrencilerimin Mesleklerin önemini kavrayarak,şu an için seçmek istedikleri meslekleri, gerekçeleri ile sunmalarını, Kendi kişisel özelliklerini fark edebilmelerini

21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: Farklı yer ve zamanlarda geçen temaları bulmak amacıyla konuları analiz ederken Temel Soruları ve Ünite Sorularını kullanma, Fikirlerini toplumda bir izleyici kitleyle paylaşma, Kendi bireysel özelliklerini,düşüncelerini, okuma, yazma, araştırma ve düşünme stratejilerini değerlendirme ve gerektiğinde bunları uyarlayarak değiştirme, Kendi çalışmalarını değerlendirmek için proje değerlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim verme.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme ÖTPS’leri Kullanarak Öğrencilerin bir ürünün başlangıcından bize gelene kadar geçirdiği aşamaları ile ilgili düşüncelerini Meslekler ve özellikleri hakkında bildiklerini öğrenin. 21. Yüzyıl becerilerini ölçün Geleceğin mesleklerini belirleyebilme becerisi.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: . Öğrencilerin yanlış ön bilgilere sahip olduğu bölümlerine odaklanma. Sorularının yanıtlarını bulabilecekleri etkinlikler düzenleme. Öğrenciler bu bilgileri şu amaçlarla kullanabilir: Sorularını, geçmiş ünitelerdeki sorularla karşılaştırma. İlgi ve yeteneklerini keşfederek geleceğe ilişkin hedefler belirleme.

Geribildirim İhtiyacı Öğrencilerin açımlama ve özete ihtiyaç duymadan konuyu anlamalarına yardımcı olabilecek yöntemlere gereksinim. Öğrencileri üst düzey düşünme becerilerini ölçebilmek için yardıma gereksinim.