Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 14 Ocak 2009 - Mersin Kıdemli.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yaşam Boyu Öğrenme S Kaynak II; Eğitimde Program Geliştirme Yazar;Ö.DEMİREL Hazırlayan; Cemil YAYLAR Ders Sor.; Doç. Dr. Nasip DEMİRKUŞ.
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
MODÜL 4 Organizasyon.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
Okul öncesİ Eğİtİmde Günlük Program AkIşI
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Eğitim Öğretimde Planlama
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
HALİL DEMİRSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 12 Ocak Mersin Kıdemli.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni İçerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Internet Projeleri Projeler, öğrencilerin belirli bir konuyu araştırmak amacıyla çeşitli türdeki (görsel, işitsel, görsel ve işitsel) kaynaklardan elde.
Profili ve gizlilik ayarlarını güncelleştirme j ardından kursu başlatmak için F5 tuşuna basın veya Slayt Gösterisi > Baştan'ı tıklatın. İleti çubuğunda.
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BÖLÜM 4:FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM
Oturum aç butonuna tıklayın.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 13 Ocak Mersin Kıdemli.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 13 Ocak Mersin Kıdemli.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 13 Ocak Mersin Kıdemli.
Oturum aç butonuna tıklayın. Adım 1. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazın. İpucu: Eğer şifrenizi hatırlayamazsanız, ‘Şifrenizi mi unuttunuz?’ istemini.
STRATEJİK PLANLAMA.
1.TEOG SINAVI (26-27 KASIM 2014) ÖNCESİNDE YAPILACAK İŞ VE İŞLEMLER Ertan GÖL 10 Ekim 2014.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 12 Ocak Mersin Kıdemli.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
WEB TEMELLİ EĞİTİMDE EĞİTMEN
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
Probleme Dayalı Öğrenme
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME. BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
eTwinning Twinspace Proje Çalışma Alanı
Zekâ Oyunları.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Mutluköy İlköğretim Okulu
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Öğretimin Planlanması
Intel Öğretmen Programı
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Zekâ Oyunları. Zekâ oyunları, boş zamanlarını değerlendirmek için aktivite arayanların, günlük yaşamın stresinden kurtulmak için biraz olsun soluk almak.
Sunum transkripti:

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 14 Ocak Mersin Kıdemli Uzman Formatör Öğretmenler – Modül 5 – Projelerle Öğrenme

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Ürünler -Değerlendirme zaman çizelgesi -Değerlendirme özeti -Değerlendirme araçları Konu : Öğrenci Projelerini Değerlendirmek Temel Etkinlikler - Proje tabanlı öğrenmede öğrencileri değerlendirme stratejilerini inceleyin ve belirleyin - Değerlendirme stratejileri ve araçlarını planlayarak geliştirin. - Öğrenme örneğinizi değerlendirin ve gerekli düzenlemeleri yapın. - Ünite planınızı düzeltin. - Deneyimlerinizi Web günlüğünde (Blog) yansıtın. DEĞERLENDİRMEK 10. Gün Neredeyiz

