İstasyon.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Proje Döngüsü ve Proje Yönetimi
Advertisements

Elazığ İhracat ve Katma Değer Artışı Ortak Akıl Toplantısı WorldCafe Toplantı Akışı.
PARKUR LEVHALARI İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ
Uygulama I Uygulama II Uygulama III.
AES (Advanced Encryption Standart)
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
GÖZÜN KISIMLARINI YERLEŞTİRME OYUNU
Aerobus Güvenliği ve Emniyeti Aerobus yolcularının ve sisteminin Güvenliği ve Emniyeti için alınması gereken Proaktif Önlemler.
DRAMA 11.HAFTA DRAMA YÖNTEMİYLE DERS İŞLEME MODELLERİ
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
Arazinin Tesviye Edilmesi
Site Türleri ve Yapıları
AğAraştırması'nın Uygulanması. Hazırladığınız AğAraştırması'nı uygulamadan önce sınıftan başka bir grup tarafından AğAraştırması Değerlendirme Rubric'ini.
Matematik 1 Toplama 2.
T.C. ARNAVUTKÖY KAYMAKAMLIĞI KARDEŞ AİLE PROJESİ “KARDEŞİM”
BİLGİSAYAR SİMÜLASYONLU MADEN EĞİTİM PROGRAMI
Psik.Dan.& Reh. Yusuf ŞARLAK
STORYTELLING Game Design Denizer Yıldırım.
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
Tamir Bakım Planlaması
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
Prof. Dr. Hüseyin BAŞLIGİL
Akran destekli öğrenme
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
İNGİLİZ DİLBİLİM DERSLERİNİN SWOT ANALİZİ
İSTASYON YÖNTEMİ.
İstasyon Tekniği.
Devinişsel Hedeflere Ulaşma Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
PROJENİN AMACI Özel Çevre Koruma Bölgelerinde önemli göl, akarsu ve deniz alanlarında Su Kalitesinin İzlenmesi çalışmalarını gerçekleştirerek; ÖÇKB Bölgelerinde.
ÇEVREYİ KORUMADA YEŞİL KİMYA EĞİTİMİ
Öğretimdeki unsurlar. Planlanacak Altı Unsur Bir kimse bir şeyler öğretiyorsa, belli bir niyeti vardır...bu düşüncesini bir örtü ile bezendirmiştir...bunu.
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
1.Hafta NEONATOLOJİYE GİRİŞ
SORU VE CEVAPLARLA DESTEK E Ğİ T İ M ODASI H İ ZMETLER İ HAZIRLAYAN H İ DAYET GÜL.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Yöneltme/Yerleştirme
KONYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
ZAMAN PROBLEMLERİ.
HALİL FAHRİ ORMAN İLKÖĞRETİM OKULU Hazırlayan SİRAÇ AKSAN.
İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
ETKİNLİK YÖNETİCİSİ. Etkinlik yöneticileri hangi etkinlik alanında çalışırlarsa çalışsınlar üç kategoride uzman olmalıdır. İşin doğasına aldırmayarak.
MARC Kontrol Alanları, Yetke Dizinleri ve Uygulama
NİCEL ARAŞTIRMA DESENLERİ
Başlangıç noktasının denge tahtasına olan mesafesi18 m 1. İSTASYON SPRINT BAŞLANGıÇ.
DENİZDE TRAFİK AYRIM DÜZENLERİ
KAPSAYICI EĞİTİM.
Hat Dengeleme: Kilbridge-Wester Yöntemi
ÇUBUK SÜNLÜ KÖYÜNDE HORTUM OLAYI
Ankara 112 Acil Sağlık Hizmetleri
BOYANACAK MATERYALİ KONTROL ETME
ÖZEL EĞİTİM Özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak yetiştirilmiş personel, geliştirilmiş eğitim.
İç Geçerlik Varılan bir nedensel ilişkide sonucun deney değişkenleri ile açıklanma düzeyi ile ilgilidir. Deneyde kontrol iç geçerliği arttırmak için yapılır.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
ÇOKGENLER YAMUK KARE PARALELKENAR.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
UYGUN DAVRANIŞLARIN ARTIRILMASI
Oyuncular hazinelerinde en fazla taşı biriktirmeye çalışırlar.
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Görev 12.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KAPSAYICI EĞİTİM KAPSAYICI EĞİTİM KONUSUNDA ULUSAL VE ULUSLAR ARASI GELİŞMELER. KAPSAYICI EĞİTİMİN TEMEL EĞİTİME YANSIMALARI ÖRNEK UYGULAMALAR.
Sunum transkripti:

İstasyon

İstasyon tekniği, öğrencilerin belirli kurallar dahilinde grup içinde çalışarak birbirlerinin çalışmalarını tamamladığı bir tekniktir.

Teknik adını, çalışmaların yürütülmesi için oluşturulan istasyonlardan almaktadır.

İstasyonlar sınıfın bir bölümüdür İstasyonlar sınıfın bir bölümüdür. Her istasyonda yürütülecek işle ilgili araç ve materyaller bulunmaktadır.

İstasyonlarda düzenin sağlanabilmesi, yürütülmesi gereken işlerin izlenmesi için görevlendirilmiş birer istasyon şefi bulunmaktadır. İstasyon şefleri çalışmaları gözler, kılavuzluk yapar.

Öğrenciler önceden belirlenen sürelerde istasyonda çalışır. Bu teknikte istasyonlar oluşturulduktan sonra öğrenciler gruplara ayrılır. Öğrenciler önceden belirlenen sürelerde istasyonda çalışır. İstasyona gelen her grup bir öncekinin bıraktığı yerden çalışmaya devam eder. Tüm gruplar tüm istasyonlarda çalıştıktan sonra ortaya konan işler toparlanır ve sergilenir.