KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
ÖĞRETİM ÜYESİ DIŞINDAKİ ÖĞRETİM ELEMANI KADROLARINA NAKLEN VEYA AÇIKTAN YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK MERKEZİ SINAV İLE GİRİŞ SINAVLARINA İLİŞKİN USUL.
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
DANIŞMANLIK SİSTEMİ.
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU Tarihli Asistan Akademik Kurulu – 1 yılda ne değişti?
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
ÖYP SÜREÇ. AMAÇ Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, lisansüstü eğitim verme imkânına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
TTB-UDEK Çalışma Grupları Dr. Raşit Tükel TTB-Uzmanlık Dernekleri Eşgüdüm Kurulu 30 Kasım 2007 / İstanbul.
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI (ÖYP)
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yardımcı Doçentli ğ e Ba ş vurma ve Atanma PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
UZMANLIK TEZLERİ Dr. Süheyla Ocak Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 9 Ocak 2013.
EĞİTİM VE MÜFREDAT KOMİSYONLARI ÇALIŞMALARI-İŞLEVLERİ
Dönem VI
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013.
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Şubat 2007 Erciyes Üniversitesi, Uluslararası Ofis.
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
Kuruluş Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Şubat 1995’te Prof Dr Ayşe Sevim Gökalp’in Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde göreve başlaması.
ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE ÇALIŞMA KOŞULLARI VE UZMANLIK EĞİTİMİ
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
Uzmanlık derneklerinde seçim, yönetim, katılımcılık Prof.Dr.Eyüp Sabri Uçan Türk Toraks Derneği Başkanı.
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Yerleştirme (Staj) Hareketliliği Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Öğrenci Sorumlusu
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Uzmanlık Öğrencilerinin Eğitim ve Mesleki Kariyer hakkındaki Görüş ve Tutumları Doç. Dr. Gür Akansel Kocaeli Üniversitesi.
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Öğrenci Hareketliliğinde Erasmus Koordinatörlerinin İzlemeleri Gereken Yol Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus.
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
DESTEK EĞİTİM ODASI VE ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI AÇILMA SÜRECİ VE BU SINIFLARDA DERSE GİRECEK ÖĞRETMENLER Destek eğitim odası: Kaynaştırma uygulamaları yoluyla.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrenci Danışmanlık Sisteminin Güçlendirilmesi Tıp Eğitimi Çalıştayı Grup Çalışması
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
Kaynaştırma ve bep bilgilendirme toplantısı
İÜ’de Eğitimde Yeniden Yapılanma Toplantısı , İÜ , İÜ.
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
Yrd. Doç. Dr. M. Dilek AVŞAROĞLU ERKAN
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI OCAK İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURULLARI OLUŞUMU EĞİTİMİ VE ÇALIŞMA PROSEDÜRÜ.
Eğitim Faaliyetleri Dr. Dilek Bayramgürler.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ
Mevzuat 1. Tıpta Uzmanlık Yönetmeliği (26 Nisan 2014 tarihli )
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 30 Kasım 2016 Ayşegül AYTEKİN.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
Kadın Doğum Asistanlarının Sorunları ve Güncel Durumu
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Dönem VI
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARINA ATAMALARDA %20 KOTASI
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
Kadir Has Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Sunum transkripti:

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar

Yeni başlayan araştırma görevlilerine kuruma adaptasyon için her yıl 1 günlük bir eğitim toplantısı yapılacaktır Kurumu tanıtıcı bilgiler, yasal sorumluluklar, mesleki gelişim, iletişim ve deontoloji ile ilgili belge ve programlar web sitesine eklenecektir

Her anabilim dalı yeni başlayan araştırma görevlileri için kendi rutinlerini ve çalışma koşullarını içeren ayrı bir uyum programı yapacaktır

Her araştırma görevlisine anabilim dalının kendi kuralları çerçevesinde göreve başlamasını takiben 1 ay içinde bir rehber/danışman eğitim sorumlusu tayin edilmesi ve bu durumun uzmanlık öğrencisine yazılı olarak bildirilmesi, Bu kişinin aynı zamanda tez hocası da olması ve bu görevlendirmenin dekanlığa bildirilmesi gereklidir.