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Giriş Modül 5 Öncesi Yapılacaklar -Bir önceki modülleri açık bırakarak Modül 5‘i açmalıyız. -Katılımcılarınız attıkları adımları ve gelişimlerini takip etmeniz oldukça önemlidir. Özellikler grup çalışanların giriş saatlerine bakarak ortak çalışma için imkân bulabiliyorlar mı? Kontrol etmeliyiz. -Gönderdiğimiz her mesaj ve her duyuruda yapıcı ve kibar olmaya özen göstermeliyiz. -Doğruluğundan emin olmak için Kurs Takvimini gözden geçirmeliyiz. -Kurs ana sayfasına çevrimiçi olacağınız saatleri hatırlatan bir duyuru bırakmalıyız. Giriş yaptıklarında ilk gördükleri bu duyuru olacaktır. -Gruplar asenkron zamanlarda çevrimiçi olabilirler. Bu durumun önüne geçmek içine her gün saatleri kaydırarak çevrimiçi sohbet odasında olmalıyız. Mesajlarına muhakkak cevap vereceğinizi belirtmeliyiz. 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Giriş Modül 5 Öncesi Yapılacaklar - Modül 5‘i ve Rehberlik İpuçlarını gözden geçirmeliyiz. - Wiki sekmesinden Kuramdan Uygulamaya ve Modül 5 “Öğrencilerin Değerlendirme Sürecine Etkin Katılımını Sağlamak” alanını seçin ve kursunuzdaki katılımcı sayısı kadar tabloya sıra eklemeliyiz. - Wiki sayfasında kontrol için açtığınızda satırlar yetersiz ise Editörü Büyüt düğmesi ile editörün yeni bir sayfada açılmasını sağlamalıyız. Editörü büyüttüğünüzde satır ve sütun kontrolü için daha çok araca erişebilirsiniz. 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Giriş Modül 5 Öncesi Yapılacaklar - Katılımcılarımıza tüm adımları, duyuruları ve mesajları takip etmeleri gerektiğini hatırlatmalıyız. Ayrıca Rehberin köşesinin okunmasının onlara yapacaklarını anlamaları konusunda yardımcı olacağını tekrarlamalıyız. -Geri bildirimlerimiz bu aşamada oldukça önem taşıyor. Katılımcılarımız bizlerin vereceği geri bildirime göre düzenleme yapacak ve ilerleyeceklerdir. - Rehberlik Kaynaklarını incelemeyi unutmamalıyız. 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Giriş Modül 5 Öncesi Yapılacaklar - Aşağıdaki özellikleri taşıyan bir duyuru hazırlamalı ve yayınlamalıyız. - Bir önceki modülde tamamlamış olmaları gerekenler, - Modül 5’in ilk günü için hedefi. - Daha önce yapılan çalışmalardan gözden kaçmasını istemediğimiz hususlar. - Modül 5’in o günkü çalışmasında özellikle katılımcılarımızın dikkat etmesini istediğimiz hususlar. - Bu süreçte ne yapacaksınız ve neler yaptınız. 10. Gün Örnek Duyuru

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Giriş Modül 5 Öncesi Yapılacaklar - Aşağıdaki mesajı yollamalıyız: 10. Gün Örnek Mesaj

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Katılımcı Öğretmen Eğitim Dağılımı 10. Gün …./…./20092 Modül 5: Projeleri Değerlendirme 25 Eşleş ve Paylaş Öğrenme Örneğini Geliştirmek için Geribildirim Almak 4520E1: Değerlendirme Stratejileri 15Adım 1: Kullanılmakta Olan Değerlendirme Strateji ve Araçlarını Değerlendirme 10Adım 2: Değerlendirme Planı Örneklerini İnceleme 1105E2: Değerlendirme Araçları Geliştirmek 15Adım 1: Değerlendirme Planına Odaklanma …./…./ Adım 2: Öğrenme Örneği için Değerlendirme Stratejisi ve Aracı Planlama 70Adım 3: Öğrenme Örneği için Bir Değerlendirme Aracı Hazırlama …./…./ E3: Öğrenme Örneğini ve Ünite Planını Gözden Geçirmek 10Adım 1: Öğrenme Örneğini Gözden Geçirme 15Adım 2: Ünite Planını Gözden Geçirme 20 E4: Kuramdan Uygulamaya 155E5: Öğrendiklerimi Yansıtmak 10Adım 1: Deneyimleri Web Günlüğüme Yazma 55Tamamlama 20 Sonraki Aşamayı Planlama Öğrenme Örneğini ve Değerlendirme Aracını Gözden Geçirmek

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme - Modül 5 Eşleş – Paylaş etkinliğinde herkesin geri bildirim yaptığını gördükten sonra bizde geri bildirim yapmalıyız. - Geri bildirim yapmayan katılımcı varsa kendisine ulaşarak eşleş paylaş etkinliği için arkadaşının kendisini beklediğini hatırlatabilirsiniz. Öğrenme Örneğini Geliştirmek için - Modülün başında katılımcılara bir mesaj göndererek her grupta kimlerin çalışacağını hatırlatmalıyız. Katılımcılara Modül 4: Eşleş ve Paylaş etkinliğinde birlikte çalıştıkları grup ile Öğrenme Örneğini Geliştirmek için görüş alışverişinde bulunacaklarını belirtmeliyiz. Eşleş – Paylaş 10. Gün Öğrenme Örneğini Geliştirmek için Geribildirim Almak

