SENARYO KULLANIMI Bu, geçiş kullanılan Genel Bakış slaytları için başka bir seçenektir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
3- Site konuyu geniş çaplı ele almış ve konuların anlaşılması için değişik ve anlaşılır örnekler verilmiş. Her konuya ayrı.
Advertisements

Eğitim İçeriğinin Sunumu
EĞİTİMDE WEB 2.0 KULLANIMI
DÜZ ANLATIM - KONFERANS
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
BİLİMSEL BİLGİNİN ÖZELLİKLERİ VE FEN - TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI
ÖĞRENME STİLLERİ.
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Similasyon (Benzetim)Tekniği
7/yazim-kurallari-konu-anlatm.html Bu sitede,konunun derinlemesine incelenmesi ve ayrıntılar ile konunun pekiştirilmesi.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
“Çocuğunuzun Yaşam Kalitesini Yükseltin”
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
ROL OYNAMA.
Aralıklarla Öğrenme Spaced Learning. Aralıklarla öğrenme uzun süreli bellekle ilgili son dönemlerde gerçekleştirilen çalışma sonuçlarına dayanılarak oluşturulmuştur.
Hazırlayan: HÜLYA KÜÇÜK
Öğrenme-Öğretme Süreci
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
PROJE NEDİR? Önceden belirlenmiş bir süre içerisinde;
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Öncelikle site anlaşılır bir şekilde hazırlanıp değişik ve çarpıcı örnekler vermiştir. Konuya girmeden.
E-Öğrenme Nedir?
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Bilgisayar Destekli Öğretim
SİMÜLASYONLAR.
Ders Planı.
Eğitsel Oyunlar.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
Akran destekli öğrenme
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Hazırlayanlar : Elmas SOFU Müjde BALBAROS
Kültürel amaçlı teknoloji kullanımı : çevrimiçi öğrenen toplulukları oluşturma.
İSTASYON YÖNTEMİ.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
OYUN OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİ
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Buruner’in Bilişsel Gelişim Kuramı
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1
The Value of Serious Play
Portfolyo Nedir? Portfolyo Nasıl Hazırlanır? Elektronik Portfolyo Nedir? Fatma Taşkıran.
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
TÜBİTAK Doç. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
1) r/turkce/sinif6/duygular?id=18c27fca0 8b603a5af48abc77c4c9bf0&s=10&n=1 Bu sitenin konu anlatımında vido ve anlatım.
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Probleme Dayalı Öğrenme
 GİRİŞ Hayat bilgisi, adı gibi yaşamın bilgisidir; okul öncesi eğitimden yararlanamamış öğrencilerin ilkokulda karşılaştıkları ilk derstir.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Probleme Dayalı Öğrenme
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
ARCS Modeli.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Probleme Dayalı Öğrenme
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Programları.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Matematik Öğrenme Bozukluğu/ Güçlüğü
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Proje Tabanlı Öğrenme Nedir ?.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÖNEMİ
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
GÖSTERİ (DEMONSTRASYON) YÖNTEMİ
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Sunum transkripti:

SENARYO KULLANIMI Bu, geçiş kullanılan Genel Bakış slaytları için başka bir seçenektir.

İÇERİK 1 2 3 Senaryo Nedir? Faydaları Nasıl Hazırlanır? Bu, Genel Bakış slaydı için başka bir seçenektir.

Senaryo ve Öğrenme Senaryo, gerçek olaylardan yola çıkılarak ya da gerçeğe benzetilerek geliştirilen anlatımdır. Öğrenme tekniği olarak kullanılmasının amacı insanların yapdıklarını öğrenmelerinin daha başarılı olmasındandır. Yaparak öğrenme bir davranışçı öğrenme kuramıdır.

Senaryo Tabanlı Öğrenmenin Katkıları Senaryo aracılığı ile gerçek dünya sınıfa getirilir. Öğrencilere; bir problem üzerinde düşünme, Öğrendiklerini gerçeğe benzer durumlarda kullanma, Bilgi eksikliklerini fark etme, ve bu sorunları gidermek için araştırma yapma fırsatları verilir. Öğrencinin kendi başına karar verme/kendine güvenme ve sorumluluk duygusunu geliştirmek Merak etmesini ve şaşırmasını sağlayabilmek Öğrenmeyi öğrenmesine aracılık etmek Yaratıcılık yeteneğini geliştirmek Dışa ve topluma açık bir insan olmasına katkıda bulunmak

Senaryonun yazımında bazı önemli noktalar Gerçeğe Uygunluğu Amacı Biçimi İçeriği Öğrenci Düzeyine Uygunluğu

Senaryo(Durum, Seçenekler, Sonuçları)

Örnek http://articulate.www.resources.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/community/blogdemo/bandage/player.html http://articulate.www.resources.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/community/blogdemo/ASTD_TechKnowledge/player.html

Eğitimin Sonunda ne olacak? E-öğrenme içeriğindeki bilgi ile öğrenen kişi ne yapacak? Senaryo bunun üzerine kurulmalı. Amaç açık olmalı.

Senaryo Öğrenen kişiyi motive etmeli

Bilgiyi karar verme sürecinde kullanmayı öğretmeli Bilgiyi ver, sonra sorunu ortaya koy, çözüm için öğrenciden karar bekle!

Bütün bilgiyi önüne sunmayın Varsayımlar, yanlış anlamaları da fark edebilmeyi sağlayan senaryo iyi senaryodur. Havuza atın yüzmeyi öğretin

Basit Senaryo iyidir

Senaryonuzla ilgili öğrencilerden fikir alın

- See more at: http://www. articulate

Kaynak:http://www. articulate