Her araştırma görevlisine ana dallar için uzmanlık eğitimi süresinin ilk yarısı içinde, yan dallar için ilk altı ayı içinde kendi görüş ve önerileri temelinde bir tez konusu belirlenmeli ve dekanlığa bildirilmelidir

Uzmanlık tezinin belirlenmesinde ve/veya bitirilmesinde tez hocasından kaynaklanan bir gecikme olduğunda araştırma görevlisinin tez hocasının değiştirilmesi için anabilim dalı başkanlığı ve dekanlığa başvurma hakkı bulunmaktadır

Anabilim dallarındaki uzmanlık eğitimi “Asistan Karnesi” doğrultusunda yapılmalı, haftada en az iki saat olmak üzere eğitim programı hazırlanarak dekanlığa bildirilmelidir Uzmanlık eğitimini desteklemek üzere her anabilim dalı yılda en az bir kez araştırma görevlilerini değerlendirme sınavı yapmalı ve sonuçlarını dekanlığa bildirmelidir

Araştırma görevlilerine yönelik eğitim programlarının dinlenme ve sosyalleşme ihtiyaçları dikkate alınarak düzenlenmesine özen gösterilmelidir

Uzmanlık eğitiminde eğitim, hizmet ve araştırma arasında sinerji sağlanmaya önem verilmeli, bu kapsamda araştırma görevlilerinin tezleri dışında da araştırma ve yayın yapması, ulusal ve uluslararası kongrelere katılmaları sağlanmalıdır

Ana ve yan dal araştırma görevlilerinin “Erasmus” değişim programından yararlanması desteklenmelidir 2007 yılından günümüze kadar 9 asistan Erasmus programından yararlanmıştır

Araştırma görevlilerinin çalışma ortamları ve çalışma koşulları iyileştirilmeli, nöbet sayıları, nöbet ve dinlenme odalarının donanımı iyileştirilmeli ve anabilim dalı içinde insani saygı sınırları içinde davranılması sağlanmalıdır

Araştırma görevlileri verilen eğitimi ve eğitim sorumlularını yıllık olarak değerlendirir ve elektronik geri bildirim sistemine kaydeder Ana bilim dalı başkanları, bu değerlendirmelerin akademik kurulda görüşülmesini sağlar

Araştırma görevlilerinin tezlerinin değerlendirilmesi, uzmanlık sınavları ve süre uzatma işlemleri tarihli “Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği”ne göre yapılır

Bu tarihten önce araştırma görevlisi olarak atananlar isteklerine göre bu yönetmelikteki haklardan yararlanabilirler, aksi durumda daha önceki yönetmeliğe göre süre uzatmaları yapılır

Yüksek Öğretim Genel Kurulu’nun tarihli toplantısında alınan karar gereği Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliğinde belirtilen azami süreler içerisinde uzmanlık eğitimini başarı ile tamamlayanların araştırma görevlisi kadrolarıyla ilişikleri üç ay süreyle daha devam edebilecektir.

Planlananlar

Her yıl bir kez Asistan Akademik Kurulu yapılması Asistan Akademik Kurulu

Kurslar İletişim becerileri Çocuklarda ve erişkinlerde temel ve ileri yaşam desteği/resüsitasyon kurslarının 2013 yılından itibaren düzenli olarak yapılması ve her asistanın en az bir kez bu kursları almasının sağlanması

Asistan veri tabanı Nisan 2013 TUS’unda gelecek olan asistanlardan itibaren kullanılmak üzere elektronik asistan veri tabanının oluşturulması

e-karne 2013 Eylül TUS’unda gelecek olan asistanlardan itibaren kullanılmak üzere e- karne sisteminin oluşturulması

Mezuniyet Sonrası Eğitim Komisyonu Doç. Dr. Zeynep Seda UYAN Doç. Dr. Aysun ŞİKAR AKTÜRK Doç. Dr. Berna ÖZKAN Doç. Dr. Ayşen AĞIR Yrd. Doç. Dr. Elif BİRTAŞ ATEŞOĞLU

Görüş ve Önerileriniz