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Öğrenme Örneğini Geliştirmek için Geribildirim Almak -Etkinlikten sonra Öğrenme örneklerini ve geribildirimleri incelemeliyiz. Bazı katılımcıların geribildirimlerini daha açık hale getirmek, bazı katılımcıları ise uygun ve yapıcı olmayan geribildirimleri konusunda uyarmak durumunda kalabilirsiniz. Bu durumlarda da uygun geribildirim vermenin nasıl olması gerektiğine ilişkin model olmalısınız. Katılımcılara, geribildirim verirken değerlendirme tablolarındaki türde bir dil kullanmalarını önermeliyiz. -Katılımcıların Ünite Planlarını incelemeli ve öğrenme amaçları ile Öğretim Programı Tasarım Sorularına odaklanarak geribildirim vermeliyiz. Eşleş – Paylaş 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 1 - Değerlendirme Stratejileri 10. Gün Kullanılmakta Olan Değerlendirme Strateji ve Araçlarını Değerlendirme Mevcut Değerlendirme Uygulamaları anket sonuçlarını inceleyin. Katılımcıların bireysel değerlendirmeleri yanı sıra tüm sınıfın değerlendirmelerini bir bütün olarak da incelemeliyiz. Böylece değerlendirme planlarını geliştirirken hem her katılımcıya özel rehberlik yapabilir hem de tüm gruba yapacağınız genel açıklamalarda vurgulamanız gereken noktaları belirlemiş olursunuz. 1.Adım

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 1 - Değerlendirme Stratejileri -Proje değerlendirme sitesinde var olan örnekleri incelemeleri katılımcıların son değerlendirme sistemini oluşturmaları konusunda yardımcı olacaktır. -Modül 3 başından beri grup olarak ortak bir ünite üzerine çalışan katılımcılara mesaj ile ulaşabilirsiniz. Değerlendirme planlarını geliştirirken farklı araçlardan farklı süreçlerde yararlandıklarına emin olun. - Değerlendirme araçları için mevcut örneklerden yola çıkabilir ve kendilerine göre uyarlayabilirler. -Bire bir aynı aracı kullanan katılımcılara bu değerlendirme planının kendi ünitesi için neden uygun olduğunu sorgulamasını isteyin. - Ünite Planında yer alan Değerlendirme Zaman Çizelgesine yeni araçlar ekleyebileceklerini ve geliştirebileceklerini hatırlatın. Ünite zaman çizelgesi üzerine yazdıkları araçları bir sonraki etkinlikte kendi aralarında paylaşacaklar. 10. Gün Değerlendirme Planı Örneklerini İnceleme 2. Adım

