Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Önemi ve Eğitim Sistemindeki Yeri
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Bölüm yönetimiyle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilmekteyim.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
MODÜLER BİR ÖĞRETİM YAZILIMI DENEMESİ VE UYGULAMA SONUÇLARI Okut.Halit KARALAR (Muğla Üniv. Enf. Bölümü) Dr. Yaşar SARI (Muğla Üniv. Enf. Bölümü)
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Ankara Üniversitesi Açık Arşiv Uygulaması
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
1 DİNAMİK WEB SAYFASI. 2 Personel ve Öğrenciler ile tüm internet kullanıcılarına hizmet verebilecek, Ziyaretçilerin kolay anlaşılabilir bir ara yüz ile.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Soruya geri dön
Gece Yarısı Güneşi.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
4 KARE.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
Uzaktan Eğitim ve e-Öğrenme İçin Açık Kaynak Kodlu Çözüm Önerileri
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
İLKÖĞRETİMDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASI VE UYGULANMASI
ÖĞRETİCİ PROGRAMLAR.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Kompozit Malzeme Üretiminde Maksat
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
ERKEN HİRİSTİYAN . İ.Ö 330’da Konstantin eski Roma’nın tüm İmparatorluk bürokrasisini Karadeniz’in ağzındaki yeni Roma’ya taşıması Roma dünyasındaki kapsamlı.
Ek-2 Örnekler.
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ Ekim GENEL TANITIM.
EŞİTSİZLİK GRAFİKLERİ
Diferansiyel Denklemler
1 GEDİZ TSO SEÇİM TAKVİMİ MART SEÇİM SÜRECİ 18 ŞUBAT 2005 Cuma: Listelerin hakime verilmesi ( 3 nüsha ) 23 ŞUBAT 2005 Çarşamba: Listelerin hakimden.
… Sunu Konu Adı KAVAK YETİŞTİRİCİLİĞİ Sunum : Dr. Mustafa ZENGİN Dr. Mustafa ZENGİNBaşmühendis Sunum : Dr. Mustafa ZENGİN Dr. Mustafa ZENGİNBaşmühendis.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI MERSİN İLİ ELEKTRİK SORUNLARININ TESPİTİ İÇİN DÜZENLENEN ANKET SONUÇLARI.
ETKİLİ İLETİŞİM ve EMPATİ Hazırlayan: Psk. Sezgi Gümüş
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
MESLEK TERCİHİNDE AİLE Dr.M.Zeki İLGAR Biruni Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dr.M.Zeki İLGAR.
Sunum transkripti:

Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri

Soru 1: MEGEP hakkında Bilgiye Sahibim

Soru 2: MEGEP Kapsamındaki 9. Sınıfta Olmaktan Dolayı Mutluyum

Soru 3: MEGEP Kapsamında Hazırlanan Modüllerin Ücretsiz Olarak Verilmesinden Memnunum

Soru 4: MEGEP Kapsamındaki 9 Soru 4: MEGEP Kapsamındaki 9. Sınıflarda Sınıfı İçinde Oluşturulan Çalışma Grupları İle Dersleri Takip Ediyorum

Soru 5: MEGEP Kapsamında Hazırlanan Modüllerdeki Bilgileri Günümüzün Teknolojik, Sosyal ve Giğer Güncel Konularını İçermektedir

Soru 6: Anahtar Beceriler ile Tanıtım ve Yönlendirme Dersimde Araştırmalarımda İnternet ve Kütüphaneyi Kullanıyorum

Soru 7: Anahtar Beceriler Dersinin Süresini yeterli Buluyorum

Soru 8: Anahtar Beceriler Modülünün İçeriğini Yeterli Buluyorum

Soru 9: Anahtar Beceriler Dersinin Modül İçerikleri, Kendimi Tanımama Yardımcı oluyor

Soru 10: Anahtar Beceriler Modülü Diğer Derslerime Katkı Sağladı

Tanıtım ve Yönlendirme Dersinin İçeriği İlgimi Çekmiyor

Soru 12: Tanıtım ve Yönlendirme Dersinin Süresini Meslekleri Tanımam İçin Yeterli Buluyorum

Soru 13: Tanıtım ve Yönlendirme Modüllerinin Öğrenme Sürecinde Araştırma Yapıyorum

Soru 14: Yapılan Meslek Tanıtımları Meslek Seçmemde Düşüncelerimi Etkiledi

Soru 15: Tanıtım ve Yönlendirme Derslerindeki Modüller ile Belirli bir Mesleğe ilgi ve Yeteneğim Olduğunu Anladım

Soru 16: Modüllerin İçeriğini Meslek tanıtımı ve Yönlendirme Konusunda Yeterli Buluyorum

Soru 17: Tanıtım ve Yönlendirme Modüllerinin İçeriğinde Mesleklerle İlgili Sorularıma Rahatlıkla Cevap Bulabiliyorum

Soru 18: İlgi Duyduğum Mesleklerle İlgili Yüksek Öğretim Kurumları Hakkında Bilgi Sahibi Oldum

Soru 19: İlgi Duyduğum Mesleklerle İlgili Çalışma Hayatı ve İş Olanakları Hakkında Bilgi Sahibi Oldum

Soru 20: Modüllerden Edindiğim Bilgiler Doğrultusunda Çevremde Bulunan İşletmelerle Bağlantı Kurdum

Soru 21: İşletmeler, Tanımak İstediğim Meslekler Hakkında Sorularımla İlgilenip, Bana Yardımcı Oldular

Soru 22: Tanıtım ve Yönlendirme Dersinde Öğrendiklerim, Bana Mesleki ve Teknik Eğitime Devam Etme Kararı Aldırdı

Soru 23: Tanıtım ve Yönlendirme Dersinin Meslek Seçiminde Etkili olabileceğine İnanıyorum

Soru 24: Tanıtım ve Yönlendirme Modüllerinin Sonunda İlgi ve Yeteneğime Uygun Mesleği Seçebileceğimi Düşünüyorum