ADI-SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Beyin Fırtınası Bir Öğretim Materyali Olarak Film Tartışma Yöntemi
Advertisements

DİNDEKİ ANLAYIŞ FARKLILIKLARI
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
10 Kasım Kasım 2014 (2) 2. ÜNİTE Kuvvetin büyüklüğünün ölçülmesi, kuvvetin birimi ile ilgili olarak öğrenciler; Kuvvetin büyüklüğünü.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
İslam Düşüncesinde Tasavvufi Yorumlar
AYŞE BAYRAKTUTAN DİKAB 1. GRUP.
DRAMA-ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ 7. SINIF
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
MODELİN AMACI  Eğitim sürecinde öğretmenlerin ve okulun rolünü daha etkin kılmak  Ülke çapında müfredatın eş zamanlı uygulanmasını sağlamak  Sınav.
DİN KÜLTÜRÜ PERFORMANS ÖDEVİ
DİN ANLAYIŞINDAKİ YORUM FARKLILIKLARININ SEBEPLERİ
DERS:MATEMATİK 8 KONULAR TARİH 10. HAFTA KASIM A)ÖĞRENME ALANI
ÖĞRENME ALANI:İNANÇ 11.SINIF I.ÜNİTE: KAZA ve KADER
V. REHBER VAİZ YETİŞTİRME PROGRAMI SUNUM VE DEĞERLENDİRME GRUPLARI
4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR ÖĞRENME ALANI: KURAN VE YORUMU
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ
ÖĞRENME ALANI İNANÇ ÖĞRENME ALANI İNANÇ 7.SINIF 1.ÜNİTE 7.SINIF 1.ÜNİTE MELEK VE AHİRET İNANCI MELEK VE AHİRET İNANCI pedagojiformasyon.com.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
KAVRAM VE BİLGİ HARİTASI HAZIRLAMA 7. SINIF
RESİM-SLOGAN-KARİKATÜR-FOTOGRAF 7. SINIF
ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
DÖRTYOL GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ NİSAN, 2015
ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
ÜÇGENLER.
TASAVVUFÎ YORUMLAR Tasavvuf: İslam dininde yer alan ahlakî esasları hayata geçirmeyi amaçlayan, Peygamber Efendimizin sünnetine dayalı bir hayat tarzını.
Tefsir İlmi ve Temel Kavramları
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ NİLGÜN OĞUZHAN TEOG SINAVINA KADAR YAPILAN UYGULAMALAR.
Alevilik.
KONU : DOĞRU MU, YANLIŞ MI ? KAZANIM :
DİN ANLAYIŞINDAKİ FARKLILIKLAR NİÇİN ZENGİNLİKTİR
İLÇELER NET VE ORTALAMA KARŞILAŞTIRMALARI
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 11. SINIF
Sınava hazırlanırken …. 2. Sınav Müfredatı: Toplam 5 Üniteden sorumluyuz. 1. ÜNİTE: KAZA VE KADER ÜNİTE: ZEKÂT, HAC VE KURBAN İBADETİ ÜNİTE:
İslam Düşüncesinde Yorumlar
7.SINIF 4.ÜNİTE İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR NAZİFE İLBEY.
KiMYA PERFORMANS ÖDEVi
BİLGİ YARIŞMASI A Grubu B Grubu C Grubu D Grubu.
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 7. SINIF 4. ÜNİTE
BU DERSTE NELER İŞLEYECEĞİZ?
ADI = ALİHAN SOYADI = ESEN SINIF= 10\ D NUMARA = 450.
Bugün neler öğreneceğiz?
19-25 EYLÜL 2016 TEOG DERS ÇALIŞMA PROGRAMI
VE İŞTE DİĞER 6 BECERİ.
Bugün neler öğreneceğiz?
TANITIM - KARŞILAŞTIRMA
Selamlaşma Hikmet SIRMA.
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
OKUL ADI ADI: SOYADI: SINIFI: NO: DERS: Ö Ğ RETMEN: KONU.
Selman ÇAKIR / DKAB Öğretmeni
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
Bugün neler öğreneceğiz?
İslam dininde, fıkıh yani İslam hukuku konusunda anlayış, metod ve uygulama açısından farklı düşüncelere sahip mezhepler bulunur.Bu mezheplerin başlıcaları.
 Ahmed Yesevi, İslamiyet’in Türkler arasında yayılmasında önemli bir rol oynamış olan, büyük alim ve sufilerden; Türk illerinin manevi hayatında, asırlar.
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
Programdan Sorular.
Osmanlı Devleti’nde Dini Hayat ve Gayr-i Müslimler
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR
HAZIRLAYAN:Ö.ENSAR DURMUS İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUM.
Dini Yorum Farklılıklarının Sebepleri. Hz. Muhammed’in (s.a.v) vefatıyla tamamlandı. Artık ondan sonra vahiy gelmeyecektir. Bu durum Kur’an’da,’’…Bugün.
TEMEL HUKUK Doç. Dr. Mustafa ÇEKER.
MERAK, İLMİN HOCASIDIR..
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ (4-8) MÜFREDAT DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

ADI-SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN NUMARA:130685006 BÖLÜM:DİKAB 1. GRUP 28.05.2014

DERS:DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ SINIF:7. SINIF 4 DERS:DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ SINIF:7.SINIF 4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR ÖĞRENME ALANI:KUR’AN VE YORUMU KAZANIMLAR 1.Din ve din anlayışı arasındaki farklılığı ayırt eder. 2.Din anlayışındaki yorum farklılıklarını fark eder. 3.İslam düşüncesindeki yorum biçimlerini sınıflandırır. 4.İslam düşüncesindeki tasavvufi yorum biçimlerini tanır. 5.Alevi Bektaşi geleneğindeki temel kavramları açıklar. 6. Din anlayışındaki farklılıkların niçin birer zenginlik olduğunu açıklar. 7.Din anlayışındaki yorumların vukufla var olabileceğinin farkında olur. 8.Dinde zorlama olmadığını ayet ve hadislerden örneklerle açıklar.

FARKLILIKLARIMIZ ZENGİNLİĞİMİZDİR… 6.KAZANIM:Din anlayışındaki farklılıkların niçin birer zenginlik olduğunu açıklar. FARKLILIKLARIMIZ ZENGİNLİĞİMİZDİR…

3. Kazanım:İslam düşüncesindeki yorum biçimlerini sınıflandırır 3.Kazanım:İslam düşüncesindeki yorum biçimlerini sınıflandırır. HANEFİLİK

ŞAFİİLİK

4. Kazanım:İslam düşüncesindeki tasavvufi yorum biçimlerini tanır 4.Kazanım:İslam düşüncesindeki tasavvufi yorum biçimlerini tanır. YESEVİLİK

KADİRİLİK

MEVLEVİLİK

5. Alevi Bektaşi geleneğindeki temel kavramları açıklar 5.Alevi Bektaşi geleneğindeki temel kavramları açıklar. ALEVİLİK-BEKTAŞİLİK