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 2 – Değerlendirme Araçları Geliştirmek -Değerlendirme araçlarını hazırlayacakları bu süreçte her katılımcıdan Proje Başlamadan Önce, Öğrenciler Projelerini Gerçekleştirmek için Çalışırken, Proje Tamamlandıktan Sonra üç ayrı alandan farklı araçlar seçmelerini ve bu araçları geliştirmelerini isteyin. - Araçların paylaşımını ekipler kendi aralarında yapacak. Örnek olarak 4 kişilik bir ekipte toplam 12 tane araç hazırlanacak. - Değerlendirme araçlarını geliştirirken onların sürece ve öğrenme örneklerine yoğunlaşmasına sağlayın. Değerlendirme Planı Denetim Listesi belgesini incelemelerini ve buna göre ilerlemelerini isteyin. 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 2 – Değerlendirme Araçları Geliştirmek Değerlendirme Planına Odaklanma - Değerlendirme araçlarını hazırlarken katılımcıların kafası karışabilir. Bu durumda onlara daha somut bilgilere yönlendirmek veya araştırmaya teşvik etmeniz gerekebilir. - Bu açıdan Proje Değerlendirme Sitesinde Değerlendirme Stratejilerindeki araçları ve örnekleri incelemeliyiz. Projeleri Değerlendirme sitesindeki Örnek Değerlendirme Planlarını incelemeliyiz. Katılımcılarınızdan soru geldiğinde onları ilgili kaynağa yönlendirebilmek için önceden bilmeniz yararlı olabilir.1.Adım 10. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 2 – Değerlendirme Araçları Geliştirmek -Öğrenme Örneği için Değerlendirme Stratejisi ve Aracı Planlama -Projeleri Değerlendirme kaynağında değerlendirme tablosu ve notlandırma rehberi arasında bir fark olduğu vurgulanmaktadır. Bu farka ilişkin açıklamaları dikkatlice okumalıyız. Böylece katılımcılardan gelebilecek soruları cevaplamanız kolaylaşacaktır. - Değerlendirme planları, araçları ve stratejileri ile ilgili ihtiyaç duyduklarında rehberlik yapmaya devam etmeliyiz.2.Adım 11. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 2 – Değerlendirme Araçları Geliştirmek Öğrenme Örneği için Bir Değerlendirme Aracı Hazırlama -Katılımcılar eğer geribildirim istiyorlarsa değerlendirme araçlarını size ya da diğer katılımcılara doğrudan Projeleri Değerlendirme kaynağını kullanarak yollayabilirler. -Değerlendirme araçlarıyla ilgili geribildirim almak için katılımcılara Projeleri Değerlendirme kaynağındaki e-posta özelliğini kullanmalarını ve aşağıdaki yönergeleri takip etmelerini söyleyin. -Değerlendirme aracınızı kişisel kütüphanenizden seçin. -Kişisel Kütüphanelerinin sağ bölmesindeki Değerlendirme Aracını Gönder düğmesine tıklayın.3.Adım 11. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 2 – Değerlendirme Araçları Geliştirmek 11. Gün - Modül 5‘in ortasında aşağıdaki duyuruyu yollayınız: “Ünite planınızı ve öğrenme örneğinizi şimdi gözden geçirdim. Paylaşım sekmesindeki yorum ve önerilerime bakın. “ 3.Adım Öğrenme Örneği için Bir Değerlendirme Aracı Hazırlama -Değerlendirme Aracını Gönder penceresi açıldığında gönderdiğiniz kişinin Öğretmen Sisteme Giriş bilgisini girin. Değerlendirme araçlarını yalnızca Çalışma Alanına bağlanabilen öğretmenlere gönderebilirler. -Gönder düğmesine tıklayın. Meslektaşınızdan bir değerlendirme aracı geldiğinde Kişisel Kütüphanenizde bir Gelen Kutusu belirir. Gelen kutusunu büyütmek ya da küçültmek için Göster ya da Saklaya tıklayın. Size gönderilen bu değerlendirme aracında gerekli düzenlemeleri yapmak ya da tamamen silmek için Kişisel Kütüphanenize atın.

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 3 – Öğrenme Örneğini Ve Ünite Planını Gözden Geçirmek Öğrenme örneğini gözden geçirin Öğrenme örneklerini açmalarını ve geliştirilebilecek alanları gözden geçirmelerini sağlamalıyız. - Paylaşım sekmesindeki Modül 5 Eşleş ve Paylaş etkinliğinde meslektaşlarının öğrenme örneklerine verdikleri geribildirimleri incelemeliler. - Öğrenme örneklerini değerlendirmek için öğrenme örneği değerlendirme aracını kullanmalılar. - Örneklerinin, öğrenme amaçlarıyla (kazanımlarla) ne ölçüde uyumlu olduğunu, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ne ölçüde cevaplayabildiğini, üst düzey düşünme ve 21. Yüzyıl becerilerinin kullanımını ne ölçüde gösterdiğini belirlemeye çalışmalılar. Örneklerinde yapılması gereken değişiklikleri Defter alanlarına yazmalarını sağlayın. Sonraki Aşamayı Planlama etkinliğinde, değerlendirme araçlarını ve öğrenme örneklerini değiştirme ve düzeltme fırsatı bulacaklarını belirtiniz. 12. Gün 1. Adım

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 3 – Öğrenme Örneğini ve Ünite Planını Gözden Geçirmek -Ünite Planını Gözden Geçirme - Değerlendirme araçlarının ünitelerde nasıl kullanıldığını görmek için tüm katılımcıların Değerlendirme Özetlerini ve Öğretim Süreçlerini incelemeliyiz. - Katılımcılardan değerlendirme planlarını ve araçlarını kendilerinin değerlendirmesi için Değerlendirme Planı Denetim Listesini kullanmaları gerektiğini vurgulamalıyız. - Gerektiğinde bazı katılımcılara geribildirim vermeliyiz. 12. Gün 2. Adım

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 4 – Kuramdan Uygulamaya - Etkinliğe başlamadan önce Wiki sayfasını inceleyerek katılımcı sayısı kadar satırlar eklemeliyiz. - Wiki sayfasında kontrol için açtığınızda satırlar yetersiz ise Editörü Büyüt düğmesi ile editörün yeni bir sayfada açılmasını sağlayın. Editörü büyüttüğünüzde satır ve sütun kontrolü için daha çok araca erişebilirsiniz. Gerekirse bu işlemi katılımcılara da mesajla bildirmeliyiz. 12. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Etkinlik 6 – Öğrendiklerimi Yansıtma 12. Gün 1.AdımDeneyimleri Web Günlüğüme Yazma -Katılımcılar bu aşamada adımda yer alan soruya ve modül sorularına cevap vermelerini, yer vermek istedikleri diğer iç görülerini, sorularını, düşüncelerini web günlüğüne yansıtacaklar. - Katılımcıların Web günlüklerine yazdıklarını incelemeliyiz. Özellikle katılımcıların akıllarına takılan ya da anlamadıklarını düşündüğünüz noktaları belirlemeye çalışmalıyız. -Yardımcı olmayı ya da diğer katılımcılardan yardım almayı önermeliyiz. Katılımcılara iletişim kurmak için başka araçlara da sahip olduklarını hatırlatmalıyız. -Örneğin: Öğretmenler Odasındaki tartışma forumları Sohbet Odası Anında İleti E-posta

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Tamamlama -Katılımcıların modül sonu anketini tamamladıklarından emin olun. -Aşağıdaki mesajı Modül 5‘in sonunda göndermeliyiz. Örnek Mesaj 12. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Sonraki Aşamayı Planlama Modül 6 hakkında ön bilgi verilmesi, ilgi çekilmesi için yapılan bir çalışmadır. Katılımcılardan araştırmak istedikleri konularda geçerli ve güvenilir kaynaklara ulaşmak için neler yapabileceklerini düşünmelerini istemeliyiz. 12. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Modül 5 Sonrası Yapılacak İşlemler – Katılımcıların Kursta İlerleme durumlarını gözden geçirin ve Katılımcıların Erişimini İzleme bağlantısını incelemeliyiz. – Kişisel Web günlüklerini gözden geçirin ve onlara geribildirim vermeliyiz. – Modül 5 Modül Sonu Anketi sonuçlarını gözden geçirmeliyiz. – Modül 5'e ilişkin önemli noktaları ve katılımcıların yorumlarını özetleyerek kurs web günlüğünde paylaşmalıyız. – Katılımcıların Web günlüklerine yazdıklarını incelemeliyiz. Özellikle katılımcıların akıllarına takılan ya da anlamadıklarını düşündüğünüz noktaları belirlemeye çalışmalıyız. Yardımcı olmayı ya da diğer katılımcılardan yardım almayı önermeliyiz. 12. Gün

Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Modül 5 – Projeleri Değerlendirme Modül 5 Sonrası Yapılacak İşlemler – Katılımcıların modül sonu anketini tamamladıklarından emin olmalıyız. – Ayrıca katılımcıları Öğretmenler Odasında iletişim kurmaları için teşvik etmeliyiz. – Bunu bir görev gibi algılamamaları gerektiğini, bir uygulama fırsatı olarak algılamalarını önermeliyiz. Kurs boyunca gerçekleştirecekleri bu tür etkinliklere gönüllü katılımın, hızla yaygınlaşan çevrimiçi iletişim ve öğrenme olanaklarından daha etkili ve gerçekçi yararlanmalarını sağlayacak yeterlikleri kazanmalarına yardımcı olacağını vurgulamalıyız. – Bir önceki modülleri açık bırakarak Modül 6‘yı açmalıyız. 12. Gün